Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, auttakaa vaikean teinin kanssa!!

Vierailija
12.05.2012 |

Tarvitsen apua ja vinkkejä miten kohtaan vaikean teinin..!

Elikkäs olen isossa kaupungissa koulunkäyntiavustajana ja koulukin on tietty iso. Pidän työstäni paljon ja monet oppilaat ovat hyvin mukavia. Mutta eräs luokka ja sen luokan oppilas saa mun hermot niin riekaleille...!! Olen tämän kyseisen henkilön takia siellä luokassa avustamassa. Hän keksii tahallaan kaikkea mahdollista millä saa minut ärsyyntymään. Olin aluksi niinkuin en olisi huomannutkaan sitä naljailua, mutta naljailu vain jatkui ja paheni. En voi enään olla niinkuin en huomaisi tai kuulisi. Tilanne on niinkin paha, että kuulen juoruja joissa ei ole mitään perää ja joita juuri tämä kyseinen henkilö levittää. Ja hänen naljailunsa on aika henkilökohtaista. Hän mm. luulee että rakastaisin häntä ja olisin muka hänestä kiinnostunut (Joka ei todellakaan pidä paikkaansa!!) ja muutkin kommentit on härskejä. Olen todella väsynyt tähän kapinalliseen teiniin! Olen sanonut parillekkin opettajalle tilanteesta ja koittanut kysyä heiltä neuvoa, mutta he ovat nauraneet ja toivottaneet onnea tulevaan. Miten toimin hänen kanssaan jatkossa? En voi vain olla ja niellä kaikkea paskaa mitä se ääliö suoltaa suustaan.. Mitä sanon ja miten toimin? Kuitenkin pidän työstäni todella paljon sillä jokainen päivä on erilainen. Haluaisin siksi jatkaa työssäni ilman, että yksi teini vie kohta kaikki voimani.

-Ärsyyntynyt koulunkäyntiavustaja

p.s. en kaipaa mitään vittuilua tai muuten epämääräisiä kommenteja! Kiitos!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ts. jos tarvitset juoksupoikaa tai avustajaa niin otat sen nulikan mukaan, joka kerta. Teet sille selväksi että susta ei puhuta paskaa selän takana ilmaiseksi mutta älä ihan noin tylysti ilmaise sitä.

Onko se ko. teini muuten kantasuomalainen?

Kyllä on. Niin, ihan hyvä neuvo, mut harvoin tuollaista tilaisuutta tulee mulle. Mut kiitos silti neuvosta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla