Tämä tapahtui vuonna 1996, neljä päivää ennen esikoiseni syntymää
Olin siis viimeisilläni raskaana ja sain tietää, että silloinen mieheni (nykyään ex) teki jotakin jonkun naisen kanssa. Mies oli ollut kavereittensa kanssa ulkona ja jotain oli tapahtunut hänen ja jonkun toisen naisen välillä.
Mies kertoi asiasta siten, että jos hän ei kerro itse asiasta minulle niin kaverinsa kertoo, mutta mies ei koskaan suostunut kertomaan koko totuutta mitä oli tapahtunut.
Olin sen näljä päivää puhumatta miehelleni kunnes lapsi ilmoitti tulostaan. Asia jäi siihen. Kuitenkin vaikka tällä ei nyt niin merkitystä ole, asia vaivaa minua vieläkin aika ajoin ja tahtoisin tietää totuuden.
Kysymykseni kuuluu, kehtaanko ottaa yhteyttä tähän mieheni ystävään vaikkapa facebookin välityksellä ja pyytää kertomaan?
Kommentit (4)
En tuota laittanutkaan viestiin. Mies ei vain kerro
Jos mies on nykyisin ex, niin mitäpä jos ottaisit suoraan häneen yhteyttä. Jos ette ole missään puheväleissä, niin paljonko asialla voi enää olla merkitystä?
mitähän menetettävää hänellä enään on, jos ette kuitenkaan ole yhdessä nyt? vai oletteko?? Mä olisin ainakin potkinut tuollaisen hunsvottiukon jo aikoja sitten ulos, jos ei kunnioitusta olen tuon vertaa viimesillään raskaana olevaa naistaan kohtaan saatikka jos ei ole edelleenkään asiaa selvittänyt.
sinun pitäisi puhua asiasta miehesi kanssa,ei sotkea mukaan miehen ystävää.