Valitsitko miehesi humalassa, baarissa?
Kommentit (18)
Tapasimme ensimmäistä kertaa baarissa. Ei kumpikaan hirveässä humalassa ollut, mutta vähän maistissa.
Mutta ei siinä ensikohtaamisella tietenkään kukaan ketään valinnut. Tapailu jatkui ja muuttui ajan myötä seurusteluksi, kihlaukseksi ja lopulta avioliitoksi.
Se valinta tapahtui tietysti seurusteluvuosina. Onnistuneeksi on osoittautunut, hänestä paljastui muun muassa erittäin huolehtivainen ja rakastava isä.
Tapasin miehen järjestötoiminnassa. Ihan selvinpäin ja asiallisesti. Nyt 10 vuotta hyvää liittoa takana.
Tapasimme netissä ja menimme treffeille, jossa kyllä nautimme yhdet glögit. Yli 10 vuotta oltu yhdessä.
Tai oikeastaan hän valitsi mut. Molemmat kyllä oltiin baarissa ja humalassa. Päädyttiin hänen porukoilleen jatkoille, vaihdettiin numeroita ja siitä se sitten lähti. Ja miten mies onnistui? Raahamalla minua toisesta kädestä jatkoille ja serkkunsa toisesta, itse olisin ensin halunnut vain mennä kotiin. Kannatti lähteä. :D
juu, siinä vaiheessa oltiin vielä ihan vain pienessä nousussa, koska oli alkuilta, mutta jatkettiin yhdessä toiseen baariin ja valomerkkiin saakka... Ja 17 vuotta tuli juuri täyteen, enkä vaihtais kehenkään:-)
Kaverit järjestivät sokkotreffit. Siellä kyllä oltiin neljän hengen porukalla, mökillä. Tehtiin ruokaa, saunottiin, uitiin, paistettiin makkaraa ja juotavaakin oli, kyllä. Me vaan juteltiin ja tutkailtiin toisiamme, seuraavan kerran nähtiin kuukauden päästä.
Nyt tulee kesällä 11 vuotta ensitreffeistä. Avioliitossa oltu 9 vuotta, kaksi lasta ja yhdessä rakennettu talo.
En ikinä olisi löytänyt hänenlaistaan baarista. Kun en käy sellaisissa itsekään ;)
mutta hän oli miltei selvinpäin ja minä olin töissä. =D
Sillä reissulla ollaan vieläkin, nyt jo viidettätoista vuotta.
kuinka moni tekee sen humalassa ;)
Voisitko kuvitella, että menisit esim. autoa tai asuntoa ostamaan humalassa?
Tero *:DDD*
Menimme sänkyynkin heti, mutta kumpikin oli niin kännissä ettei siitä mitään tullut.
Elämämme on ihan perus-mukavaa. Lapsia on pari kappaletta, omakotitalo löytyy ja pari autoa. Ei tämä mitään sielujen sukulaisuutta ole, mutta ihan mukiinmenevää elämää. Joskus kaipaan muutakin, mutta olen antanut arjen hukuttaa moisen haaveilun alleen. Ja p.s. Ainakaan mies ei ole juoppo :)
Menimme sänkyynkin heti, mutta kumpikin oli niin kännissä ettei siitä mitään tullut.
sellaiset tapahtumat, kun aamulla herää hehkeän naisen vierestä, kädessä avattu kondomikääre, sitä kondomia ei kuitenkaan löydy mistään ja kumpikaan ei muista mitä oikein on tapahtunut ;)
Tero
ja valinta meni täysin nappiin. :)
Olimme molemmat kännissä kun käki..buahhahhaa..;) Mitenkö onnistui? Noh, on tässä tempastu jo 25-vuotis hopeahääpäiväbileet Karibialla, ja pirun hauskaa on ton sällin kanssa ollut koko aika, olen nauranut vedet silmissä..;) Ei se vaihtamalla parane, joten näillä mennään, kunnes kuolema meidät erottaa..;)
alettiin seurustella. Ja eka kertakin kun tavattiin tuttavien luona, oltiin silloinkin selvinpäin.
hetkellä tekee päätöksen, että tuo on se jonka kanssa vietän loppuelämäni?
Ja ei, en ollut humalassa kun tapasin mieheni, mutta en kyllä heti sillä sekunnilla tehnyt päätöstä avioliitosta, lapsista tai talostakaan....
kuinka moni tekee sen humalassa ;)
Voisitko kuvitella, että menisit esim. autoa tai asuntoa ostamaan humalassa?
Tero *:DDD*
Oltiin tosin tavattu jo aiemminkin muttei missään treffimerkeissä vaan isommassa porukassa. Ja miten onnistuin... En mä tiedä, se vaan tapahtui :D