Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille kyssäri: millainen nainen on totaalisen turn off?

Vierailija
11.05.2012 |

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on uusi tuttavuus ja pitää minua terapeuttinaan puhuen nyxistään ja existään tai töistään niin etten saa edes suunvuoroa. Tuossa ei seksikäs vartalo enää auta.

Vierailija
2/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekkäästi käyttäytyvä nainen on turn off. Haen itse naisista nimenomaan naisellisuutta ja vastakohtia omalle olemukselleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma!

Vierailija
4/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epänaiselliset, päällepäsmärit, ongelmaiset, heikko itsetuntoiset, epävarmat, yli-itsevarmat, itsekeskeiset, itsekkäät, luonnevammaiset, epäseksuaaliset, pomottavat

Vierailija
5/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa meikkiä ja hajuvettä, liian vähän vaatteita, hihittely, salaatin mussuttaminen, pelkän veden juominen, kaikki miehet on sikoja asenne, historiassa eläminen. Näin aluksi.

Vierailija
6/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumat, tyhmät, läskit, epähygieeniset, epänaiselliset, päällepäsmärit, ongelmaiset, heikko itsetuntoiset, epävarmat, yli-itsevarmat, itsekeskeiset, itsekkäät, luonnevammaiset, epäseksuaaliset, pomottavat

Käänteisesti ajatellen naisen siis pitäisi olla kaunis, viisas, laiha, puhdas, naisellinen, ei sanoa ensimmäistä eikä viimeistä sanaa, ongelmaton, hyvällä itsetunnolla varustettu, varma mutta ei liian varma, itsestään poispäin suuntautunut, epäitsekäs, luonteeltaan terve, seksuaalinen ja miehen pomotukseen suostuva.

Arveletko itse olevasi tällaisen naisen arvoinen?

Vierailija
7/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumat, tyhmät, läskit, epähygieeniset, epänaiselliset, päällepäsmärit, ongelmaiset, heikko itsetuntoiset, epävarmat, yli-itsevarmat, itsekeskeiset, itsekkäät, luonnevammaiset, epäseksuaaliset, pomottavat

Käänteisesti ajatellen naisen siis pitäisi olla kaunis, viisas, laiha, puhdas, naisellinen, ei sanoa ensimmäistä eikä viimeistä sanaa, ongelmaton, hyvällä itsetunnolla varustettu, varma mutta ei liian varma, itsestään poispäin suuntautunut, epäitsekäs, luonteeltaan terve, seksuaalinen ja miehen pomotukseen suostuva. Arveletko itse olevasi tällaisen naisen arvoinen?

Ei sitten voitu pysyä aiheessa. Niin naisten tapaista, että. Aloita uusi ketjua aiheella, mies millaisen naisen arvoinen kuvittelet olevasi?!

Vierailija
8/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin juuri deitillä naisen, joka oli ulkonäöltään ihan unelma. Vaikutti hyvin tasapainoiseltakin ja elämässä oli kaikki asiat kunnossa, hyvä ammatti ja työpaikka, asunto ja kaikki. Mutta jouduin toteamaan aika pian että hän oli äärimmäisen vakavaluontoinen tosikko, joka ei osannut lainkaan jutella mitään kevyttä läppää. Ihmettelin alkuun miten tuollainen nainen on lapseton sinkku 36-vuotiaaan mutta enpä ihmetellyt enää, hän oli kyllä tylsintä juttuseuraa mitä mulla on koskaan ollut.

Vierailija
9/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänteisesti ajatellen naisen siis pitäisi olla kaunis, viisas, laiha, puhdas, naisellinen, ei sanoa ensimmäistä eikä viimeistä sanaa, ongelmaton, hyvällä itsetunnolla varustettu, varma mutta ei liian varma, itsestään poispäin suuntautunut, epäitsekäs, luonteeltaan terve, seksuaalinen ja miehen pomotukseen suostuva. Arveletko itse olevasi tällaisen naisen arvoinen?

Mikä sä oikein luulet olevasi nainen, joka katsoo muita lempeäsi hymyillen nenän varttaan pitkin.

Vierailija
10/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkumainen, turhasta kitisijä, täydellisyyden tavoittelija, luonnollisuutta väheksyvä, liian luisena ja tissitön

paras nainen on maanläheinen ja itsevarma, pyöreähkö, isorintainen ja tuuhean tussun omaava leppoisa suominainen joka on Nainen ja hyvä äiti mutta ei vauhkoa liikaa turhamaisuuksista. Jopa vähän juntti saa olla :)

Vierailija
12/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on yleissivistymättömyys. Lisäksi halveksiva asenne esimerkiksi kirjallisuutta kohtaan on niin totaalinen turn off kuin vain olla ja voi.

Kaikesta muusta pääsen yli, mutten siitä ettei naisen kanssa yksinkertaisesti voi keskustella syvällisesti. Tuohon puutteeseen verrattuna jotkut ulkonäköseikat ovat aivan yhdentekeviä.

Vierailija
13/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksia, mutta aika tyhmää kai onkin kysyä vauva-palstalla miesten mielipiteitä.

Vierailija
14/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aika moni vastaus on naisen kirjoittama.

Minulle lihava nainen on turn off. Ja tarkoitan nyt lihavaa, en muutamaa kiloa ylipainoista. Sohvaperuna tai netissä roikkuja ei myöskään innosta.

Reippautta ja liikunnallisuutta olla pitää, arjen askareet sujuvat, nainen on siisti kuten kotinsakin. Monta lemmikkikoiraa tai -kissaa on myös outo juttu, yksi menee. Ne ovat hyvin koulutettuja, eivätkä mene sänkyyn.

Eli samanlaisia kriteerejä, kuin nainenkin asettaa miehelle.

Vierailija
15/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko osoittaa mitkä ovat naisten kirjoittamia!

Vierailija
16/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin, etteikö joku noista viesteistä voisi olla naisen kirjoittama, mutta minusta on aika naivia kuvitella, että kaikki miehet oikeasti pitäisivät samanlaisista naisista. Emmehän me naisetkaan todellakaan pidä kaikki samanlaisista miehistä. Onneksi.

Vierailija
17/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko osoittaa mitkä ovat naisten kirjoittamia!

Vierailija
18/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tunne-elämältään itsekeskeiset naiset, jotka saavat omien ajatustensa (haaveilun, päiväunelmoinnin) takia tunnepurkauksia, joista ei saa sitten sen enempää udella. Tällaiset naiset ovat epätasapainoisia ja ennalta-arvaamattomia ja haluan ottaa heihin etäisyyttä samalla tavalla kuten pommeihin kuuluu ottaa etäisyyttä.

- Naiset, jotka eivät osaa määritellä tai ilmaista mitä haluavat, silloin kun selkeästi jokin on vialla. Minä en ole ajatustenlukija.

- Tyhmät, kouluttamattomat ja epäuteliaat naiset. Tosin tietämätön ja kouluttamaton SAA olla jos on valmis oppimaan. Tietynlainen "en halua tietää" asenne on kaikista sydäntäsärkevin.

- Huono itsetunto ja oman itsen jatkuva sanallinen piekseminen ja kyvyttömyyden valittelu. Sitä valittelua sietää kuunnella noin 2 minuuttia per henkilö. Tietynlainen "en minä voikaan koskaan oppia tai osata mitään" asenne.

- Spontaani lujaääninen nauru. Sellainen, joka puhkoo tärykalvot ja säikäyttää samalla tavalla kuten esim. aseen laukaus säikäyttää.

- Voimakkaat hajuvedet. En tiedä mitä hajua peittelet enkä haluakaan tietää.

- Sitten on ne pienet eleet käsillä kuten nenän kaivaminen, jatkuva kasvojen rapsuttaminen tai käteen yskiminen (yskäise hihaan tai käsivarteen ennemmin).

- Suun kautta hengittäminen.

- Naiset, jotka eivät kestä kiusoittelua, eli siten että reaktio on tyyliin "Mä en ala kuuntelemaan tuollaista" ja sitten väännetään itkua melkein. Jos et keksi mitään millä piikittää takaisin, sano ennemmin "Sä maksat tosta vielä" ja virnuile perään.

- Tämä voi olla aika henkilökohtainen mieltymys, mutta naiset, jotka eivät riko sääntöjä koskaan ovat minusta luotaantyöntäviä. Se voi ilmetä väistelevänä, jopa pelkurimaisena, kieltäytymisenä tai sitten lähes aggressiivisena haluttomuutena tehdä yhtään mitään pienintäkään pahaa. Jälkimmäinen reaktio herättää aina huolta ja jopa pelkoa.

- Sitten tietysti reilusti ylipainoiset naiset karsiutuvat automaattisesti. Laiha saa olla tiettyyn pisteeseen asti.

No joo... otsikko oli TOTAALISET turn-offit, mutta nämä on ne pahimmat jutut mitkä vähentävät viehätystä.

Vierailija
19/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kans usko, että yksikään vastaus on mieheltä...:)

Yksi turn off on älytön itsepäisyys. ;)

Vierailija
20/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma!

Kyllä taitaa olla vaihtoehdot vähissä sitten ja paha ongelma, jos tietyllä nettisivulla käyminen tekee naisesta turn-offin. Ajatella, jos vaikka ei-palstaileva nuori morsian alkaakin vauvakuumeilla ja eksyy sitten vauva-palstalle. Se on goodbye sitten :,(