Klassikoksi muodostunut gallup: Mitä lasissa?
Mulla kuiva omena siideri. Mietin pitkään ennen kuin korkkasin. No nyt se on korkattu, eli ei voi kuin nauttia :)
Kippis siskot!
Kommentit (19)
teen mustikkapirtelöt perheelle kohta
Eilen tuli olutta nautittua,tänään siis ei
-lasista just otin viimesen hörpyn.
Tyhjeni puolen litran tuoppi.. ..vettä!
Olen tosin juonut jo pullon olutta saunassa ja iltapalalla lasin punaviiniä kanapiiraan kaverina. Riittäisköhän se tälle illalle...
ananaslightlimskaa terästettynä sisuviunalla.
tylsää tiedän mutta kohta siellä on Ainoa ;)
punkkua. Olen yksin kotona, sain juuri kodin siivottua ja nyt istahdin nauttimaan punkusta ja maailman huonoimmasta-hauskimmasta-hassuimmasta-hulluimmasta palstasta. Kippis siskot!
Langa Trilogia on hyvää! Mullakin olis pullo kaapissa, mut en yksin viitsi avata...
Se on vielä jääkaapissa jäähtymässä, mutta kohta avaan pullon (mies nukuttaa lapsia). Juon todella vähän alkoholia nykyään, kun on lapset, valkkaria en ole ostanut ainakaan puoleen vuoteen, vai olisko ollut jouluna, tuskin, mutta nyt poikkesin kauppareissulla alkoon, aattelin, että jos siitä lasillisesta saisi hyvän mielen (saakohan vaan). Ollaan riidelty miehen kanssa lauantaista asti, mökötän hänelle eräästä tekemästään asiasta ja mietin, että jos tuosta lasillisesta saisi mielen hetkeksi vähän rauhoittumaan, vaikka leppyä en kyllä aio.
vaikka menee kyllä hukkaan, kun on nuha eikä haista eikä maista kunnolla.
seuraavaksi kaakaota. Ja tarkemmin sanottuna nämä mukissa, ei lasissa.
n. 5 cl punaviiniä unilääkkeeksi!
tölkissä, ei lasissa. Katson töllöä ja mies tekee ruokaa. Teki tuossa perunarieskoja ja taapero syö niitä iltapalaksi.
Ihanan raikasta ja kylmää vettä :)
Pepsi Max.