Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele Keittiökalustefirmaa! Muita keittiöremontti vinkkejä?

Vierailija
11.05.2012 |

Suunnittelemme remottia keittiöömme ja kaipailemme nyt suosituksia hyvistä ja toivottavasti myös "edullisista" keittiökalustetoimittajista! Asumme keski-Suomessa, mutta miksei sitä voisi hankkia vähän etenpääkin, jos TODELLA hyvä löytyy jostain.

Toivoisimme samalla myös muita vinkkejä, mitä kannattaisi ottaa huomioon keittiöremonttia tehdessä.

Erityisesti meitä mietityttää lattiamateriaali:

kaakeli (klinkkeri siis), laminaatti, korkki tms.?

Mielellämme kuulisimme vinkkejä myös siitä mitä ei kannata tehdä/hankkia jne? Ja tietysti mielellämme kuulisimme perusteluja miksi/miksi ei.

Aiomme tehdä mahdollisimman paljon itse, kun parempi puoliskoni, eli mieheni, on kätevä käsistään.

Kiitos kaikille vastaajille jo etukäteen kaikesta ajasta ja vaivannäöstä! :-)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isku keittiöt (Espoo). En jaksa kirjoittaa uudestaan koko tarinaa remontista, kait sen täältä jotenkin löytää kun viitsit etsiä.

Vierailija
2/8 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että tämä ei ole kovin seksikäs aihe eikä aloitus, mutta meille kovin akuutti, joten ehtisikö kukaan laittaa edes pari riviä jotain vinkkejä / suosituksia tms.

Vierailija
4/8 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kaduttaa kun ei otettu tiskiallasta joka olisi yksi ja iso missä mahtuisi kunnolla pesemään esim uunin pellit.

Vierailija
5/8 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähdette vain käymään eri keittiöfirmojen liikkeissä. Ensin täytyy miettiä budjetti, vähän värimaailmaa ja se mitkä toiminnot haluatte muuttaa nykykeittiöönne verrattuna.

Jos haluat lukea ja kauhistua, mene Suomi24:n Koti ja rakentaminen -sivuille niin huomaat, että kaikki merkit haukutaan eikä millään firmalla palvelu toimi.

Kuitenkin ihmiset remppaavat keittiöitään jatkuvasti, joten onnistuminenkin on varmaan mahdollista:)

Hintahaitari on aika iso, ja jotta hintoja pystyisi vertaamaan, suunnitelman täytyy tietysti olla se sama kaikille. Uskon, että halvin ei ole paras. Remppaajan hommasin itse, koska firmojen kautta tarjotut olivat kalliita. Mutta teillähän onkin tarkoitus tehdä itse.

Muuta en osaa vielä kertoa, kun remppa toteutuu vasta kesällä.

Vierailija
6/8 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole ainakaan järkevä lattiamateriaali, koska lattialle tulee niin usein likaa ja roiskeita. Suojaamme lattiaa matoilla, joten pärjäämme sen kanssa. Aiemmin meillä oli laminaatti, johon tuli helposti lommoja. Laattalattian valitsisin itse, mutta siinä pitäisi olla lattialämmitys. Kutsukaa useamman firman suunnittelijoita teille, niin he osaavat suositella toimivimpia ratkaisuja juuri teidän keittiöön. Itselläni oli kolme toivetta: graniittitaso, vetolaatikot alas ja korkeakiiltoiset kaapinovet.

Vierailija
7/8 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitettiin puolitoista vuotta sitten keittiö uusiksi. Meillä oli valmiina vain lattialaatta, eikä oikeastaan muuta ajatusta, ku että uus keittiö ja lisää tilaa, niin ja kivitasot.

Jyväskylän Puustellilta saatiin hyvä suunniltema ja se ostettiin ja asennettiin itse.. toimitukset tuli ajallaan, tai siis muutama tunti myöhemmin kuin mitä ennakkoilmoitus oli. Vaihdettiin samalla kattoon paneeli ja listoituksia, lattia uusittiin, vaihdettiin siis parketti laattaan. Laitettiin lattialämmitys, kattovalaisin vaihdettiin myös, samoin liesi ja -tuuletin ja jääkaappi. Otettin samalla myös vaatekomeroita 1x120cm leveä ja 2x60cm leveitä. Ja niihin tietty yläkaapit. Kaikestaan hintaa tuli 15000€ ja lisätilaa PALJON. Ja ollaan oltu tyytyväisiä.

Mutta näissä kyllä auttaa aina, jos itellä on valmista ajatusta, mitä haluais. Suunnittelija osaa sit täsmentää ja antaa hyviä vinkkejä ja ehdotuksia.

Ystäväperhe rakensi ja niillä toiseksi halvin tarjous oli Puustellilta, en muista mistä saivat sen parhaan, jonka ottivat.

Vierailija
8/8 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me rakennetaan parhaillaan ja paras tarjous saatiin Petralta. Myyjällä oli myös paljon näkemyksiä joita emme olleet osanneet edes ajatella. Kannattaa siis kertoa tarpeistaan ja kysyä myyjän mielipidettä. Itse saimme tämän ansiosta melkein tuplaten lisää säilytystilaa, kuin jos olisimme vain ilmoittaneet mitä haluamme.