G: Paras Fazerin suklaa?
Kommentit (48)
on minun ykkönen. Ja Pätkis, Fazerina ja pähkinä-mantelipatukka.
Sininen on minusta jostain syystä paljon parempaa konvehtina ja nappirullana kuin levynä. Levyistä tykkään eniten vadelma-karpalolevystä.
Pätkis, se vadelma-karpalosuklaa ja se tumma päärynäsuklaa on tän hetken lempparit. Joskus kyllä ihan perus maitosuklaa on parasta!
alkaa pakottako valitsemaan rakkaista lapsista suosikkia
;)
Vadelma-karpalo, pähkinä-suklaa ja Lontoonrae ovat ehdottomat levysuosikkini.
Fazerina, Geishan harmonyt ja ne nordic berries-konvehdit (poislukien se lakka) vievät kielen mennessään. Patukoista kismet, suffeli ja jim. Tulipas pitkä lista!!
Sininen on minusta jostain syystä paljon parempaa konvehtina ja nappirullana kuin levynä.
Mäkin oon huomannut tän saman! En sitten tiedä maistuuko oikeasti erilaiselta vai onko vaan jokin psykologinen juttu. :D Mun mielestä se levysuklaankin maku välillä vaihtelee, voi kuulemma johtua maitolehmien ravinnosta, mutta en tiedä oisiko makuaistini oikeasti ihan noin tarkaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Haastan kaikki mintturaesuklaan ystävät toivomaan sen tuotantoonottoa fazerilta! itse olen jo laittanut asiasta palautetta :)
Nosto, sen verran tärkeä asia!
:)
Vierailija kirjoitti:
Minkähän takia Fazer ei tee punaisesta suklaasta (punainen maitosuklaalevy) käärekarkkeja? Kaikenlaisia muita on jo karkkeina. Ostaisin!!! Esim. joulun aikaan saa vaikka mitä jo juhlapakkauksina, mutta tämä puuttuu
Samoin mintturakeita sisältävä suklaa, jota sai joskus patukkoina (vihreää paperissa, ei siis se hopeinen, jossa minttutäyte), niin siitä käärekarkkeja kiitos! Ja myös isoja suklaalevyjä. Ihmettelen, miksi sitä ei tosiaan enää saa. Pähkinärouhesuklaastakin olisi kiva saada käärekarkkeja :-) toivoopi Suklaasuu
Veit suklaat suustani! :)
....