Helmikuiset 2013
En malttanu enää oottaa, ja päätin alottaa uuden ketjun!:) Tuota 2013 vuotta kyllä hätkähtää, tuntuu et siihen on vielä niin kauan.
Elikkäs ite lopetin imetyksen 1,5 kk sitte lopullisesti, ja nyt oli ensimmäinen normipituinen kierto (32 päivää). Nyt alkamassa toinen kunnollinen yrityskerta, ja en millää malttais oottaa että saisin taas pikkuisen!:) Menkat loppu just ja noin viikon päästä pääsis taas yrittään...
Eli tänne vaa kaikki jotka toivoo pääsevänsä ens helmikuussa synnyttään!
Terveisin ToivotonM kp 7/32
Kommentit (246)
Siis menkat alko nyt! Jään nyt näistä keskusteluista pois ja katon muutaman kk:n päästä palaanko takas. Nyt yritän olla aattelematta koko asiaa. niin masentavaa!! Hyvät jatkot ja toivotaan että niitä plussia tulee vielä paljon!
toivotonM kp 1/32
Tulen nyt ihmettelemään tänne, kun testit outoilee...
Tein siis positiivisen testin eilen aamulla tuollaisella markettitikulla ja toki halusin vielä varmistella asiaa tänä aamuna, joten kävin apteekista hakemassa sellaisen clear blue testin. Tuo Clear blue ei sitten värähtänytkään positiivisen suuntaan vaan niin selkeä negatiivinen kuin olla voi. Ei edes eri valossa tarkastellessa näyttänyt plussa viivoja. Tästä ihmetyksen vallassa tein markettitikulla samasta pissasta uuden testin ja hailakka viiva sieltä tuli, ei todellakaan niin selkeä kuin eilen!
Menkat ei kyllä ole vieläkään alkanut, mutta kyllä tämä saa minut nyt ihan hämmennyksen ja pelon valtaan... Onko kellekkään muulle tullut tällaisia tuloksia aiemmin? Nyt sitten pitäisi varmaan jaksaa odottaa huomiseen aamuun taas eri merkkisten tikkujen kanssa...
Tuikkunen
Apteekin omalla testasin,mut tuli vaan jotenkin epäuskoinen olo..ja apteekin testi ei oo kyllä koskaan miulle valehdellu,2 aikaisempaakin plussaa sillä testannut :)
töönis: meni kyllä ohi miultakin tuo II, onnittelut!!!
toivotaan äipsykkä et se plussa sinullekin tässä kierrossa suodaan!
huomenna vielä varuilta testaan ja oli sitten haalea viiva niin saa testailut sitten olla :)
hilma
Toivoton: Olen pahoillani puolestasi!!! Epäonnistuminen tässä mitä vaativimmassa projektissa masentaa aina niin vietävästi. En oikein osaa sanoa mitään lohduttavaa, koska kaikki tuntuu korniltaja tyhjältä. Siispä lähetän virtuaalihalin ja toivon, että liityt joukkoon jaloon vielä joskus!!! Tsemp!
Tuikkunen: Onpas ilkeä tilanne!!!! Tuo CB on käsittääkseni yksi parhaita testejä, joten siinä luulisi kyllä näkyvän. Se kun näyttää 99,9% oikein kuukautisten oletetusta alkamispäivästä eteenpäin. Mikä kp sulla on nyt menossa?
Itse en ole saanut koskaan "vääriä plussia" enkä niitä viivanpaikkojakaan vaikka olen testannut aikanaan kymmeniä kertoja. Apteekin omalla ja CB:lla pääasiassa ja aina oikein. Siksi en osaa sinua neuvoa ns. väärien tulosten suhteen. Totuushan on, että se testi reagoi vaan raskaushormooniin... Tulee mieleen, että siinä markettitestissä on se paljon puhuttu viivan paikka, joka nyt kummittelee etkä ole raskaana. Tai sitten CB oli viallinen.
Voi sua. Iso tsemppi täältä. En kyllä keksi muuta kuin koettaa hengittää syvään ja testata huomenna aamupissasta taas uudelleen. Karmea jännitysnäytelmä!
Hnegessä mukana, RM
toivoton: itse pidin myös hetken tauon palstalta miinustuulen myrskytessä. hengähdystauko antoi mulle muita ajatuksia mieleen ja sain voimaa tehdä jotain muutakin kuin pyöritellä vauvaprojektia. tervetuloa tauon jälkeen takaisin! :)
hilma: onnittelut!! lähetä plussatuuli puhaltelemaan tännekin päin... ;)
tuikkunen: ootko kokeillut ovulaatiotestiä?
ON: fertility friendsien mukaan pitäisi olla otollisimmat päivät nyt käsillä. kuitenkin limoja tarkastellessa on vielä "creamy", eikä sitä kanamunanvalkuaista... oon alkanut epäilemään etten ovuloisi enää joka kierrossa. toki ei elimistö toimi kuin kone..
netta kp 13/23-29 yk 3 (saa laittaa listalle)
Juub testasin kyllä ihan raskaustestillä nämä tulokset. Se markettitestin eilinen tulos oli kyllä selkeän punainen viiva, mutta tämän päivän viiva oli hailakka, eikä juuri lainkaan punainen, mutta viiva kuitenkin. En usko katsoneeni viivan paikkaa, kun oli niin selkeä. Otin vielä viivasta valokuvan ja näytin eräälle ystävälleni, joka heti tuumasi tuloksen olevan selkeä positiivinen. CB:llä tulos siis selkeä nega.
Mulla on siis kp:t 30/28-29, tosin useimmiten tai oikeastaan aina on ollut tuo 28 ja sen takia oikeastaan aloinkin testailemaan, kun tähän asti on ollut kellon tarkat kuukautiset.
Tähän tää työpäivä sitten valahtaakin, kun ei pysy ajatukset kasassa ollenkaan....
Tuikkunen
Juu, uskon, että ajatukset harhailee nyt sitten urakalla. Jos kerran eilen aamulla tuli vahva viiva toisee testiin ja tänään nega toiseen, niin mahdollisuuksia ei ole montaa.
Joko tuo CB on viallinen tai sitten hormonin määrä on jo kehossa vähentynyt mikä viittaisi alkuraskauden keskenmenoon. Tosi kaameaa sellaista ajatellakaan, kunhan nyt tässä pohdin kun itse roikun täällä vailla muuta tekemistä. Toki tuo jälkimmäinen vaihtoehto jättää auki sitten sen, miksi markettitestiin tuli silti tänään hailukka viiva kun CB oli nega... Voihan...
Kunpa voisin jotenkin rauhoittaa levotonta mieltäsi. Toivotaan, että CB oli viallinen ja huomenna tulee taas vahva viiva. Itselleni on sanottu useammankin kerran ihan ammattilaisen suulla (lapsettomuuspoli), että viivan vahvuudella ei ole merkitystä, ainoastaan sillä, onko viivaa vai ei.
Tsemp!!!!
RM
Äipsykkä: Juu, sitä se mun merkkini tarkotti, kiitos onnitteluista=) Koskas sä aiot testata? Ehkä vois jo ennen sunnuntaitakin näkyä, jos on näkyäkseen...;)
Roxymama: Tein tosiaan ekan testin jo kp 20/26 töitten jälkeen. Ja sain siihen jo hailakan haamun. Plussan (haalean) sain 22/26. Tänään tein sitten töitten jälkeen digin, tuli "raskaana 1-2" =) Itsekin ihmettelin aikaisia plussia, enkä kyllä ihan vielä tätä todeksi usko! Toivotaan sulle plussaa kanssa!
Hilma: Onnittelut! Mäkin sain 2 ekaan testiin "viivanpaikat"
Tuikkunen: Oliko sun tän päivän pissa yhtä vahvaa kuin eilinen? Ettet ollu käyny vaikka aamuyöstä pissalla? Ei kai se auta tossa tilanteessa kuin odottaa ja testata uudelleen. Toisaalta kannattais kyl käyttää samanmerkkistä testiä, niin näkee, että vahvistuuko/haalistuuko viiva! Tsemppiä!
töönis
Ihanaa, että tänne on ilmestynyt plussia! Onnittelut!
Voi Tuikkusen tilannetta. Kuulostaa tosi inhottavalle kun ei tiedä!
Äipsykkä: Niinhän sitä pitäisi miehen kanssa keskustella tästä vauva/taloprojektista, mutta hän aina vetoaa järkeeni, niin kovasti, että suostun viivästyttelemään tätä vauvaprojektia. Mutta kun haluaisin seurata sitä tunnetta eli vauvakuumetta.
Testailin aamulla negan, jotta saan hyvillä mielin ottaa muutaman aikuisten juoman huomenna illanvietossa. Muutaman vain siksi kun saattaahan sitä silti olla raskaana, mut testit ei vaan vielä näytä. Kiertopäivät saattaa olla listan mukainen tai sitten montakymmentä enemmän, koska aloin laskemaan päiviä pienestä vuodosta, jotka jäivätkin paljon normi kuukautisia pienemmiksi.
Aurinkoista loppuviikkoa ja plussia toivotellen,
82
Sen pituinen se tarina. Nyt alkoi menkat ja se on varmaan varmempi merkki kuin tuo yksi omituinen plussa tuolla välissä.
Uuteen kierrokseen ja jäi ainakin yksi testi vielä säästöön kun en viimeisintä kerinnyt vielä käyttämään.
Voi pettymys... Kiitos teille kaikille mukana eläneille, koska nyt ymmärrän mikä tämän palstan ja teidän kanssa jännittäjien arvo on! KIITOS!
Toivottavasti muut saa sitten niitä oikeita plussia!!!
Tuikkunen siirtyy jännittämään maaliskuisiin ja lisää tuonne kiertopäiviin muutaman vielä lisää!
KP 31->
Kesäkeiju kp 51/30-55, yk11
Lisabella kp 47/38?, yk2
Zenik kp 33/28, yk 2
KP 21-30
Ansku kp 29/35-60, yk3+kkm+yk1+kkm+1
Alicia kp 28/28-35, yk5
Toiveissa kp 26/28-34, yk5
Auringonkukkanen kp 25/28-?, yk5
Claudia kp 25/27-30, yk1+km+yk7
Äipsykkä kp 25/28, yk1+km+yk1
Liisuli kp 22/22-27, yk5
Ele kp 21/30
Roxymama kp 21/28-30 yk3
KP 11-20
Lucija kp 20/23-?, yk7
82 kp 19/48-78, yk 6
Netta kp 14/23-29 yk 3
Zenik, onko sun kp:t oikein?
!!Plussanneet!!
Onnimuuli
Hilma3
Töönis
Ite testasin vielä aamulla ja kyllä siellä kaksi viivaa oli.
Toivottavasti moni loppuporukasta plussaa!!
hilma ja hurjat 3+6
Apua, voiko näkyä noin aikaisin plussa? :O Itse en porukkaan (vielä) kuulu tai uskalla kuulua, viikon päästä pitäis menkat alkaa.
Säädän nyt ihan huolella tuota listaa, meniköhän oikein? Ja onnea paljon plussanneille!!!!
Tuikkunen: Voi ei! Olen pahoillani tilanteesta ? Itsekin viimeksi kerkesin haalean plussan saamaan ennen kuukautisia (testasin kun en tiennyt koska vuodot pitäisi alkaa) Nämä ovat kuulemma melko yleisiä. Harmittaa puolestasi :( Paljon onnea ensi kiertoon ja toivotaan että silloin tärppää!!
Roxymama: Itselläni on kait kanssa joku pöpö iskemässä, illalla viluttaa hirveästi ja nukuttaa myös. Yritin eilen nukkuakin, josko se auttaisi ja menisi ohi :(
ToivotonM: Voi pahoittelut :( Ei oikein muuta osaa sanoa..
Hilma3: Se testi ei ole kyllä valehdellut minullekaan. Hihii, onnea :) Ja kiitos tsempistä!!
Netta: Siellä olis sitten ”kivoimmat” päivät käsillä ;)
Töönis: Mieli tekisi testata ennen sunnuntaita.. mutta taidan odottaa lauantaille. Sillon kyllä näkyy, jos on jotain näkyäkseen. Viimeksi tosiaan ehdin testata ennen kuukautisia, koska en tiennyt, milloin ne alkavat. Se jos mikä oli melko masentavaa. En haluaisi kokea sitäkään enää. Mutta ehkä jaksan odottaa lauantaille :) Onnea vielä sinulle!!
82: Miehet! Ne ovat juuri tuollaisia järki-ihmisiä :/ Ehkä se tekee meidät niin erilaisiksi! Tähän ei auta muu kuin keskustelu, keskustelu ja keskustelu..
Pahoittelut vielä tippuneille!! :(
ON: Tosiaan samanlailla kuin RM:llä on vilu ja väsy ja voisin kuvitella jonkun pöpön iskevän. Eilen meni ilta lähinnä nukkuessa. Noh, ehkä tämä tästä. Ihan on sellainen olo, että kuppi voi kääntyä kumpaan suuntaan vain. Ajattelin testata lauantaina ellei tietoa vuodoista ole ennen sitä.. Jännittää vaan niin kovasti. En haluaisi nähdä negaa testissä. Ehkä täytyy keksiä jotain superkivaa tekemistä lauantaille, jos se nega sieltä räpsähtää. Joka toinen hetki tuntuu, että on oireita ja joka toinen hetki tuntuu, että menkat alkaa ihan juuri.. Ärsyttäviä päiviä tiedossa! Ja vielä 3 päivää... yritetään jaksaa :)
Pistäkääs muutkin nyt niitä plussia kehiin!!+++
äipsykkä kp 25/28
Onpa tosi surku, että homma päättyi noin. Paljon onnea ensi kiertoon!!
Töönis: Jumantsuikka sä oot tosiaan testannu aikaisin plussan. En ole ikinä kuullut moisesta enkä kyllä kokenutkaan, vaikka tässä on 10 vuotta oltu tekemisissä jo raskausasioiden kanssa. Ehkä syynä sekin, että itse en ole koskaan testannut ennen sitä menkkojen alkupäivää... ONNEA MILJOONASTI =)!
ON: Vähän sellainen synkeä olo. Tuntuu, että olen jo luovuttanut tämän kierron ja voisin hipsasta Tuikkusen perässä maaliskuun pinoon. Jotenkin sisällä sellainen olo, että tämä oli tässä, kiitos ja näkemiin. Eikä se johdu missään tapauksessa tästä plussa-aallosta, on vain ihanaa ja oikein, että te raskaudutte. Minä olen jo kolme lottovoittoa saanut.
Ja vaikka tiedostan realiteetit niin silti se ehkäjoskuitenkin-hypetys valtaa mielen oviksen aikaan ja menkkoja kohti mentäessä fiilis näköjään laskee kuin se kuuluisa lehmän häntä.
No, tätä ulinaa täällä. Kaikille plussaansa vahvistaneille vielä onnea!
Aurinkoisin terkuin, alavireestä huolimatta
Roxymama
Kirjoitit samaan aikaan kun mä. Voimia kenkkuun oloon. Mulla on ehkä aavistuksen parempi olo jo, en ole ihan niin jäässä. Mutta väsyttää kyllä. Monet sanoo, että se on raskausoire jos mikä, mutta itse en usko siihen vielä näinä kierronpäivinä. Sulla se voisi sitä ollakin, oot jo lähellä piinan päättymistä =).
Mulla oli varsinkin ekassa raskaudessa niin, että tulin keskiviikkona muka kipeäksi kun menkkojen piti alkaa perjantaina. Kurkkua aristi, palelin ja nukutti. En tajunnut koko asiaa ja vasta maanantaina koko viikonlopun "sairastettuani" tajusin, että menkat oli myöhässä ja tein plussatestin. Eli kyllähän se sitä voi sulla olla, pidän peukkua =D!
RM
Olen tainnut viimeksi kirjoitella loka- tai marraskuisissa ja on nyt tullut pidettyä muutama kuukausi taukoa palstailusta työkiireiden vuoksi. Vaikkakin olen täällä aina välillä käynyt lueskelemassa plussauutisia :) Eipä ole oikein ehtinyt koko asiaa pariin kuukauteen pohtia ja tuossa jäi yksi kierto yrittämättäkin, kun on ollut niin töissä kun kotonakin ihan riittävästi tekemistä niin eipä jaksanut sitten peittoakaan heilutella.
Mutta nyt olisi taas yksi kierto lopuillaan vauvakuume on nyt pari päivää ollut taas huipussaan ihan yllättäen. Toissa yönä nimittäin näin unta plussaamisesta enkä edes ollut ajatellut koko asiaa ja tästä johtuen tämä on nyt sitten ollut mielen päällä pari päivää. Eikä millään malttaisi odottaa enää. Testejä ei kuitenkaa kaapissa ole yhtään, joten ehkä tässä vielä saa oltua testailematta.
Tinde kp 28/28-30 yk8
KP 31->
Kesäkeiju kp 52/30-55, yk11
Lisabella kp 48/38?, yk2
Zenik kp 34/28, yk 2
KP 21-30
Ansku kp 30/35-60, yk3+kkm+yk1+kkm+1
Alicia kp 29/28-35, yk5
Tinde kp 28/28-30
Toiveissa kp 27/28-34, yk5
Auringonkukkanen kp 26/28-?, yk5
Claudia kp 26/27-30, yk1+km+yk7
Äipsykkä kp 26/28, yk1+km+yk1
Liisuli kp 23/22-27, yk5
Ele kp 22/30
Roxymama kp 22/28-30 yk3
Lucija kp 21/23-?, yk7
KP 11-20
82 kp 20/48-78, yk 6
Netta kp 15/23-29 yk 3
Zenik, onko sun kp:t oikein?
!!Plussanneet!!
Onnimuuli
Hilma3
Töönis
Sain heti aamusta rakkaalta ystävältäni viestin, että uusin tyttö on syntynyt heidän perheeseen!! Voi ihanaa!!! Kohta pääsee tuoksutteleen ihan pientä vauvaa :)
Roxymama: Kiitos tsempeistä! Uni kyllä maittaa täällä päässä, mutta olen muutenkin aika kova nukkumaan :D Saas nähdä..
Tinde^: Tervetuloa pitkästä aikaan :) Tietkö, itsekin näin unta testeistä viime yönä :D Koskas meinasit testailla? Itse alun perin piti odottaa sunnuntaille, sitten lauantaille ja nyt päätin että huomenna aamulla testaan :D
Vitsi tämä katkaisi yllättäen tämän viestin :/
No, päätin kuitenkin aamuisen viestin innoittamana tehdä testin heti huomenaamulla, meni syteen tai saveen :) Olen mukamas kauheasti ruvennut tuntemaan "oireita", mutta epäilen kovasti että mieli tekee tepposiaan.. Huomenna se selviää :)
äipsykkä kp 26/28
Mäkin kummastelin tuota Tööniksen viestiä kun en tajunnut noita kahta viivaa. Mut miten voi olla jo plussa kun sun kp:t oli niin vähän vielä tuolloin, Töönis =O? =)!
Plussanneille vielä iso käsi täältä, hienoa!!!
ON: Otsikkoon viitaten, veto on ihan pois. Pari iltaa on viluttanut huolella ja eilen mittasin lämmönkin, 36,9. Tänä aamuna oli nenä tukossa ja kurkku on karhea. Puskee päälle siis joku kesäflunssa... ÄRH.
Mulla nousee aina kierron lopulla lämmöt muutenkin jos ovis on ollut, joten tämä vahvistaa käsitystäni, että ovis oli ainakin. Se ilmenee paleluna nimenomaan iltaisin. Muita oireita nyt ei vielä voi olla mitenkään, joten podetaan nyt sitten jotain hitsin pöpöä...
Atshii, RM