TUOMAS KYRÖ on matkinut MARKUS KAJOA
Se kirjoitustyylihän on suoraan samaa tyyliä kuin Kajolla. Oma idea on sanoa alkuun "Kyllä minä niin mieleni pahoitin jne", muuten menee ihan kajo-tyylillä.
Kommentit (10)
mielensäpahoittajasta ja olin todella pettynyt. Tyylihän ihan selvästi matkuu Kajoa, mutta Kajolla on realistisuudessaan kuitenkin pehmeä ja humaani maailmankatsomus. Häntä kuuntelee ja lukee myötätuntoisen iloisena. Tuo mielensäpahoittaja puolestaan oli enemmän sellainen passiivisaggressiivinen valitusvirsi jossa tehdään tikusta asiaa.
mielensäpahoittajasta ja olin todella pettynyt. Tyylihän ihan selvästi matkuu Kajoa, mutta Kajolla on realistisuudessaan kuitenkin pehmeä ja humaani maailmankatsomus. Häntä kuuntelee ja lukee myötätuntoisen iloisena. Tuo mielensäpahoittaja puolestaan oli enemmän sellainen passiivisaggressiivinen valitusvirsi jossa tehdään tikusta asiaa.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun aloin sitä yhtä karvahattukirjaa lukemaan. Eikä ainakaan olisi kannattanut siitä yhtään maksaa.
Sikäli olin yllättynyt, kun se Tuomas on siinä sananselitys ohjelmassa mukana ja on siinä ihan hauska tyyppi.
Mutta en tykännyt vadelmavenepakolaisestakaan, ja senkin kirjoittaja istuu siinä samassa ohjelmassa Tuomasksen vieressä.
Sinikka Nopolasta pidän. Myös uusimmasta teoksesta. Että tähän loppuun vain haluan mainita, ettei tule jollekin sellainen mielikuva, että ei tuollekaan akalle mikään kelpaa.
on muutenkin sellaisella ylipehmeellä hintinäänellä söpöttävä kääpiö, joka ei ole oikeasti hauska. Mä en tajua, miksi erityisesti naiset tykkää sen heko-heko-hausksta mielensäpahoittajasta. VAatimatonta tavaraa
penniäkään. Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun vaivauduin niitä edes kirjastosta lainaamaan.
Mielensäpahoittajassa ja Markus Kajossa JOTAIN samaa, mutta on niissä eroa kuitenkin. Markus Kajolla on semmoista sanoilla kikkailua enemmän, ja tietty se hassu sanajärjestys. Mielensäpahoittaja on tavallaan realistisempi hahmo.
Mä kyllä tykkään Mielensäpahoittajasta, muita Kyrön kirjoja en ole lukenut. Kyrö vaikuttaa haastattelujen perusteella fiksulta tyypiltä!
Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun aloin sitä yhtä karvahattukirjaa lukemaan. Eikä ainakaan olisi kannattanut siitä yhtään maksaa.
Sikäli olin yllättynyt, kun se Tuomas on siinä sananselitys ohjelmassa mukana ja on siinä ihan hauska tyyppi.Mutta en tykännyt vadelmavenepakolaisestakaan, ja senkin kirjoittaja istuu siinä samassa ohjelmassa Tuomasksen vieressä.
Sinikka Nopolasta pidän. Myös uusimmasta teoksesta. Että tähän loppuun vain haluan mainita, ettei tule jollekin sellainen mielikuva, että ei tuollekaan akalle mikään kelpaa.
minustakin on tv:ssä ihan nokkela ja hauska.
mutta kirjoissa on liikaa toistoa, kun on yhden lukenut niin on lukenut ne kaikki, ei sytytä. Itsekin pidän enemmän Nopolasta, jos tästä samasta kategoriasta pitää joku valita.
Mielensäpahoittaja on oma hahmonsa, jolla on elämäntarina.
Kaikki samasta puusta veistettyjä.