Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Megazoneen päälle?

Vierailija
11.05.2012 |

9v poikamme pääsee ensi viikolla Megazone-synttäreille. Mitä sinne kannattaa laittaa päälle? Juhlakalukaan ei osannut neuvoa.

Olisiko farkut ja t-paita ok? Onko siellä kuuma? Kannattaako laittaa tummat vaatteet ettei tule nähdyksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan todella kuuma, olen muutaman kerran ollut. Siellä on itsessään jo kuuma (ainakin Turun paikassa) ja lisäksi juokseminen ja varusteet aiheuttaa vielä lisälämpöä.

Farkut joo ja t-paita, farkutkin kannattaa olla mahd löysät ja rennot.

Vierailija
2/9 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan todella kuuma, olen muutaman kerran ollut. Siellä on itsessään jo kuuma (ainakin Turun paikassa) ja lisäksi juokseminen ja varusteet aiheuttaa vielä lisälämpöä.

Farkut joo ja t-paita, farkutkin kannattaa olla mahd löysät ja rennot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa pelissä. Valkoinen hohtaa...

Vierailija
4/9 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummaa kannattaa olla ettei hohda mustavalossa ja joudu helpoksi kohteeksi :)

Siellä on tosi kuuma ja hiki lentää, joten suosittelen mahdollisimman kevyttä varustusta.

Vierailija
5/9 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan todella kuuma, olen muutaman kerran ollut. Siellä on itsessään jo kuuma (ainakin Turun paikassa) ja lisäksi juokseminen ja varusteet aiheuttaa vielä lisälämpöä. Farkut joo ja t-paita, farkutkin kannattaa olla mahd löysät ja rennot.

Vierailija
6/9 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aivan typerää että säännöt kieltää juoksemisen ja kiipeilyn + ryömimisen, eikös täänoo just se idea :)

Vierailija
7/9 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin laitoin rennot vaatteet mustaa kannattaa laittaa että et erotu aivan heti. T-paita ja vaikka verkkarit käyvät aivan hyvin. Yritä välttää kerros pukeutumista ettet paahtuisi kuumuuteen. Siellä tulee luultavimmin hiki jos laitat vaikka monta paitaa päällekkäin.

Vierailija
8/9 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin niiku aikuisen kävijän näkövinkkelistä, minkä kokosia siellä on niitä varustuksia tai ne liivit, mistä sitten näkee ne osumat?

Vierailija
9/9 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pukeutunut lainkaan. Liivi käy vaatetuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi