Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen toppi sopii, jos rinnat on luomusti kokoa 85E, mutta muu kroppa 36/38?

Vierailija
11.05.2012 |

Eli kun ostan paitoja, toppeja jne. niin törmään aina siihen ongelmaan, että hartiat liian leveät ja koko paita roikuu, jos rintojen koon perusteella ostan.

Mulla on luomusti aika seksikäs vartalo, mutta en vaan osaa ostaa vaatteita, jotka sopivat.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoa 36/38. Oikeampi olisi 70 tai 75 ja isompi kuppi. Ensin sopivat rintikat sitten toppi

Vierailija
2/16 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen Chancenkin koko-taulukoissa?

Ja vyötärö on 64cm, lantio 92 cm, mutta rintojen alta mitta tosiaan tuo 83...

Onko jotenkin epänormaalia, vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintaliivin koko on 85. Menepä oikeaan liiviliikkeeseen.

Vierailija
4/16 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen Chancenkin koko-taulukoissa? Ja vyötärö on 64cm, lantio 92 cm, mutta rintojen alta mitta tosiaan tuo 83... Onko jotenkin epänormaalia, vai?

ap.

Vierailija
5/16 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joustava.

Vierailija
6/16 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintaliivin koko on 85. Menepä oikeaan liiviliikkeeseen.

Eli hartioista ja muusta kropasta on oikea tai jopa iso koko, mutta rintojen kohdalta ei. Eli jos ostan koon rintojen mukaan, ei istu, jos ostan muun ropan mukaan, ei välttämättä veny rintojen kohdalta. Eli kaipaisin sellasia toppeja, paitoja eri malleja niistä, jotka sopisivat tälle vartalotyypille. Peppu on pieni, mutta telttapaitojako pitää käyttää?

ap.

Vierailija
7/16 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halterneck mallinenn.

Mulla ainakin toimi parhaiten.

Vierailija
8/16 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymp.mitta täytyy olla 80 tai 75 eli sulla on liian löysä ympärys kuitenkin. Itsekin oloen isorintainen 70F ja tilasin espritiltä halterneck topin, joka istuu hyvin

Vierailija
9/16 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. enkä sitä itseäni nyt isorintaiseksi kutsuisi. Joo mut eka ajatus mitä tätä lukiessa oli että ketjun aloittajalla on vääränkokoiset rintsikat. Changeen ja vähän äkkiä :)

Vierailija
10/16 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuule kertoa sulle, että 85 cm leveys tissien ALLA ei ikinä mahdu koon 36 ja tuskinpa edes koon 38 paitaan! Ja jos sen yläpuolella on vielä E-kupin rinnat, niin vielä ahtaammaksi käy.

Kysyhän myyjältä apua

Vierailija
11/16 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene 36 paitaan eikä 38 myöskään. Mä olen kokoa 36 ja mulla mitta rintojen alta 73 cm, eikä muuten ole pienimmästä päästä!!

Vy mulla 66 ja ly 93. Jos tuo mitta pitää paikkansa niin sulla on tosi kummalliset mittasuhteet. Ja oikea paidan koko lienee jotakin 42 tienoilla.

Vierailija
12/16 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. enkä sitä itseäni nyt isorintaiseksi kutsuisi.

Changeen ja vähän äkkiä :)

Mulla siis mitta rintojen alta 73, päältä en tiedä mutta henkkamaukka yms. rintsikoissa olen kokoa 70C/D. Changessa olisin varmaankin 60 G tai jotain muuta yhtä päätöntä.

Vierailija
13/16 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene 36 paitaan eikä 38 myöskään. Mä olen kokoa 36 ja mulla mitta rintojen alta 73 cm, eikä muuten ole pienimmästä päästä!!

Vy mulla 66 ja ly 93. Jos tuo mitta pitää paikkansa niin sulla on tosi kummalliset mittasuhteet. Ja oikea paidan koko lienee jotakin 42 tienoilla.

Ja käytän myös paidoissa kokoa 36 tai S. Samiksii!!!

Vierailija
14/16 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changella on omat koot. Mutta perus ketjujen (H&m seppälä lindex) valikoimasta ei löydy kokoa 70DD lähes koskaan. Kuppikooltani olisin joku H&M:n 80c ehkä, mutta ympärysmitta pyörii päällä niin että ei tue mitään.

Toisaalta, samaa logiikkaa ne changenkin koot noudattaa. normi markettirintiskoissahan 75c ja 80d on toisiaan vastaavia kuppikokoja. Changen kupeista kun alkaa laskeskeleen niin ihan normi kuppikokoja sieltä tulee, ympärysmitat vaan on napakoita niinkun hyvässä rintaliivissä tulee ollakkin.

Vierailija
15/16 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen nauruun.

Vierailija
16/16 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

85E ja paidan pitää olla kyllä 44 että mahtuu päälle. Alaosasta menee sitten kyllä pienempikin. En voi mitenkään uskoa, että käytät samankokoisia rintsikoita, ja mahdut niin paljon pienempiin paitoihin.