Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

L-arginiini, annostus

Vierailija
11.05.2012 |

Aloitin siis L-arginiini käytön mm. luettuani tämän

http://terveyshymy.fi/artikkelit/seksologi-jukka-virtanen-l-arginiinist…

ja muutakin materiaalia ko. aminohaposta.

Nyt 5 viikkoa käyttänyt annoksella n. 3g/päivä.

Ja täytyy sanoa että aamu stondikset ovat palanneet ja muutenkin on positiivista muutosta tapahtunut (mm. erektio kovempi kuin aiemmin).

Nyt vain mietin että jatketaanko samalla annostuksella vai vähennetäänko vai miten se menee. Tästä ei mielestäni (tai en ainakaan ole löytänyt) ole pahemmin juttua.

En käy salilla, ainoastaan huvikäyttöön tätä 'vedän'.

M39

Kommentit (28)

Vierailija
2/28 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on herpes, tai olen herpeskantaja, mutta arginiini eiole nostanut sitä aktiiviseksi. Jos meinaa nostaa niin siihen auttaa taas lysiini.

Olen nainen ja vedän arginiinia kuntoilun vuoksi ja kyllähän se vaikuttaa haluihinkin positiivisesti :)

Lysiini nostaa kasvuhormonitasoja unenaikana.

Tuosta herpeksestä muutenkin: Olemme oleet mieheni kanssa nyt 12 vuotta emmekä ole koskaan käyttäneet kortsua.herpes ei ole tarttunut mieheeni. SP tautipolilla sanottiin: se voi heikentyä ja sitä on ainakin kahta tyyppiä riippuen kantajasta, toinen tartuttaa sitä helpommin kuin toinen.Sanoivat että jos ei tähän mennessa oireeton vaihe ole tartuttanut niin ei tartutakaan. Tietysti silloin alussa kun rakkuloita oli niin emme harrastaneet seksiä, edes kortsun kanssa koska rakkulat ovat kivuliaita. Nyt minulla ei ole ollut rakkuloita 6 vuoteen(koputtaa puuta) eikä mtn lääkitystä. En ole pitänyt sitä niin pahana tautina kuin yleensä siitä puhutaan,siihen ei kuole,eikä aiheuta syöpävaaraa.Pahempi naiselle on HPV ja se on puolet yleisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjuu, ei ole herpestä

M39

Vierailija
4/28 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että ainoa hyvänmakuinen ja tehokas arginiinivalmiste löytyy Foreveriltä, siinä on vitaminitkin mukana. Sen arginiini on luonnollisessa muodossa.

Vierailija
5/28 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras maku ja muutenkin monipuolisin arginiini valmiste on L-Arginine Complete. Löytyy suoraan verkkokaupasta. www.proenergy.fi

Vierailija
6/28 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ehdottomasti parasta arginiinia mitä tältä planeetalta saa! Suosittelen lämpimästi.

T: moniin muihinkin arginiineihin tutustunut

Vierailija
7/28 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko lisää suosituksia eri valmistajien tuotteista?

Vierailija
8/28 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näin lyhyellä ketjulla on näin paljon lukukertoja?

Vierailija
9/28 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:15"]Miten näin lyhyellä ketjulla on näin paljon lukukertoja?
[/quote]

Jotkut googlettaneet tätä?

Vierailija
10/28 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten saatte alas tuon jauheen. Mulla tuota 100% jauhetta ja netistä luinkin että se on 'hyvän' makuista :)

Itse olen sitä sekoittanut jaffaan tai kaffiin. Mutta silti alkaa mahaa vääntämään kun haistaakin tuon hajun.

Niin, oliko kenelläkään tuosta annostelusta mitään vinkkiä antaa?

M39

Vierailija
12/28 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuo oikeasti toimivaa?

Vierailija
13/28 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppiaiden puhetta tommoset helvetin kalliit 50euron argiinipurkit. Argiinia saa perus lisäravinneliikkeistä 10e 500g.

Vierailija
14/28 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiinnostaisi tietää mistä arginiinia noin halvalla saa?

Vierailija
15/28 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/28 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo arganiini oikeasti toimii. Huomaa salilla kun lihakset turpoaa ja suonet pullistelee... Oli muutaman kuukauden taukoa ja kun aloitin käytön taas menee vatsa sekaisin.

M42

Vierailija
17/28 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuntui suolistossa lievää kipua ja vihlontaa, kun otin arginiinin tyhjään vatsaan. Nyt syön ennen arginiinin ottamista vähän jotainruokaa, esim banaani tai pari kananmunaa, niin ei ole enää vihlonut. Pari päivää käyttänyt 3×2 g, vielä ei mitään vaikutusta. Syön sitä, jotta saisin hirmuisen erektion :):):)

Vierailija
18/28 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 2017 :)

Vierailija
19/28 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

peeeellet. monipuolisen ravinnon korvikkeeksi ei lisäravinteita tartte ja tossaki annoskoko 1g vuorookaudessa. aloittaja vetää 3 grammaa....

Vierailija
20/28 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla 6g illalla toinen 6g päivällä otan yhden sitruliinin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän