Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Välillä ärsyttää olla nainen ja äiti

Vierailija
10.05.2012 |

Pientä monen murheen rinnalla, mutta avaudunpa nyt: kyllä välillä kyrsii olla nainen ja äiti. Korjaat vuorotellen miehen ja lapsen jälkiä, huolehdit, että jääkaapissa on ruokaa, mietit, mitä milloinkin syödään, huolehdit, että mies muistaa maksaa laskunsa / täyttää veroilmoituksensa / tehdä koulutehtävänsä ajallaan. Hoidat kodin ja lapsen, yöheräämiset vauvan kanssa. Mies saa mennä kavereiden kanssa vaikka koko viikonlopuksi ryyppäämään, mutta itse et voi jättää vauvaa kotiin edes jumpan ajaksi, kun jo leimataan huonoksi äidiksi. Kuukausiin et nuku edes pätkissä viittä tuntia kauempaa, toisin kuin mies. Puhumattakaan, että olet ensin raskaana, sitten synnytät ja itku silmässä imevät monta kuukautta, ennen kuin alkaa sujua kivutta. Kuset housuun, kun pimppi on vielä synnytyksestä paskana.

Kun sitten olet illalla kireä, kun nukkumaanmenon sijaan saat jatkaa jälkien siivousta, niin mies sohvalta ihmettelee, että mikä mättää ja että olis kiva, jos et aina olis niin kiree. Voi helkkari, että korpee!

Ja vittuilijoille tiedoksi seuraavat asiat:

1) pillulihaksia on jumpattu

2) en vaadi jäätävää puhtautta, normaali omien jälkien korjaaminen riittäisi

3) luulen, että oma mieheni on keskiverto av-mamman ukkoon verrattuna kuitenkin suhteellisen ok.

Että tämmöstä. Ei muuta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne miehet vaan niin idiootteja etteivät osaa oma-aloitteisesti tehdä juttuja?

Vierailija
2/5 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joku tutkimuskin, etteivät miesten aivot toimi samoin kuin naisten. Mutta osin on varmaan jo perua kotoa, kun miesten äidit ovat huolehtineet aikanaan kaikesta, niin eivät sitten miespolot osaa isoinakaan tehdä mitään itse. Yritän leikkiä hyvää ja uhrautuvaa vaimoa aina hetken, mutten vaan pysty siihen ja sitten alan liikutella. Helvetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on se ongelma, että mies kyllä tekisi (kaikkea muuta paitsi ruokaa) omalla aikataulullaan. Minä haluan asioiden tapahtuvan heti, en jaksa odotaa 2 päivää että tiskikone on tyhjä. Teen siis itse, tulee tehtyä kuinka haluan ja kierre on valmis.

Vierailija
4/5 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee myös pyykkejä, ruokapöydän tyhjentämistä ruokailun jälkeen jne. Ja kun tuntuu, että asiat jäävät aina puolitiehen: kylvetetään kyllä vauva, mutta jäljet jäävät minun siivottavakseni jne.

Ja tosiaan, pientähän tämä on, kun sentään on se mies, lapsi ja saa vielä olla tervekin, mutta en vaan osaa olla ärsyyntymättä.

Ap

Vierailija
5/5 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon miehelle että esim imuroi ja kun ei imuroi ajoissa, teen sen itse. Sitten mies vielä kehtaa tulla sanomaan, että olisinhan minä mutta kun ehdit jo tehdä sen.