Muistaako kukaan näitä mehujäitä 90-luvulta?!
Muistan ostaneeni noin 90-luvun puolivälissä ollessani ala-asteella. Mehujäät olivat pienessä pussissa, muistaakseni sinisessä. Niitä syötiin vähä niinku karkkia. Oisivatkoha olleet erivärisiä raketteja? Tai toinen vaihtoehto on että ne oli jalkoja ja käsiä :D
Kukaan kavereistani ei muista näitä..
Kommentit (18)
oliko ne kolmionmuotoisessa pussissa ja oliko niissä vähän kumimainen päällyste niissä palasissa? ja sisältä mehujäätä?
minä ikävöin jenga-mehujäitä, tosi pitkiä ja vihreitä, kierteellä olevia.
mutta ne pyöreät spiraalin muotoiset mehujäät, siis niinkun kiekko ja sitten spiraalissa keltasta ja oranssia.. ne oli mun lemppareita. Minkähän nimisiä lie olivat, harmittaa kun niitä ei oo saant piiiitkiin aikoihin.
coolbitz (tai jotain)! Jalkoja ainakin oli. :))
Kissan tai hiiren mallinen, aivan yltiöällömakeanvadelmainen :)
M.A.C mehujää on taas tuotannossa, samoin pommac muttei ne maistu samalta kuin ennen.
kuulostaa tutulta, niitä onkin ollut ikävää=)
Toinen mitä kaipaan on Roger Rabbit-puikko, vadelmamehujäätä ja sisällä vadelmahyytelö"kieli".
Nam =D
Ja ne oli just jalkoja ja käsiä, sellaisia hennon keltaisia, oransseja ja vaaleanpunaisia!Olivat tosi hyviä!
Ja ne oli just jalkoja ja käsiä, sellaisia hennon keltaisia, oransseja ja vaaleanpunaisia!Olivat tosi hyviä!
joka oli ikään kuin ihmisen käden muotoinen? Siis kämmenosan. Siinä oli kai joku sormikin pystyssä. Tämä oli varmaan joskus 80-90-luvun vaihteessa.
kuulostaa tutulta, niitä onkin ollut ikävää=)
Toinen mitä kaipaan on Roger Rabbit-puikko, vadelmamehujäätä ja sisällä vadelmahyytelö"kieli".
Nam =D
Voi kun sitä sais taas!
oliko ne kolmionmuotoisessa pussissa ja oliko niissä vähän kumimainen päällyste niissä palasissa? ja sisältä mehujäätä?
minä ikävöin jenga-mehujäitä, tosi pitkiä ja vihreitä, kierteellä olevia.
vielä ku löytys jostai kuva nii muistais paremmin :D
ap
http://myownmiracle.blogg.se/2011/march/klassiker-vi-minns-glass.html
Kelaa siis vähän alemmaksi :)
Muistaako kukaan sellaisia hain muotoisia mehujäitä, missä hain evä oli dipattu mustaan muistaakseni lakun makuiseen kuorrutukseen ja syödessä tämä kuorrutus poreili villisti suussa?
Oon kaivannut niin kovasti näitä samoja "jätskikarkkeja"!
äkkii tulis amppari mielee.. ne oli ainaki hyvii
Tästä saattaa löytyä monen kysymät jäätelöt:
Muistan! Hyviä olivat :P Ostin niitä aina lähi-Sparista. Nimeä en nyt keksi..