Ihan kivasti hyötyy bloggari, joka saa koko perheelleen kenkää ja vaatetta
ja tosin joutuu mainostaa siinä samalla. Eipä tarvii itse käyttää rahaa niihin.
Kommentit (33)
Varmaan paremmin tienaa, kun kirjoittaa oikeaan lehteen oikeana toimittajana. Saa ruokaakin vielä ja asumiset maksettua.
No se nyt tosi vaikea pelkän blogin perusteella alkaa kenenkään varallisuutta arvuuttelemaan jos ei tune bloggaria henkilökohtaisesti. Ja silloinkaan ei välttämättä tiedä mistä kenenkin varallisuus koostuu ja tulee.
inhottavaa vihjailua;-))) ettei vain olisi eräs lastenvaatebloggaaja kyseessä?
eräs ainakin pyytää tavaroita kauppiailta ja piilomainostaa niitä. Eli alekoodien, tai ihan vinkkauksen muodossa, saa osan ilmaiseksi ja loput erittäin halvalla ja lupaa aina mainita juttujensa ohessa näistä firmoista jotka antaa tuotteita. Ja voin luvata että joe et yrittäjänä anna mitään niin vahingossakaan et saa julkisuutta hänen blogin kautta. On näitä blogisteja paljonkin mutta erään touhu on törkeintä.
saa sellaisia vaatteita joita en suostuisi omille lapsilleni päällepukemaan joten en todellakaan kadehdi, heh heh. Mutta tuo Lastenvaateralli, samoin se kamala Jarna ja poikien tyyliin Miia ovat
vähän niinkuin reppanoita; sallittakoon ilmaiset kamat ja crocsin kengät heille. Vähävaraisia perheitä täytyykin tukea!
Agatha ja Lastenvaateralli ainakin saa aika paljon kaikkea...
mutta jostain syystähän jarna-aiheiset keskustelut katoavat täältä aina. Huomasitteko muuten, että oli joutunut poistamaan melkein kokonaan sen viestin, jonka oli laittanut blogiinsa? Häntä oli uhattu oikeustoimilla. Samoin olisin kyllä itsekin tehnyt. Taitaa nyt jäädä muutamat kuteet saamatta :P
blogin lukemisesta mutta luen suurella mielenkiinnolla Jarbista koskevat ketjut. Mitä se meidän ekorouva on nyt ehtinyt tehdä, eikö lähikaupan tofu ollut maistunut?
mutta jostain syystähän jarna-aiheiset keskustelut katoavat täältä aina. Huomasitteko muuten, että oli joutunut poistamaan melkein kokonaan sen viestin, jonka oli laittanut blogiinsa? Häntä oli uhattu oikeustoimilla. Samoin olisin kyllä itsekin tehnyt. Taitaa nyt jäädä muutamat kuteet saamatta :P
Blogi oli ennen kiva, mutta nykyään liian kaupallinen minun makuuni.
Varmaan paremmin tienaa, kun kirjoittaa oikeaan lehteen oikeana toimittajana. Saa ruokaakin vielä ja asumiset maksettua.
se kun on vaan ihan eri juttu :D
voit ihan itse aloittaa bloggauksen ja tavarahanat auki.
Se ei ole sulta pois jos toinen saa jotain.
voit ihan itse aloittaa bloggauksen ja tavarahanat auki.
Se ei ole sulta pois jos toinen saa jotain.
kai se toinen tekee samaa mutta vähemmän tökerösti ja ehkä eri merkeille.
Mutta tuskin toi ensin mainittukaan rikastuu blogillaan, jos niitä metrisiä tyttöjen vaatteita ja trikoopipoja ei lasketa.
mistä tätä kateellista porukkaa tulee? senkun ite perustatte blogin ja alatte ruinaa ilmaista tavaraa :D jos se tavara on niin saatanan tärkeää. ite en jaksa pitkälle lukea blogeja joiden ainoa tarkoitus on mainostaa tuotteita, enkä itse sellaista myöskään jaksaisi pitää...
suurinosa näistä sponsoroiduista tuntuu olevan opiskelijoita, pitkään kotiäiteinä olleita jne.