Missä päin eurooppaa olisi halpoja, nättejä vaatteita nuorekkaaseen makuun?
Kommentit (7)
Minuakin kiinnostaisi tuo yhdistelmä. Oma käsitys kun on että niissä erityisen halvoissa paikoissa ei ole oikein hyvännäköisiä vaatteita tarjolla. Mun on tullut useimmin shoppailtua vaatteita Espanjasta tai Italiasta, siellä on hyvännäköisiä mutta ei erityishalpoja paitsi jos sattuu aleaikaan liikenteeseen. Sitten taas perinteisesti halvoista maista tyyliin Turkki, Tsekki jne en ole löytänyt oikein ostettavaa.
mutta ei niinkaan Varsovassa Krakovassa tai Wrocalwissa vaan pienemmissa kaupungeissa.
On musta parhaat shoppailumestat. Nuorekas maku on aika laaja käsite.
Sinne kannattaa lähteä todella tyhjällä matkalaukulla ja etsiä ensimmäiseksi lähin iso mooli.
Ja muuten edullista. Olisi reissu tiedossa :)
Espanjassa, ehdottomasti! Itse käyn siellä shoppailemassa 3-5 krt vuodessa. Menen tyhjillä matkalaukuilla ja palaan täysillä takaisin Suomeen. Monen espanjalaisketjun (esim. Zaran tai Mangon) vaatteet ovat itse "paikan päällä" Espanjassa halvempia kuin Suomessa (vrt. saman vaatekappaleen hinta). Vaatteiden lisäksi hankin Espanjasta myös uusia kenkiä ja asusteita. Ei tule samanlaisia Suomessa ihan heti vastaan. Työpaikalla moni kyselee (varsinkin uudet kollegat jotka eivät vielä tiedä shoppailureissuistani) mistä vaatteeni ja kenkäni hankin. Saankin sitten selittää shoppailulomakuvioni :)
No jo on.