Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helmikuiset 2013

10.05.2012 |

En malttanu enää oottaa, ja päätin alottaa uuden ketjun!:) Tuota 2013 vuotta kyllä hätkähtää, tuntuu et siihen on vielä niin kauan.

Elikkäs ite lopetin imetyksen 1,5 kk sitte lopullisesti, ja nyt oli ensimmäinen normipituinen kierto (32 päivää). Nyt alkamassa toinen kunnollinen yrityskerta, ja en millää malttais oottaa että saisin taas pikkuisen!:) Menkat loppu just ja noin viikon päästä pääsis taas yrittään...

Eli tänne vaa kaikki jotka toivoo pääsevänsä ens helmikuussa synnyttään!

Terveisin ToivotonM kp 7/32

Kommentit (246)

Vierailija
221/246 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas katosi tekstit.. :/

RM: Katos vaan, taidan kanssa ostaa greippimehua :D Ei siitä varmaan haittaakaan ole ;) Ihana mies sinulla!!!!!!!!!!!! Hymy nousi huulille, kun luin tekstisi :) Voi niitä miehiä

Vierailija
222/246 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäkeiju: toivotaan, että sun siivousvimmasi enteilee menkkoja ja pääset(te) uuteen kiertoon. Tuo kierron venyminen ei ole sinänsä vaarallista mutta tosi tympeetähän se on ja vaikeuttaa raskaaksi tuloa kyllä ihan huolella. Täti-tuuloset siis puhuroikoon sinne suuntaan!

82:lle sitten plussatuuloset tai jos se ei onnaa niin tätituuloset. Jottei menis pitkäksi ja pääsis taas tositoimiin =)

äipsykkä: sun kuulumiset tosiaan katos jonnekin, mutta oletan, ettei muutosta ole tapahtunut. Ärtsyä! Voimia sinne odotteluun, ei ole yhtään kivaa. Osta vaikka aikaskuluksi tosiaan nuo greipit kaappiin valmiiksi niin pääset aloittaan heti kun täti sitten kurvaa kylään.

ON: kiitos teille, tuo mun mies on kyllä ihan ihana. Niin mulle sopiva kolli, ettei muusta väliä. Tää projekti on yhteinen eikä kummallakaan ole niin kiire sitä vauvaa saada. Mutta ihanaa on harjoitella kovasti ja helliä =). Kelpaa.

Täällä menkat kohta loppusuoralla, voisinkin häätää tän tädin nyt sitten jonkun tarvitsevan residenssiin täältä. Tuolla maaliskuisissa osa jo pääsee pian testaileen mutta meikä vaan kattelee, että juhannuksena pitää saada sitten vähän kahdenkeskeistä aikaa. Mies ehdotti, että tarjoudutaan kokoajan vapaaaehtoisiksi saunan lämmittäjiksi ;).

Aurinkoa päiväänne!

RM

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/246 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä nyt tällälailla pätkii??

Nopeesti, jos vaikka näkyisi: Ei siis muutosta mihinkään. Ajattelin, että voi olla kiertopituus sittenkin tuo 41 kuten viime "kierrossa". Mitenkähän olin edes päätynyt tuohon normipituuteen.. oletin vain. Katsotaan, josko jussina saisi tädin viimestään tännekin :)

Vierailija
224/246 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvin ollakin. Vaikka oottaminen on ihan hitsin raskasta, niin asennoidu nyt tohon 41 päivään tai sen suntaiseen niin yllätyt positiivisesti jos sitten täti kurvaakin aiemmin. Voimia kovasti!!!!!

RM

Vierailija
225/246 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

82: Plussatuulia oikein paljon!! Mitkäs ne kiertopäivät sinulla nyt olikaan käsillä?? :)

Kesäkeiju86: Odotellaan odotellaan, odotellaan yhdessä :) Toivotaan että tätsy saapuu paikalle!!

RM: Sinä se jaksat käydä tsemppaamassa!! Ihanaa, kiitoksia :)

ON: Tosiaan, jos mennään pitemmän kierron(41) mukaan, olisi ovis kahden eri laskurin mukaan joko 2.6 tai 9.6, kumpiko olisi lähinnä totuutta?? 31.5 oli kyllä se mahakipu.. olisko voinut olla joskus tuolloin? Pyh ja hyh, ei tiedä :) Huomenna taas testaillaa varuiksi. Vitsi, tilasin oikein netistä, kun ei kehtaa apteekissa ravata :D

äipsykkä kp 33/41???

Vierailija
226/246 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se tätsy tuli :D :D Voi että kun on huokea olo :)Kierto oli tuollaisen 32-33, ei paha näin jälkikäteen mietittynä ;) Koko illan oli jomotusta, että alkasko vai ei ja nyt alko!! Voi että! Nyt lähetän sen sinne Kesäkeijun luokse :)

Täällä siis aiotaan juhlia lauantaina ystävän häiden merkeissä ja irrottautua vallan vauvahaaveista (ainakin viikonlopun yli ;) ) ja sitten siirtyy tuonne maaliskuisiin uusin toivein.

äipsykkä kp1/32-33??

Vierailija
227/246 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun joukkoon helmikuun jännittäjiin, vaikka suurin osa taitaa jo helmikuun korttinsa olla katsonut. Täällä siis 36v äiti (mies 35), joilla 3/2011 esikoinen.

Meillä vielä viikko kärvisteltävä jännityksessä. Jos nyt tärppää, laskettu aika olisi ihan helmikuun loppupäivinä. Edellinen kierto oli mitä sattuu, joten vähän on epävarmaa, että milloin voisi edes kokeilla testiä. Viime kuussa oli joku ihmeellinen viikon hyppy kierrossa. Aimmin kierto ollut kellon tarkka. Nyt alkaa varmaan se ikä jo näkyä, että ei enää voi ihan kroppaan luottaa.

Pari kuukautta on nyt siis annettu pikkukakkoselle mahdollisuus hypätä matkaan. Odottavan aika on toooodella pitkä.

Vierailija
228/246 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan tosiaan pääasiassa jo tuolla maaliskuisissa, mutta piipahdellaan toki täällä kurkkimassa. Nyt tulin katsoon tuon äipsykän kuulumiset ja JES!!

Tsemppiä Silversvan odottamiseen. On se vaan piiiitkäää aina näillä piinapäivillä.

T. Roxymama

Vierailija
229/246 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

82: Plussatuulia sinulle siis, Ja hyvä päätös aloittaa, toivotaan, että pian plussa pärähtää.

Roxymama: Ei ainakaan vielä siivoamisesta ollut hyötyä, ei mitään uutta siis tänne. Mut toivotaan et se täti tulee ja pian. Ihana lukea sinun kommentteja miehestäsi, tulee ihan hyvälle päälle itsekin. Saunan lämmittäminen kuulostaa oikein hyvältä idealta ? Toivotaan , että maaliskuu on teidän kuukausi.

äipsykkä: Ihanaa, käskes tulla tänne kans, paljon tsemppiä maaliskuisiin!

Silversvan: Tervetuloa!

ON: Eilen oli oikein hyvä sää ja mukava päivä särkänniemessä, pääsin motogeehen ja tyttöni mukana sen uusiin lempilaitteisiin majakkaan ja tukkijokeen ja unohdin ihan huolehtia tädistä ja raskautumisesta.

Eli täällä odotellaan tätiä saapuvaksi ja lähdetään viettämään lomaa rannalle. Jos se nyt voisi pikkuhiljaa jo tulla.

kesäkeiju kp60/30-55 yk11 (nyt jo kp60 rupeaa hirvittämään)

Vierailija
230/246 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silversvan: Piinaviikko käsillä, jaksuja! Ja toivotaan, että plussatuuli sinne löytää!!!! :)

kesäkeiju86: Heti kuule toruin tätiä, kun on jättänyt tulemati ja annoin osoitteesi. Kyllä sen verran toruin, että eiköhän se sinne löydä perille pian :) Toivotaan että juurinytheti!!! ;) Voi vitsi, täytyisi kanssa päästä särkkään tänä kesänä, kun esikoinenkin pääsisi jo joihinkin laitteisiin. Kuulostaa todella mukavalta :)

äipsykkä

Vierailija
231/246 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti on tainnut jäädä kesälomalle, hyvä että kuitenkin kävi teillä ensiksi :)

Täällä edelleen odotellaan, töissä taas onneksi on lyhyt työviikko kun on juhannus.

Särkässä oli kyllä tosi kivaa ja kaikki murheet unohtu, suosittelen lämpimästi.

kesäkeiju86 kp63/(ihan mitä vaan maan ja taivaan väliltä) yk11

232/246 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea kaikille plussanneille! voitte lähettää tarratossuja maaliskuisiin... :)

itse siirryn tämän päiväisen tiputtelun perusteella muiden kanssa maaliskuisiin...

Vierailija
233/246 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmoittaudun myös, olen kyllä lukenut viestejänne, mutta en ole kirjoitellut vielä, kun yritin olla rauhassa vielä. Meillä vasta ensimmäinen kunnollinen yrityskierto.

Ikää minulla 29 ja miehellä 30, ja kaksi lasta on ennestään (7 ja 9 v), lapsiluvun piti olla täynnä, mutta yhtäkkiä iski vauvakuume viime kesänä ja nyt vihdoin mieskin oli valmis aloittamaan yrityksen. Marraskuussa lopetin pillereiden käytön ja tähän kiertoon asti ollaan menty keskeytetyllä yhdynnällä.

Nyt siis ollut yritystä tosissaan, ovis oli tuossa 7.6 (tunnen sen melko selkeästi ja kierto on tasainen), nyt siis menossa kp 29/31. 2 negaa olen jo malttamattomana testannut kp 27 ja 29, mutta olo on vähän sellainen että voisi jotain olla meneillään, rinnat ovat arat ja on pissattanut paljon. Mutta voihan olla tietenkin myös toiveajattelua..

Vierailija
234/246 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Mukava saada muutama uusi vielä mukaan helmikuisiin. Tervetuloa!

Kiitos kaikille plussatuulia lähettäneille! Ylihuomenna aattelin testata tilanteen Juhannuksen varalle. Oikeista kiertopäivistä mulla ei oo aavistustakaan. Pieniä vuotoja on tullut silloin tällöin enkä tiedä mitkä kaikki niistä laskisin. Jos Jussina ei tuu plussaa, niin hyppään suosiolla maaliskuisiin.

82

Vierailija
235/246 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt täällä lukemassa teidän viestejä, ja nyt oli pakko kirjautua itsekin tänne.

Vauva kuume on aivan mahdoton, ja menkat myöhässä (tarkkaa kiertoa en tiedä, epäsäännöllisen säännölliset), mutta nyt on ilmaantunut kaikki mahdolliset raskaudenoireet joita olen googlettamalla löytänyt..

-flunssaa erityisesti aamusta ja 37.3 lämpöä

-päänsärkyä

-käsittämätöntä väsymystä, pienikin liikkuminen puhalluttaa

-kummalista makua suussa(metalli, yms outo maku)

-jatkuva nälkä, vaikka yleensä olen todella tarkka ja säännöllinen siitä mitä suuhuni pistän..

-heräily yöllä ja jatkuva pissaamisen tarve

-tietoisuus alavatsan olemassa olosta(vaikea selittää...)

-jne...

Menkat on ehkä vajaan viikon myöhässä, ja mulla on niin vahva tunne että olen raskaana. Pelkään että kuvittelen kaikki oireet ja jännittää vessaan meno, jos menkat alkavat.

Tänään sain aikaiseksi ostaa Clear Bluen raskaustestin, ja aamulla olisi tarkoitus se tehdä. Vauva olisi niin toivottu

Vierailija
236/246 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iines, mäkin aion testata huomenna! :)

Silloin kp 31/31 ja illalla lähdetään mökille viettämään juhannusta, ja saunasiideriä/viinilasillista en halua ottaa ellen ole varma etten ole raskaana.

Mullakin joitakin oireita,

- rinnat tosi arat, mieskin niitä tunnusteli tänään :) ja oli sitä mieltä että ne ovat epätavallisen kuumat, siis ihan lämpimät!

- Välillä on kuuma ja välillä paleltaa.

- pissattaa epätavallisen paljon

- kuvottaa kun tulee nälkä, mutta ruokahalua on!

- alavatsaa nipistää ja tuntuu jotenkin "pinkeältä"

Tänään haen testin ja testaan aamupissasta. Muistaakseni toisen lapsen kohdalla testasin juuri näillä kp:llä haalean viivan.. Voi että tämä on niin piinallista, kun haluaisi jo iloita mutta ei uskalla ja pakko vaan ODOTTAA!!

Vierailija
237/246 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein digitaalisen testin aamulla, ja tulos oli Ei raskaana :( Eli naisen mieli on uskomaton, kun se oikein, oikein paljon jotain haluaa, pystyy myös feikkaamaan oireet..

Juhannuksen takia itsekin testailin, tietää nyt ettei tarvitse pitäytyä vesilinjalla. Kummastuttaa vaan kun on kp 34/? ...

Toivon että menkat alkaa pian ja sitten päästään tositoimiin, sillä vauvan kaipuu on mahdoton. Tämä oli vasta ensimmäinen yritys kerta, sen jälkeen kun päätimme yhdessä että vauva saa tulla jos on tullakseen, joten olishan se ollut jo ihme jos näin nopeasti olisi tärpännyt.

Oikein mukavaa Juhannusta kaikille ja hurjasti onnea teille, joilla jo on tärpännyt!

*Iines-ankka*

Vierailija
238/246 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iines-ankka voi hitsi, ei sitten muuta kuin odottamaan menkkojen alkamista!

Itse en päässyt edes hakemaan testiä illalla niinkuin olin ajatellut, vaan sain hakea testin sijaan siteitä kun vuoto alkoi illalla.. :/

Nyt kuitenkin ihmettelen, kun yön aikana ei ollut tullut yhtään vuotoa, eikä tänäänkään muuta kuin ihan haalean ruskeeta tuhrua. Mitä tämä nyt on, yleensä minä vuodan runsaasti heti ensimmäisenä vuotopäivänä!? Ei sais taas yhtään spekuloida, mutta..

Vierailija
239/246 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, päätin testat kuitenkin kun vuoto oli niin outoa, ja cb digitalilla tulos raskaana 1-2 viikkoa??? Pitäisikö nyt olla huolestunut vuodosta, jos olenkin raskaana? :O

Vierailija
240/246 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siia, Onnea! Puhtaasti kaikesta sydämmestäni toivotan sulle onnea