Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ja missä syötte huomenna? Saatko kakkua aamulla?

Vierailija
12.05.2012 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ainut joka syö meillä kakkua enemmän kuin lusikallisen joten söisin itse koko kakun ;) Kotona syödään koska lapsi on sairaana. Leivoskahvilla saatan käydä ihan keskenäni kunhan tästä arki taas alkaa.

Vierailija
2/9 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkua ei taida olla tulossa jos en ala sitä itse leipomaan. Ehkä pitäisi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytetyttyjä tomaatteja, pekoniin käärittyä juusto täytteistä kanaa, ihanaa lientä, perunoita, jälkiruuaksi kolmensuklaan moussea ja mansikoita, sekä kakkua.

Huomenna menemme isomummon luokse, uskoisin, että sielläkin jotain kakkua löytyy.

Vierailija
4/9 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakusta en välitä niin paljoa, että sitä kannattaisi tehdä. Joskus harvoin kuin sellaista on, niin aina menee loput roskiin.

Vierailija
5/9 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn mummoillani kahvilla ja siellähän sitä kakkuakin taas varmasti on,tulee taas kiintiö vuodeksi täyteen

Vierailija
6/9 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähikaupan surkeasta lihavalikoimasta johtuen syömme murukastiketta ja muusia lisukkeineen. Jälkiruuaksi kakkukahvit.

Kotona syödään, enkä saa kakkua aamulla, koska se syödään sitten lounaan jälkeen.

Vierailija
7/9 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun lihapaketin on näköjään mies ostanut. Kakkua saan aamulla kahvipöydässä. Helpompi syödä pöydän ääressä kuin sängyssä. Toki mies ja lapset lahjojen kanssa tulevat herättämään.

Vierailija
8/9 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupalaksi syön varmaan leipää. Lounaalla paistan (tai mies paistaa jos viitsii) kyljyksiä ja päivälliselle menemme äitini luokse, jonne tulee myös sisarukseni. Siellä saamme poronkäristystä ja todennäköisesti myös kakkua.

Vierailija
9/9 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain suht tavallista. Lihapullia, uusia perunoita ja parsaa. Mies on töissä koko päivän, että ollaan lapsen kans kaksin. Jos käydään uimassa, saatetaan syödä samalla reissulla jossain ravintolassa.

Ihan näin ankeaa ei äitienpäivän viettoni ole, sillä olimme jo tänään oman äitini kanssa brunssilla. Hänkin on huomenna töissä.