Luusereille mukulansa tehneet HUOMIO
valtion maksamat elärit , almut tilillänne pian.
Myös eräälle ämmälle, joka morkkaa työtöntä kanssasisarta, jonka lasten isä kuitenkin maksaa kunnon elatusmaksut ja kaiken lisäksi yliopistokoulutuksen saanut mies.
Itse teki kaikki mukulat YHDELLE JA SAMALLE HIEMAN YKSINKERTAISELLE KOULUTTAMATTOMALLE KULLINKANNATTAJALLE, JOKA EI OLE ELÄISSÄÄN MAKSANUT SENTTIÄKÄÄN VEROJA. AKKA JOKA SAA VALTION ANE-APUJA KERSOISTAAN, PITÄKÖÖN TURPANSA KIINNI JA JUOSKOON SINNE TÖIHINSÄ (kunhan on tunnin meikannut) Miten te pienirahaiset äitylit pärjäätte, kun lapsenne täysi-ikäisiä, eikä köyhällä isällä varaa maksaa edes ajokorttia jälkeläiselle? (TUETKIN KUN LOPPUU JOSKUS)
Kommentit (4)
pärjään paremmin kuin nyt. Säästöä tulee asumiskuluissa, ruoka- ja vaatekuluissa yms!
kun lapsi on täysi-ikäinen, hän voi vallan hyvin jo itse osallistua omiin asumiskuluihinsa jne., jos asuu vielä kotona.
Ja mikä velvollisuus isällä on maksaa lapselle ajokortteja sun muita, jos äiti on pienituloinen? Onko isän velvollisuus sitten tienata paremmin?
Ylipäätään mun mielestäni on hullu ajatus että vanhempien velvollisuus on kustantaa täysi-ikäisen lapsensa ajokortti. Oli sitten isä tai äiti kyseessä. Kiva jos joku kustantaa, mutta ei sen pidä mikään selviö olla.
18-vuotias yleensä tahtoo tulla kohdelluksi aikuisena. Aikuinen ihminen tienaa itse rahat ajokorttiin ja autoon, ja maksaa itse bensansa.
Niin, miksi muuten valtio edes on muka velvollinen maksamaan eräiden miesten siemennykset? Eräskin ämmä teki kolme mulattilasta - äiti kasvattaa mukuloista muslimeja, vaikka isä on tuhansien km:n päässä ja tämä "isä" ei koskaan maksanut euroakaan lapsista. Valtio maksaa pelkkiä elareita yli 100 000 että saadaan uusia "veronmaksajia" . 1 lapsistaan jäi juuri (taas) kiinni näpistyksestä..
Sääliks muuten käy niitä miehiä jotka tekee lapsia ap:n kaltaisten hullujen kanssa.