Keskenmenotutkimukset
Milloin tehty, miten nopeesti olet saanut vastaukset?
Mitä kromosomitutkimuksissa voi selvitä?
Mitkä jutut vaikuttaa prolaktiiniin? Pitääkö ed. päivä ennen tuon arvon mittausta ellellä jotenkin " erilaisesti" ? Mulle ei mitään ohjeita ole annettu, mutta täältä kuulin, että ennen kokeen ottamista pitäis olla 2h hereillä. Mulle ei tällästä sanottu ja kokeet on jo aamulla aikasin.
Entä, tietääkö joku, että voiko hyytysmistekijöitä ja muita verikokeita ottaa vaikka oliskin raskaana??
Voiko uniongelmat ja unettomuus vaikuttaa prolaktiinituotantoon? Vaikuttaako se jotenkin raskauteen? Olen molempien keskenmenneiden raskauksien aikana kärsinyt tosi pahasta unettomuudesta.
-Porkkana kyselee vaikeita(?)-
Kommentit (2)
Sitä edelleen ihmettelen, että minkä takia joiltain noi verikokeet saatetaan ottaa jo viikon kuluttua keskenmenosta. Eikö lääkärit vain tiedä, vai eikö sillä sitten kuitenkaan ole niin väliä.
Kromosomikokeet kaiketi voi tehdä ihan milloin vain? Ei kai niihin mikään raskaus tai muu vaikuta, kromosomithan on aina samat!?
Tekis mieli soittaa polille ja yrittää aikaistaa noita verikokeita, mutta kai sitä täytyy vaan jaksaa odotella. Olis kuitenkin kauhee sumpliminen sen ajan vaihtamisen kanssa, kun viimekskään ei kaikki edes tienneet, että miten ne tilataan jne. Ja kun kaiketi ne pitää just sille päivälle tilata spr:lta!? Tai siis ne lähetetään varmaan täältä hesaan jne.
-Porkkana-
porkkana05: