Viikonloppuvapaat ja kesälomat pitäisi lopettaa työntekijöiltä kokonaan
mokomaa velttoilua. Kansainvälinen kilpailukyky kohenisi ja ihmiset olisivat yhteiskunnalle hyödyksi ja maksaisivat enemmän veroja.
Mitä mieltä?
Kommentit (7)
Mun miehen velipuoli on samaa mieltä.
Itse istuu kolmattakymmenettä vuotta sohvalla työttömänä ja kannattaa Kokoomusta.
lomaltapaluurahat ja muut aivan käsittämättömät etuudet, niin sekin auttaisi. Pieni ihminen on joskus myös miettinyt, että miten ihmeessä sitä rahaa ei ole työntekijöiden palkkoihin, mutta tietokoneisiin, kännyköihin ja ohjelmistoihin sitä löytyy yhtäkkiä kymmeniä tuhansia euroja.
Voitaisi raataa itsemme hengiltä ja suoraan hautaan ilman mitään turhanpäiväisiä eläkkeitä.
Sitä paitsi töihin paluu loman ja viikonlopunkin jälkeen on yleensä aika tuskaa, joten sekin tuska poistuu, kun mitään taukoja ei ole.
eilen sanoi telkussa, että Vappu on työn juhla. Näin ollen meidän kaikkien pitäisi lahjoittaa työpanoksemme sinä päivänä. Mulle jäi mielikuva, että siis ilmaiseksi. Ja helatorstai ehdottomasti pitäisi siirtää viikonloppuun. Noin sanoi. Ja että Suomessa ei tehdä tarpeeksi työtä.
Eikä mitään talvilomia, kuka täällä pakkasessa haluaisi mitään lomaa viettää.
Joulunpyhät voisi siirtää viikonloppuun, tai ainakin työskennellä palkattomana, siinä saisi kokea todellista antamisen riemua työnantajaa kohtaan.
Kesällä työpäivän voisi pidentää hyvin 12-tuntiseksi, koska on niin pitkään valoisaa. Ehtii hyvin päivän päätteeksi nauttimaan ilta-auringon säteistä.
työpäivät 14 tuntisiksi ilam taukoja..
Kyllä jokainen jaksaa tehdä töitä 365 päivää vuodessa.