Isäpuolen KOSKETTELU :(
isäpuoleni koskettelu alkoi kun olin 10 v ja nyt olen 23 v itse asun vieläkin kotona äidin luona. ''Isukki'' käy meillä paljon, mutta ei asu enää meillä, syystäkin (äiti tietää tästä)
Isäpuoli sai anteeksi perheeltämme ja annoimme uuden mahdollisuuden. Minua häiritsee juuri 2 päivää sitten tapahtunutta asiaa, isäpuoli lähetteli puhelimeeni pusuja, haleja.. rakkaani ja kirjoitti sinulla on seksikkäät huulet. Olen nyt tosi stressaantunut enkä haluaa kertoa äidille asiasta, hän olisi ihan rikki. Olen vain niin surullinen että tuntuu tämä vain jatkuu eikä lopu, juuri kun luuli ehkä olisi päässyt tämän yli joskus :( huh inhottavaa
Kommentit (5)
vaan suojella sinua tuollaiselta limaiselta olennolta. Säästä ne tekstiviestit ja käytä niitä viisaasti tarpeen tullen...
Kannattaa kyllä kertoa äidillesi. Kyllä hän sen kestää.
Itse en koskaan kertonut äidilleni, että isäni oli tuollainen - eikä se ole loppunut vuoläkään, vaikka ukolla ikää yli 70 ja itsellänikin yli 40 :( Tarvitsisin ehdottomasti terapiaa.
Laita peli poikki jo nyt, ettet pilaa elämääsi.
Koskettelu on lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä. Vuonna 1998 kirjoitetussa laissa luki tunnusmerkistössä:
"2) koskettelemalla tai muulla tavoin tekee kuuttatoista vuotta nuoremmalle lapselle seksuaalisen teon, joka on omiaan vahingoittamaan hänen kehitystään,"
Törkeän tunnusmerkistössä:
"1) kohteena on lapsi, jolle rikos lapsen iän tai kehitystason vuoksi on omiaan aiheuttamaan erityistä vahinkoa,"
"3) rikos on omiaan aiheuttamaan erityistä vahinkoa lapselle hänen tekijää kohtaan tuntemansa erityisen luottamuksen tai muuten tekijästä erityisen riippuvaisen asemansa vuoksi"
Mallitapauksessa törkeänä tuomitaan koskettelun yksi tekokerta, jossa tekijänä on läheinen ihminen, kuten isäpuolesi. 10 vuotta on hyvin nuori. Teko ei vanhene ennen kuin täytät 28v.
Äitisi olisi pitänyt ilmoittaa asiasta eteenpäin. Joka tapauksessa jos isäpuolesi jatkaa häirintää, älä jää odottamaan, vaan ole poliisiin yhteydessä heti. Sen jälkeen kerrot äidillesi saamasi viestin sisällöstä, jos hän ihmettelee, mutta tässä sinun ei tarvitse kysyä lupaa äidiltäsi. Äitisi olisi kuulunut toimia.
sinulle kuuluu oikeusapu. Voit itse hankkia lakimiehen ja kertoa asiasta tai voit pyytää poliisia kertomaan asiasta. Lisäksi voit saada tukea useammalta taholta, poliisi osaa neuvoa asiassa etenemisestä ja tietää puhelinnumerot.
ja veemäinen tilanne sulla.
sinuna muuttaisin omaan kotiin. ja eikö tosta isäpuolesta voi tehdä rikosilmoitus?