Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on sopiva summa kummilapsen synttäri- ja joululahjaksi?

Vierailija
11.05.2012 |

Kummilapseni on hiljattain syntynyt. Aion antaa aina syntymäpäivä- ja joululahjoiksi rahaa, koska tiedän että perhe ei pidä tavarasta (enkä itsekään pidä). Mutta mikä olisi sopiva summa yhdellä kerralla, ja kuuluuko summan nousta kun lapsi vanhenee? Itse antaisin mieluiten saman summan aina, iästä riippumatta. Ne rahat on kuitenkin tarkoitus ottaa käyttöön vasta kun lapsi on vähintään 15 v (en siis anna rahaa kuoressa vaan se menee suoraan tilille, jolta ei voi vielä pitkään aikaan nostaa).

Kommentteja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 e molempiin, sekä syntt. että joulu. Edellyttäen ettei mitään muuta lahjaa ole. 30 e voisi ehkä myös toimia, päätyisin ehkä kuitenkin 40 e. Jos lopetat 15v, en nostaisi summaa missään vaiheessa.

Vierailija
2/6 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa 30 kieppeillä. Kummilapsia on kertynyt 8, joten varsinkin jouluna sekin jo tuntuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa ryhtyisi raha-automaattikummiksi. Antaisin elämyslahjoja, siis ottaisin tavaksi viedä lapsen synttärien tienoilla lintsille/eläintarhaan/leffaan/retkelle tms.

Vierailija
4/6 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa ryhtyisi raha-automaattikummiksi. Antaisin elämyslahjoja, siis ottaisin tavaksi viedä lapsen synttärien tienoilla lintsille/eläintarhaan/leffaan/retkelle tms.

Komppaan tätä.

Ja 8 lapsen kummille sanoisin, että olisiko jossain vaiheessa kannattanut opetella sanomaan EI.

Vierailija
5/6 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina synttärinä antanu rahaa sen verran mitä täyttää, siis kerron aina kymmenellä ikävuoden. :) Jouluna saa vaan tavaraa ja ehkä joku 5e :) Viime jouluna annoin 14-vuotiaalle 30e lahjakortin h&m:ään ja suklaata :D

Vierailija
6/6 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika tyhmää antaa nostaa vasta 15v jos ei MITÄÄN muuta saa kun sen rahan!