Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VICTOZA-lääke laihdutuksessa

Vierailija
11.05.2012 |

Hei! Onko kenelläkään kokemuksia kyseisen lääkkeen käytöstä laihdutustarkoituksessa? Onko paino lähtenyt laskuun? Millaisia sivuoireita?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuakin kiinnostaisi, olen kuullut joskus tuosta lääkkeestä. käytetään kai aika paljon ulkomailla laihdutukseen, muttei suomessa

Vierailija
2/58 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on diabeteslääke, eikä todellakaan mikään laihdutuslääke. Syökää vähemmän ja liikkukaa enemmän, on halvempaa, terveellisempää ja toimii paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan tuo lääkäri sitä suositteli minulle kokeiltavaksi. Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta. En laihdu, vaikka syön vähemmän, liikun tms. Paino ei yksinkertaisesti vaan tipu, vaikka söisin oikein. Kaikki ei vaan ymmärrä, että syitä lihavuuteen voi olla muitakin, kun roskaruuan mättääminen ja laiskottelu.

Vierailija
4/58 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta korvattavuutta ei saa, ellei ole diabetesta ja siihen testattu ensin tablettilääkitystä. Saattaa altistaa haimasyövälle.

Vierailija
5/58 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sanoi tänään, että korvattavuuden saa erikoislääkärin kautta, jos on tarpeeksi korkea painoindeksi, ja minulla se on.

ap

Vierailija
6/58 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut hyviä kokemuksia tuosta lääkäriltä. Julkisuuden henkilöistä Loiri ja kapellimestari Leif Segerstam ovat käyttäneet Victozaa tietääkseni.

Vierailija
7/58 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääke ei ole aihdutuslääke. Miksi et kokoilisi oikeita lahdutuslääkkeitä ?

Tuon hyöty diabeetikoillakin on yleensä n 5 kg luokkaa .

Vierailija
8/58 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri esiintyi jossain duettona, ja ei ole ainakaan lihvuuteen vaikuttanut. Sokeriaineenvaihdunnan on saanut sillä tasaantumaan.

Vierailija
9/58 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 162cm, lähtöpaino 83kg ja paino tänään 55,7kg!!!

Lopetin lääkkeen käytön 10 päivää sitten. Ollut aivan loistava lääke! Se vie ruokahalua, esim. Mitään ylimääräistä ei tee mieli. Mulla mitään makeaa en halunnut ja annoskoot pienenivät puoleen kuin huomaamattaan. Liinkuntaa lisäsin heti kun paino lähti laskemaan. Nyt voin harrastaa jopa juoksua!

Lääke ei aiheuta hypoglygemiaa eli ei tarvitse mitata sokereita. LIsäksi se korjaa matabolista oireyhtymää, joka suurimmalla osalla lihavista on.

Tämä lääke siis pelasti elämäni. Olen nyt itsevarma, kaunis 32-vuotias sinkkuäiti, joka jaksaa paremmin lapsen kanssa ja innostuu urheilusta. Muut ei tunnista jo eivät ole puoleen vuoteen nähneet :)

Kallistahan se on, mutta oli joka pennin arvoimen. Nyt vasta Tanjan, mistän kaikesta jäin paitsi läskieni keskellä, se oli kuin vankila jaolin hieman myös masentunut. Nyt masennuksesta ei jälkekään. Peilikuva ja kropan hyvä kunto tekee sen.

Suosittelen Victozaa kaikille lihaville!!!

Vierailija
10/58 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lääketeollisuus on jo oivaltanut, että suoliston kautta voidaan vaikuttaa lihavuuteen. Uudesta diabeteslääkkeestä (Victoza) ollaan kehittelemässä uutta laihdutuslääkettä. Sivuvaikutuksista ollaan tietysti hiljaa. Victoza aiheuttaa haimatulehduksia, munuaisten vajaatoimintaa ja lisää kilpirauhassyöpäriskiä, väittää Kuluttajansuojajärjestö Public Citizen ja vaatii poistamaan lääkkeen markkinoilta."

http://blogit.iltalehti.fi/varpu-tavi/2012/07/10/kukkiva-suolisto-ja-mu…

Vierailija
11/58 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Victoza lääke on hyvin vaarallinen. Se aiheuttaa sydänkohtauksia. Näitä uusia lääkkeitä ei ole tarpeeksi testattu, vaan suuri yleisö toimii koekaniineina ja on oikeastaan surullista, että julkisuuden rakastama henkilö (Vesa-Matti Loiri) mainostaa moista moskaa."

"Lääketeollisuus on jo oivaltanut, että suoliston kautta voidaan vaikuttaa lihavuuteen. Uudesta diabeteslääkkeestä (Victoza) ollaan kehittelemässä uutta laihdutuslääkettä. Sivuvaikutuksista ollaan tietysti hiljaa. Victoza aiheuttaa haimatulehduksia, munuaisten vajaatoimintaa ja lisää kilpirauhassyöpäriskiä, väittää Kuluttajansuojajärjestö Public Citizen ja vaatii poistamaan lääkkeen markkinoilta."

Vierailija
12/58 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Victoza lääke on hyvin vaarallinen. Se aiheuttaa sydänkohtauksia. Näitä uusia lääkkeitä ei ole tarpeeksi testattu, vaan suuri yleisö toimii koekaniineina ja on oikeastaan surullista, että julkisuuden rakastama henkilö (Vesa-Matti Loiri) mainostaa moista moskaa."

Vierailija
13/58 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käytän tota. paino  nyt 60kg, 5 kg vielä edessä. ja en, en ole diabeetikko.

Vierailija
14/58 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs muuten on suomessakin laihdutuslääke.

Tiedän itse 3 ihmistä tuttavapiiristäni kenelle on kirjoitettu pelkästään laihdutukseen.

Vierailija
15/58 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä! Onnittelut, hurjasti olet saanut kiloja pois! =) ap

Vierailija
16/58 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi kenties mahdollisuus saada tuo pistoslääkitys myös. Odottelen vielä hiukan kuulumisia sen sivuvaikutuksista, mutta tahtoisin tosiaan pelastua pre-diabeettisesta tilasta normaalipainoon. Maksan vaikka itse.

ohis 89,6kg, aiemmin 112kg

Vierailija
17/58 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas olen ymmärtänyt että kilpirauhassairauksissa Victoza olisi poissuljettu vaihtoehto?

Vierailija
18/58 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri esitteli kyllä Victozan, mutta kun se on vain peruskorvattava lääke, niin maksaa noin 130e/kk. Mulla ei ole sellaiseen varaa. Niinpä ryhdyin pistämään tavallista insuliinia, joka sitten lisää ruokahalua aivan helvetisti ja nostanut makeanhimon aivan uusiin sfääreihin. Insuliini erityiskorvattava ja maksaa mulle 1e/kk.

Vierailija
19/58 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesa Matti Loiri uskotteli pitkään laihtuneensa Victoza -lääkkeellä, kunnes sitten paljastui, että laihtuminen johtui suoliston ohitusleikkauksesta. Mikä näitä ihmisiä vaivaa? Miksi ei voi olla rehellinen? Julkisuuden henkilöinä heillä on suuri vaikutus ihmisiin niin hyvässä kuin pahassa.

http://www.anttiheikkila.com/blogi/mennyt-vuosi-2014/

Vierailija
20/58 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihduin 6kk 30 kiloa tekemättä mitään muuta kuin sain jättää kortisonin pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi