Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin aivan ihanan lastenhuoneen! Haluan omalla tytölleni tälläisen huoneen(sis. kuva)

Vierailija
11.05.2012 |

Saimme vasta talon rakennettua, ja nyt olis aika sisustaa huoneet. Alkukesästä meille syntyy esikoinen, tyttö.

Selailin lasten huoneen sisustuksia, ja mun mielestä tää oli aivan ihana huone! Tytön huoneen lattia on jo valmiiksi tummaa lankkua.

Tämä kuva kädessä huomenna sisustus-ostoksille!

http://www.juvandesign.com/furniture/luxury-baby-girl-room-notte-fatata…

(huom. eka kuva)

Mitä tykkäätte?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse en tuota lapselle laittaisi.

Vierailija
2/34 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toimii just vauva-ajan.

Sen jälkeen lapsi järjestää itse hyllynsä ja piirtää vähän luxury furnitureen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt Suomessa missään. Sinänsä ihan ok, värimaailma on hillitty, mutta jos haluat tuota kruusattua tyyliä huonekaluihin, voi olla aika mahdoton tehtävä löytää.

Vierailija
4/34 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdyssanat ovat?

Kuulen jo lapsesi pään kolisevan lattialankkuihin, kun hän opettelee kävelemään. Kops ja kops.

Vierailija
5/34 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hirvee, mutta onneks mun ei siellä tarttiskaan asua. Anna mennä.

Vierailija
6/34 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

makunsa kullakin

Vierailija
7/34 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain syystä tuli kuitenkin kauhuelokuvafiilis:/

Vierailija
8/34 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on 8 kk.

Vierailija
9/34 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta lastenhuoneen kuuluu houkutella lasta leikkimään.

Mutta ihan miten kukakin tykkää. Sen kun sisustat, jos siltä tuntuu.

Vierailija
10/34 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että huonekalujen löytämisessä tulee ongelmia, mutta paikkakunnallani on ainakin kaksi hyvää "vanhanaikaista" sisustuskauppaa, toivottavasti niistä löytyy.

Lisäksi mieheni isä on puuseppä, joten hän voi tarvittaessa tehdä/tuunata.

Mun mielestä tuo tumma lankkulattia & valkoinen karvamatto ja valkoiset vanhanaikaset hoitopöytä- ja sänky on aivan ihana yhdistelmä!

Vierailija
11/34 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt Suomessa missään. Sinänsä ihan ok, värimaailma on hillitty, mutta jos haluat tuota kruusattua tyyliä huonekaluihin, voi olla aika mahdoton tehtävä löytää.

jos vähän käyttää mielikuvitusta, seikkailee kirpputoreja ja antiikkiliikkeitä, kykenee hieman maalaamaan jne, niin aika samaa tyyliä on helppo toteuttaa... kuka nyt juuri samanlaisia huonekaluja hankkii kuin jossain kuvassa? aika mielikuvituksetonta minusta...

Vierailija
12/34 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa päähän sitä nimeä.. Se missä se murhaaja hiipii pimeällä ikkunasta ja tappaa sen lapsen pinnasänkyyn. Valkoinen huone ihan veressä. Mikä sen nimi on, muistaako joku?

Itse en haluaisi omaa lastani noin ahdistavan synkkään huoneeseen. Jotain karmivaa tossa on.

Vierailija
13/34 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos olisi kysymys omasta makkarista. Lapset tarvii värejä ja virikkeitä!

Vierailija
14/34 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain arkku puuttuu..:/

Vierailija
15/34 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan tuollaista pinnistä ei Suomesta osteta valmiina, se on varma. Jenkeistä saisi tilattuna tai sitten menee tuunaamiseksi enkä ihan äkkiä lähtisi pinnasänkyyn mitään ihmeellistä viritystä väsäämään, jos ei ole varmasti taitoa.

jos vähän käyttää mielikuvitusta, seikkailee kirpputoreja ja antiikkiliikkeitä, kykenee hieman maalaamaan jne, niin aika samaa tyyliä on helppo toteuttaa... kuka nyt juuri samanlaisia huonekaluja hankkii kuin jossain kuvassa? aika mielikuvituksetonta minusta...

Vierailija
16/34 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että tuo huone ei ole ihan perus värikäs lastenhuone, jossa lelut levällään ja tapetit täynnä piirrustuksia.

MUTTA tytöllä on alakerrassa erikseen iso leikkihuone, johon tulee paljon leluja, värikkäät tapetit ja muut kuosit.

Vierailija
17/34 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan nostalginen ja vanhanaikanen! Mun mielestä tuossa ei ole mitään karmasevaa, mutta ehkä tumma lattia tekee sen kauhuleffafiiliksen.

Vierailija
18/34 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yhtään mun makuun, sorry

Vierailija
19/34 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yltiöromanttista. Yh. Somaa, kun sielä kellii pikkuvauva. Kaikki on sievästi paikallaan ja seinällä roikkuu kastemekkoa ja tanssipukua ja kaikki on valkoista ja ihanaa. Lapsi piirtää liituväreillä paperille sievästi kiharat suloisesti ja vähän vallattomina somia keltaisia aurinkoja ja punaisia kukkia ja taloja ja niin edelleen ja niitä teippaillaan sitten seinälle silleen pikkusen vinoon ja kieroon, miten suloista.

pehmolelut ovat sievästi hyllyssä rivissä ja nukkeperhe viettää teehetkeä omassa nurkkauksessaan, leikki on vähän kesken, matto siitä vietestä pikkusen vinossa..

Todellisuudessa se vauva puklaa valkoiselle valkoisille pitsilakanoille, isompana ei viihdy huoneessaan vaan vetää uhmakilareita olohuoneessa, jossa sielläkään ei saa leluja levitellä ja keltainen väriliitu on vetänyt itsekseen viirua seinään. Tussikynillä piirrellään kämmenselät, reidet, ja sormenpäätkin ja kun sakset löytyy, nyrhitään otsatukka peilin edessä, siellä omassa pitsisessä huoneessa, missä täytyy leikkiä sievästi, sotkematta.

Vierailija
20/34 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä lapselle tollaista huonetta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi