Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menistkö varmasti punttisalille jos, joku maksais sen ja vahtis lapset?

Vierailija
21.11.2005 |

Eli onko se useimmilla mammoilla vain siitä kiinni että aika ei riitä ja sen lisäks saliteerit koetaan liian kalliiksi.

Eli jos nämä olisi hoidossa, suurin osa teistä menisi punttisalille treenaamaan?

Kuinka usein? Kerta viikossa, Kaksi kertaa viikossa ???

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minimiäitiysrahalla olevalle :(

Vierailija
2/13 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku maksaisi ja vielä lapsetkin hoitaisi, niin menisin varmasti ehkä ainakin kolmesti viikossa. Nyt ei ole oikein aikaa käydä, ja nykyisin joka paikkaan pitää ostaa jäsenyys, ja sitten menee rahaa vaikkei kävisikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin! Olen käynyt tutustumassa saliin, mutta kun piti mennä ekan kerran, oli mulla paha olo. Sitä jatku ja jatku, ja olinkin raskaana. Raskausaika oli rankka, ei tehnyt mieli salille, kun oksetti aivan loppumetreille saakka.

Nyt olen toipunut synnytyksestä, mutta raha on esteenä. Se maksaa täälläpäin aika paljon. Olin jo varma että ens tilistä ostan kortin sinne, mutta sitten tulikin sähkölasku, ja se jää taas...

Kaks kertaa viikossa ois ihanteellinen, mutta ei ehkä ole varaa kuin kerran viikossa.

Vierailija
4/13 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai joo, jos joku maksais niin sittenhän mä olisin siellä ainakin 4 krt/vk!

Vierailija
5/13 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, mies katsoo lapsia salireissun ajan.

Vierailija
6/13 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se joku maksais vielä mulle palkkaa siitä " treenaamisesta" ni en menis sittenkään :b

Vierailija
7/13 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katsoo poikaamme, käyn kolme kertaa viikossa salilla. Täällä puoli vuotta maksaa n. 130 ¿, ja se kausi on nyt tälläkin hetkellä menossa. Saa käydä sillon kun huvittaa, niin monesti kun huvittaa. Suosittelen, näkyy kropassa ja mielessä!

Vierailija
8/13 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen lasta kävin 5x viikossa nyt kävisin ehkä vaan kolmesti tai max. neljästi.

kyllä meillä olis varaa ja voisin lähteä sillä mies osaa olla vauvan kanssa, ongelmana on vaan se että sali on puolen tunnin ajomatkan päässä.... ja laiskottaa, ehdin sittenkin kun lapsi on isompi.

ja myös hävettää kun olen todella lihonut ja lössähtänyt, mennä sinne tuttujen trimmien ihmisten keskelle...

tässä mun tekosyyt.

Vierailija
9/13 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 3-4krt viikossa olisi sopiva määrä.

Vierailija
10/13 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynkin kerran viikossa jumpassa, mutta en sen useammin, koska työssäkäyvänä äitinä ei yhteistä aikaa lapsen kanssa ole kovin paljon. Kunhan lapsi tästä vähän kasvaa niin sitten kyllä alan taas harrastaa liikuntaa ahkerammin.

Vierailija
11/13 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti menisin tai ainakin jos ei punttisalille niin mieluusti kuitenkin harrastaisin jotakin liikuntaa...

yh-isä

Vierailija
12/13 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumppaa ja spinningiä. Tosin työnantaja maksaa 50 % kuukausikortista, joten itselle jää vain 25¿/kk. Sali on 5 minuutin matkan päässä ja mies vahtii sen tunnin, kun olen poissa. Joskus lapset salilla mukana, koska siellä on lapsiparkki myös...:)

Vierailija
13/13 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynhän nytkin, vaikka joudunkin miehen kanssa sovittelemaan aikataluja ja maksamaan salikäynnit omasta pussistani.

Kaupungin/kunnan saleilla käyminen on muuten halpaa! 2,50 e/kerta