Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka eivät ole harrastaneet pitkään aikaan seksiä eikä ole seksiä tiedossa jatkossakaan?

Vierailija
11.05.2012 |

Oon 37-vuotias sinkku. Ilman seksiä puoli vuotta. Enkat on neljä vuotta, ennen avioliittoa. Nyt olen eronnut. Oli miehiä, naisia... Harrastin eron jälkeen seksiä niin paljon ja monen kanssa, että meni into koko hommasta. En halua uutta parisuhdetta, ainakaan 5-10 vuoteen. Enkä halua säätöseksiä. Elän siis ilman. Miten tästä selviää? Mä en oikeesti halua seksiä kuin sen miehen kanssa, jonka kanssa haluan parisuhteen. Kroppa oikuttelee vastaan. Henkisesti en vaan kykene. Kärvistelen ja toivon, että helpottaa ajan myötä. Ja siis oon sinut naiseuteni kanssa, pukeudun kauniisti, urheilen, pidän itsestäni huolta. En kiellä seksuaalisuuttani, haluan vaan olla rauhassa. Tässä seksihullussa yhteiskunnassa tunnen itseni humanoidiksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tuli 6 vuotta sitten, eikä sen jälkeen ole ollut seksiä. Minua ei myös kiinnosta pelkkä seksi, joten jossei parisuhdetta löydy niin selibaatti jatkuu. Olen jo henkisesti varautunut siihen että se kestää loppuikäni. Olen 37 v nainen.

Vierailija
2/4 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin kaksi vuotta sitten ja sen jälkeen ei seksiä ole ollut. Tarjontaa ja tilaisuuksia kyllä on ollut, mutta minä en halua irtoseksiä.

Haluan seksiä tutulta ja turvalliselta ihmiseltä, ja jos sellaista ei ole, olen ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottuuko elämään ilman seksiä? ap

Vierailija
4/4 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan minun valinta. Miehella voi olla suhde, se ei kuulu minulle koska olen tuosta puolesta suhdetta irtisanoutunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän