Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kukaan synnyttänyt flunssaisena?

Vierailija
11.05.2012 |

Eli laskettu aika oli eilen, ja kova flunssa päällä. Toivon että tämäkin raskaus menisi sen verran yli, että ehdin parantua.

Olisi kiva kuulla jos joku on joutunut synnyttämään kipeänä, että mitkä asiat oli rankempia, kestikö pitempään kuin muut synnytykset, jne. mitä vaan kokemuksia.

terveisin, täältä petin pohjalta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etoi muutenkin ja ääntä en juuri saanut. Karjuminen muuttui kuiskimiseksi. Vauva kenties sai sen myös, koska puolentoista vrk iässä alkoi saada hengityskatkoja ja kiidätettiin lastenairaalaan. Onneksi lapsi oli ok, tutkittiin pääst varpaisiin, mutta mitään ei löytynyt. sai happea ja kipulääkkeitä. Mutta oi 3 päivää siellä.

Vierailija
2/4 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa synnyttäessä kumeassa flunssassa, toista synnyttäessä kuumeessa. Komas synnytys ei ollut sen helpompi eikä vaikeampi.

Kuumeisena olin alkuun ihan sekaisin, kunnes palasin horkasta maan pintaan kun kuume saatiin hoidettua iv-särkylääkkeellä alas. Silti olin aika kuutamolla, mutta tuli se lapsi ulos. Tosin imukupilla, koska vauvan sydänäänet heikkenivät hurjasti kun ponnistusvaihe alkoi. Ei ponnistusvaihe kestänyt silti kuin vartin.

Eniten harmittaa se, että etenkin kuumeessa on kovin kipuherkkä. Jokainen supistus sattui paljon. Oli pakko pyytää lievitystä. Flunssaisena synnytin melkein luomuna, kipupiikin sain avautumisvaiheessa, Petadiniä - muistaakseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse synnytys meni aika sumussa, ei ole suuria muistikuvia. Mutta synnytyksen jälkeen yskiminen oli kamalaa, kun tikit meinas revetä.

Vierailija
4/4 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etoi muutenkin ja ääntä en juuri saanut. Karjuminen muuttui kuiskimiseksi. Vauva kenties sai sen myös, koska puolentoista vrk iässä alkoi saada hengityskatkoja ja kiidätettiin lastenairaalaan. Onneksi lapsi oli ok, tutkittiin pääst varpaisiin, mutta mitään ei löytynyt. sai happea ja kipulääkkeitä. Mutta oi 3 päivää siellä.

Kävin eilen lääkärissä, ja se otti verikokeen, katsoi kurkun, korvat ja keuhkot kuunteli. Mulla ei pitäisi olla mitään muuta kuin virusperäinen flunssa. Tosi kurjaa että sulla meni noin. Kiitos muillekin vastauksista.

Neuvolassa tänään sanoivat, että synnytyksen jälkeen toipuminen on rankempaa, mutta väitti ettei pitäis kovasti vaikuttaa itse synnytykseen. Itse mietin just kaikkia kipuun liittyviä asioita myös. Viimeksi synnyttäessa olin tosi väsynyt, en ollut nukkunut 2 yöhön kunnolla, ja koin että sekin lisäsi kipua.

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi