## SYYSMARJATAT MAANANTAINA ###
Enää 33 yötä jouluun - laskinkohan oikein? :)
Missä kaikki? Minä töissä.
Kommentit (25)
Onnittelut Kepalle ensiaskelista! :-D
Kepalle onnea uudesta taidosta! Ei Kepa lainkaan ole viimeinen sen taidon oppinut - Onni ei kävele vielä, tuskin ihan lähiaikoina kun on niin kiinnostunut puheesta. Mutta kaikki ajallaan.
Lila, en ihan vielä pyörähdä neljännelle kympille. Usein muistelen olevani jo 29 mutta oon kyllä 28. Eli vielä vajaa 2 vuotta armon aikaa. Mies täyttää ens keväänä 30. En tiedä mitä sitä keksis juhlaksi. Jos asutaan vielä täällä, niin aika köyhät juhlat tulee. Tai siis tylsät. Kun eihän meillä ole lapsen vahtia kun mummut asuu kaukana. Ehkäpä me juhlitaan niitä sitten Oulussa. Sinne vois järkätä jotain kivaa sitten.
Tämä työilta alkoi taas mega vee-tutuksella... Oli viikonlopulta töitä tekemättä toisilla, nehän jää aina seuraavan hommaksi. Ja muutenkin on ollut vilkas ilta, toisaalta ihan kiva.
Ei ottanut mis onkeensa kun kävivät Onnin kanssa täällä työpaikalla. Mies sanoi Onnille jotain, että äiti tekee töitä kovasti tms... Siihen minä, että niin, iskä saa kyllä kohta hommata jonkun muun rahoituskeinon meidän elämiselle, äiti lopettaa tämän ihan kohta. No, ei normaalisti puhuta siis lapsen kautta mutta nyt näin. Odotin kommettia, että miten voi olla, ettet muka jaksa mutta ONNEKSI ei sanonut sitä.Silloin olisin kyllä räjähtänyt ja kunnolla! Alkaa niin potuttaan tää. Saas nähdä kuinka avaudun lauantaina pikkujouluissa pomolle... No ei kai.
Jos hyvin käy, pääsen 22 lähteen. Se on tavoite. Ja siitä pidetään kiinni. Viimeiset kokoustajat pitää vaan saada ulos pian;)
Sairaille paranemista ja Leviltä kotiutuneille lepoa.
T-P
Muistattekohan vielä minua? Olen ollut TOSI laiska ja saamaton palstailuni suhteen, annattehan anteeksi?! En ole käynyt palstalla viikko kausiin, nyt muutamana päivänä piipahtanut pikaisesti lukemassa. Sähköpostiviestejä olen lukenut ja ilolla todennut kuinka moni meistä syyskuisista kantaa jo uutta elämänalkua sisällään, voih! Yhteis onnentoivotus kaikille heille! Hieman kade olen, myönnän.... Vielä plussaa yrittäville kovat tsempit!
Me olemme pikku hiljaa kotiutuneet uuteen asuntoon. Itse väsähdin muuton jälkeen totaalisesti ja akkujen uudelleen lataaminen on hieman ottanut aikaa. Nyt suuntaan jo uusin voimin eteenpäin. Kai tälläiset pysäytykset välillä ovat tarpeen, kun ei muuten ymmärrä hidastaa tahtia : )
Pikku-O on kipeänä, niin kuin monet muutkin syystaaperot. Flunssaa meilläkin. Pari yötä ollaan nukuttu huonommin, muuten en voi valittaa meidän öistä. Päiväunet ovat olemattomat, mutta aika hyvin tuntuu poika jaksavan n. tunnin unilla koko päivän. Kävelemään O ei ole edelleenkään lähtenyt. Luulen että taidosta ei ole kyse, vaan rohkeudesta. poika pitää pikkurillistä kiinni kävellessään, niin että ilmaa on puoli senttiä välissä. Kun vetäisen pikkurillin pois, istahtaa poika maahan. Muutamia askeleita on " vahingossa" ottanut kun päästän kädestä irti. Eli Leppis, ette ole viimeisiä kävelemään lähtiöitä ; )
Ruoka maistuu O:lle nykyään todella hyvin. Oikeastaan ratkaiseva käänne tapahtui vuoden iän kohdalla. Nyt O haluaa opetella syömään itse omalla lusikalla, joka on vielä aika sottaista puuhaa.
Meilläkin on pohdinnassa tutista vieroittaminen, mutta vielä minulla ei ole voimat riittäneet sen rumban aloittamiseen. Mimmulille jaksua Nöösän tutista vieroitukseen! *Haaaalllaaaauuus*
Potalle O kieltäytyy istumasta ehdottomasti. En ymmärrä, mikä siinä on niin pelottavaa, mutta pottailu ei meillä yksinkertaisesti ole päässyt alkua pidemmälle. Sitä katselemme uudestaan myöhemmin kun herralle sopii...
Muuten meille ei kuulu mitään ihmeempiä. Töihin olen hiljalleen palaamassa. Tällä hetkellä keikkailen säännöllisen epäsäännöllisesti. Harkinnassa on, missä vaiheessa aloitan työt kokopäiväisesti. Toiveissa olisi jonkinlainen pehmeä alku tässäkin asiassa.
Lupaan ilmoitella aktiivisemmin itsestäni jatkossa. Kuulumisiannekin pääsen nyt päivittäin lukemaan, kun olemme kotona ja kone toimii. Kyllä olen teidän juttuja kaivannutkin!
Sairaille pikaista paranemista!
@iti80 ja pikku-O 1v 2kk
Mekin liitymme sairastupalaisiin :( Taitaa olla siis jo kohta enemmän syysvauvoja sairaana kuin terveenä. Antsalla on nimittäin korvatulehdus molemmissa korvissa ja toisessa oikein äkäinenkin. Antibioottikuurilla on väsynyt poikarukka. Ja, Leppis: näin se on vielä meilläkin: Antsa ei kävele vielä. Vielä muutama päivä sitten odotin, jotta lähipäivinä ehkä, mutta nyt on sairastelu taas vienyt pojan voimat.
Matkalaisista taitavat Ankkis ja Kukkis olla muuttotouhuissa (miettii tämä jotenkin kateellisena, mutta myös osaaottavana).
Minä olen taas niiin kiireinen ja ensi lauantainkin töissä. Onneksi edessä siintää itsenäisyyspäivän pitkä viikonloppu, jonka aion pitää vapaana (ruhtinaalliset 4 päivää siis :))
Pakko mennä nukkumaan, kauniita unia ja -vielä kerran- Onnea plussanneille!! Ihania uutisia :)
Saamuska kera kolmen♥
Paranemisia kaikille!
Mies oli sitä mieltä että jokaisen miehen täytyisi olla kuukausi kotona lapsen/lasten kanssa. Sinihän tekee nähtävästi niitä kulmahampaita ja ei ole ollut isälleen tänään(kään) mikään helppo lapsi. Mies sanoi odottavansa että pääsee töihin lepäämään. Miettii kovasti että miten me niiden kahden tenavan kanssa pärjätään keväällä! Olisiko vähän turha sitä enää tässä vaiheessa surra??? ;-D
Mimmuli, selvennätkö olinpaikkaanne, öö siis olitteko vai olettako Pohjanmaalla? Olisi kiva nähdä, mutta teillä taitaa olla aika menoa, olitte sitten lakeuksilla tai raksan pyörteisssä.
Tuttis, selkärankaa pomon kanssa keskusteluun.
T-P, kiva että joku muukin täyttää pian pyöreitä. Ajattelitko miten juhlistaa? Minä jätän pippaloiden pidot nyt väliin, juhlin sitten vaikka 35v synttäreitä aikanaan.. Kauheata, voinko joskus täyttää niin paljon..
Nyt täytyisi repiä itsensä tästä pois ja alkaa värjätä hiuksia. On pitänyt tehdä se jo viimeisen kuukauden, en taida vain jaksaa jospa huomenna..
Tai ensiviikolla, tai..
Lila75