Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Höh, tein profiilin nettiin ja kukaan ei kirjoita mulle..

Vierailija
09.05.2012 |

Miksi en saa yhtään viestejä deittiprofiiliini? Aina sanotaan että naiset saa kauheasti viestejä, mutta en mä vaan saa yhtäkään! Rajasin kyllä niin, että vain haluamani ikäiset voivat ottaa yhteyttä..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Laita kuva, saat vastauksia

b. On ihan sama mitä siihen kirjoitat, miehet eivät sitä lue. Paitsi jos on liikaa tunteellista diipadaapaa, niin että vaikutat hörhöltä, joka on heti menossa naimisiin.

C. Viittaa jotenkin siihen, että pidät seksistä, silloin kyllä kiinnostuvat.

Ja vaikka kirjoitat, ettet kaipaa seksiseikkailuja, niin tulet saamaan suoria vonkausviestejä. Ja vaikka kuinka laitat tietyn ikähaarukan, sen ulkopuolelta olevatkin ottavat yhteyttä.

Vierailija
2/9 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailu antaa tilaa nirsoudelle.

Onko kuvasi mahdollisimman edustava? Mitä näkyy kuvan taustalla??? Mitä sinulla on kädessäsi? Hymyiletkö? Liikaa meikkiä??? Liian vähän meikkiä? Luonnollisuus on valttia vain tiettyyn pisteeseen saakka : ) Toisaalta itseään ei kannata liikaa muuttaa toiseksi, mutta pieni hionta on välillä paikallaan.

Onko mitoissasi tai vartalotyypissäsi korjaamisen varaa?

Kerrot liikaa?

Profiilissasi on kliseitä kliseen perään?

Kovat kriteerit mahdolliselle deitille. (nämä kriteerit kannattaa pitää aluksi omana tietonaan, sillä ihmisillä on eri näkemyksiä esimerkiksi omasta sivistyksen tasostaan viinien suhteen.. esim. joku tietää kyllä paljon saksalaisista viineistä, muttei arvosta tietämystään kovinkaan korkealle johtuen siitä, ettei tiedä paljoakaan afrikkalaisista viineistä. - Siis jättää vastaamatta sinulle, vaikka sinä arvostaisit hänen tietojansa korkeallekin.) Karsii liikaa ehdokkaita pois jo heti alkuun.

Kaikki negatiivinen kannattaa jättää mainitsematta. Kierrä mahdollisimman pitkälle sanan EI käyttöä.

Esim. "En pidä möhömahoista, alkoholin kanssa rellestäjistä, tupakoijista yms..." ilmaistaan seuraavasti: "Harrastan paljon aktiiviliikuntaa, johon toivon löytäväni kumppanin." = Jatkuva hikiliikunnan harjoittaminen, jolloin ei kerry sitä ylimääräistä, eikä kuvioon sovi krapulat tai keuhkoahtauma.. : )

Mikä on ikärajauksesi? Mikä on oma noin ikäsi, jollet uskalla oikeaa ikääsi tänne laittaa? Tämä voi myös selittää hiljaisuuden. Väärä kohderyhmä.

Oliko tästä apua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä mennyt naisella ilman vastausta, ilmeisesti niukkaan ja rajattuun ilmoitukseen ja nyt on jo suru puserossa.

Itse kokeilin miehenä nettideittiä tekemällä mahdollisimman hyvän ilmoituksen hyvällä äidinkielellä kirjoitettuna. Sain yhden vastauksen kuukauden aikana. (Eikä minussa ole edes mitään suurempaa vikaa.)

Vierailija
4/9 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kuvattomana ehkä jotain 6-7 viestiä viikossa, kuvan kanssa niitä nyt tulikin sitten varmaan tuon verran päivässä. Mutta toki, mä painin siellä luuserisarjassa, joten en sit tiedä niistä normaalien miesten aktiivisuudesta.

Vierailija
5/9 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnistetietoja, niin palveleva av kertoo, mitä vikaa profiilissa on!

Vierailija
6/9 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuorokausi aikaa siitä.. En halua kyllä että mun profiiliani yhdistetään av:lle joten en viitti postata sitä tänne.. Tiedän kyllä, että siinä voisi olla enemmänkin juttua, mutta en oikein tiedä mitä.. Täydentelen sitä aina kun tulee jotain mieleen.

Vierailija
7/9 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-sinulla ei ole kuvaa

-annat krantun vaikutelman

-olet ylipainoinen

-et tarjoa mitään sellaista tietoa, johon voisi tarttua

Tuossapa niitä vaihtoehtoja. En toki ole mies, nuo nyt vaan tuli mieleen.

Vierailija
8/9 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa kuvaa, kun on sellainen olo että mitä jos tutu huomaavat! Jotain tarttuvaa pitäisi kyllä laittaa.

Vierailija
9/9 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä tuntuu miehistä, kun kukaan ei kiinnostu vaikka kuinka yrität. Siispä neuvon sinua samoin kuin miehiä neuvotaan: lähde itse ottamaan yhteyttä sinua kiinnostaviin ihmisiin. Koska touhu on anonyymia, ei siinä mitään häviäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi