Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työ ahdistaa, voisin irtisanoutua, mutta....

Vierailija
12.05.2012 |

En tiedä mihin ryhtyisin sen jälkeen! Nyt jo miettinyt pääni puhki erilaisia vaihtoehtoja, mikään ei tunnu hyvältä. Opiskelu, uusi työ, muutto....en osaa tehdä omaa elämääni koskevia päätöksiä ja silti voin huonosti:/. Taloudellinen tilanne erittäin hyvä, ei enää velkaa. Lähinnä ympäristön paine mennä töihin huolettaa.....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut toista työtä ja pääsin haastatteluun, siinä on kyllä pienempi palkka mutta tällä hetkellä tuntuu että sekään ei haittaisi.

Vierailija
2/7 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Pettynyt akateeminen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut toista työtä ja pääsin haastatteluun, siinä on kyllä pienempi palkka mutta tällä hetkellä tuntuu että sekään ei haittaisi.

Mulla huono työilmapiiri. Olen kuin ilmaa, ei puhutella jne. Ap

Vierailija
4/7 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelemaan. Se tuo paljon uutta mukavaa elämään. Se on ihan yhtä hyväksyttävää kuin työnteko, siinä ei pitäisi olla mitään mitä muut paheksuisivat. Aikuiskoulutusmahdollisuuksiakin on vaikka kuinka paljon.

Vierailija
5/7 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelemaan. Se tuo paljon uutta mukavaa elämään. Se on ihan yhtä hyväksyttävää kuin työnteko, siinä ei pitäisi olla mitään mitä muut paheksuisivat. Aikuiskoulutusmahdollisuuksiakin on vaikka kuinka paljon.

Vierailija
6/7 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vanha opiskelemaan,mun äiti opiskeli saman ikäisenä lähihoitajaks ja nyt vielä lähtee erikoistumaan... 48ikäisenä, ja mun miehen äiti alko opiskella 53ikäisenä lähihoitajaks myös. :)

Että siitä vaan alat opiskella ittelles jotai uutta ammattia jossa viihdyt. :DD

Vierailija
7/7 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vanha opiskelemaan,mun äiti opiskeli saman ikäisenä lähihoitajaks ja nyt vielä lähtee erikoistumaan... 48ikäisenä, ja mun miehen äiti alko opiskella 53ikäisenä lähihoitajaks myös. :)

Että siitä vaan alat opiskella ittelles jotai uutta ammattia jossa viihdyt. :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme