Kuinka vanha olet, kun lapsesi on 15-vuotias?
Minä olen esikon kanssa 38v ja kuopuksen täyttäesä 15 olen 40v.
Oijjoi...mitenköhän sitä muistaa enää mitään teini-iästä tuossa vaiheessa? :D
Kommentit (32)
Joten esikoisen ollessa 15-vuotias, tulen olemaan vähintään 51-vuotias :o)
Olen samaa mieltä, että mukavaahan se vaan on, ettei olla äitejä kaikki samanikäisinä.
Ja sille, joka meuhkasi, että 40- ja 50-vuotiaat ovat jo vanhoja, sanoisin lempeästi hymyillen, että odotahan vuosia muutama niin huomaat, että ei tuon ikäiset ole vielä vanhoja lainkaan. Mummoni (nyt 90v) oli mummo-tyyppinen jo päälle 60-vuotiaana. Oma äitini, nyt 63v., pelaa 6 tuntia viikossa tennistä, ja matkustelee edelleen useamman kerran vuodessa ja Euroopan ulkopuolella. Hänellä ei ole vielä lapsenlapsia eikä hän ole vielä yhtään mummo-tyyppinenkään. Joten kai meidän sukupolvi sitten vanhentuu vielä heitä hitaammin?
Hyvää tätä päivää av-palstalaisille! :o)
Vierailija:
Joten esikoisen ollessa 15-vuotias, tulen olemaan vähintään 51-vuotias :o)Olen samaa mieltä, että mukavaahan se vaan on, ettei olla äitejä kaikki samanikäisinä.
Ja sille, joka meuhkasi, että 40- ja 50-vuotiaat ovat jo vanhoja, sanoisin lempeästi hymyillen, että odotahan vuosia muutama niin huomaat, että ei tuon ikäiset ole vielä vanhoja lainkaan. Mummoni (nyt 90v) oli mummo-tyyppinen jo päälle 60-vuotiaana. Oma äitini, nyt 63v., pelaa 6 tuntia viikossa tennistä, ja matkustelee edelleen useamman kerran vuodessa ja Euroopan ulkopuolella. Hänellä ei ole vielä lapsenlapsia eikä hän ole vielä yhtään mummo-tyyppinenkään. Joten kai meidän sukupolvi sitten vanhentuu vielä heitä hitaammin?
Hyvää tätä päivää av-palstalaisille! :o)
En jaksa laskea...tenavia viisi.Kerron sitten kun olen ne rajapyykit kohdannut ;)
Nainen parhaassa iässään siis. ;) Ottakaa nyt vähän rennommin nää vanhenemisasiat, kaikille se kuitenkin tapahtuu. Jos joku sanoo olevansa nuorekas viisikymppinen, hän tuskin tarkoittaa sillä, että aikoo kirmailla minihameessa ja napapaidassa iskemässä teidän muiden viisitoistavuotiaita poikia. Elämä vain ei lopu niihin vaihdevuosiin.
opettele lukemaan äläkä kuvittele. Missä kohdin 69 sanoi, että äitinsä olisi lopettanut työelämän?
Ja jos joku on eläkkeellä, piruako se sulle kuuluu. Jospa mies/perintö/itse säästetty vapaaehtoinen eläke elättää ja rouva kuluttaa.
Taisi kateus taas puhua.
Ja itse olen 45-v. ja 47-v. Hiki on vähän hatussa, kun pelkään että itsellä on vaihdevuodet ja lapsilla murkkuikä samaan aikaan.
Vierailija:
31-vuotias.. itsekin suht nuori murrosikäisen kanssa, thank god.. =)
Mahtavaa, kolmenkympin kriisissä itseään etsimässä ja talossa pyörii murrosikäinen, onneksi en ole sinä. ;-D
Just just... olisiko tämä sitten parempi? Vaihdevuosista kärsivä ja murrosikäinen??? :DDDD
Kyllä sitä eläkettä saa vaikka kuinka olisi perintö / itse säästänyt / tai muuta.
Jos nyt oletetaan, että jää kuusikymppisenä pois työelämästä, niin kuinkahan monta vuotta käy tennistunneilla 6 krt viikossa ja matkustelee pari kertaa vuodessa Euroopan ulkopuolella niillä vapaaehtoiseläkkeillä ja perinnöillä?
Eiköhän ne tulonsiirrot jossain vaiheessa astu kuvioon mukaan kuitenkin.
Vallan hyvin meni sekin aika murrosikäisen kanssa...että silleen.
Kuopuksen täyttäessä 15 olen 53v., ihan hyvässä iässä silloinkin!
t.kolmen äiti
Mahtavaa, kolmenkympin kriisissä itseään etsimässä ja talossa pyörii murrosikäinen, onneksi en ole sinä. ;-D