G: Oletko kenenkään julkkisen kaveri/ystävä ?
Kommentit (14)
Tunnen ainakin 10 julkisuudesta tuttua ihmistä.
Eri aloilta.
Pari kaveria, muutama ystävä ja yksi rakastaja.
Kaikki kaverini ovat tavallisia tallaajia.
Tapaamme n. kerran viikossa ja soittelemme usein.
Aviomiehen julkisuus ei ole koskaan vaikuttanut ystävyyteemme millään tavalla. (Mies oli todella tunnettu jo tutustuessamme. Tunnen myös miehen).
ja olen huomannut, että nuoruuden kavereita ja tuttuja on paljon ns. pikkujulkkuina.
Hyvä ystäväni on solistina yhdessä Suomen suosituimmista yhtyeistä. - Siitä ei sen enempää.
lapsenvahtinani. Toisesta melkein tuli kummini, mutta hänellä tuli väliaikainen välirikko tätiini juuri ennen kastetta. Muitakin tunnen ja ovat olleet useamminkin vanhempieni luona kahveilla. En tällä hetkellä ole aktiivisesti tekemisissä varsinaisten julkkisten kanssa, mutta tunnen useamman.
Siskoni oli aikanaan missi. Sitä kautta tutustunut muutamiin julkisuuden henkilöihin.
mutta ei se julkisuus mitenkään ole siinä esillä tai välissä, ihan tavallisia ihmisiä kaikki.
Minustakin tulisi julkkis, jos vain haluaisin (ansioiden vuoksi, ei sellainen turha lööppijulkkis). Mutta teen parhaani välttyäkseni tuolta kohtalolta; ei sopisi minulle ollenkaan.
Varsinkin näitä nuorten suosikkeja, samaa ikäluokkaa ollaan. Nähdään aika usein, yhden kanssa olen heilastellut enempi tai vähempi jo 10 vuotta.
olen useammankin. Yhden kanssa naimisissa. Ja aika hyvin kyllä tunnen itsenikin.
No en nyt ehkä julkkiksen, mutta julkisuudessa olleen.