Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saadaanko me vauva (kuva)

Vierailija
09.05.2012 |

Näettekö tässä saman kuin minä? Tunnin oli liru rakossa..

http://aijaa.com/0084010161202

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kp on 26/25-28.. Viimeiset kierrot ollut 25 ja tuhru alkanut aina hirveen aikasin. Monta pvää ennen varsinaista kiertoa.

Vierailija
42/48 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskellä olevan harmaahko ohuen viivan välissä näyttäisi tuossa toisessa kvuassa olevan tositosi haalea viiva. Toivotaan parasta!

mä en vieläkään näe mitään...

Minä en nähny siinä ekassa kuvassa yhtään mitään, mutta tokassa luulisin näheneeni, kun liikutin konetta (tai päätä) ylösalas. Toivon näin ap:n kannalta, sillä sitähän hän toivoo. Harmi ettei malttanut odotella vielä vähän aikaa testin tekemisen kanssa, nyt pitää elää epävarmuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

positiivinen vielä tuo testitulos. Ite teen varmistustestejä parin kk välein just noilla halvoilla liuskatesteillä (pillereistä ei tuu vuotoja) ja mun negatiiviset on ollu nyt ainaki parin vuoden ajan tommosia. Tee muutaman päivän päästä testi uusiks. :)

Vierailija
44/48 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mikä sai mut tekemään testin.

Ehkä nämä kipeät tissit. Aamulla töihin mennessä en pystynyt alamäkeä kävellä, kun sattui. Ja se, ettei tuhru ole alkanut.

Huomenna aamulla teen paketin toisen testin.

Vierailija
45/48 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori mutta ei tuosta kyllä positiivista saa millään. Samat etstit taisit esitellä jo muutama päivä sitten tuolla Mitäs nyt palstalla ja ei ne siitä ole muuksi muuttuneet. Toi on ihan puhdas nega, se paikka mihin sen punaisen viivan pitäisi tulla näkyy tossa pienesti harmahtavana. Hae kunnon digitesti apteekista jos et muuten usko.

Vierailija
46/48 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos siihenkin tulee vaaleanpunainen niin haen digitestin.

Tuo ei ole viivanpaikka ja on punainen. Luotan siihen ja jos tipun, niin sitten tipun korkealta ja kovaa.

Tuommosia viivoja en ole saanut, vaikka himotestaaja olenkin.

AP

Vierailija
47/48 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori mutta ei tuosta kyllä positiivista saa millään. Samat etstit taisit esitellä jo muutama päivä sitten tuolla Mitäs nyt palstalla ja ei ne siitä ole muuksi muuttuneet. Toi on ihan puhdas nega, se paikka mihin sen punaisen viivan pitäisi tulla näkyy tossa pienesti harmahtavana. Hae kunnon digitesti apteekista jos et muuten usko.

Vierailija
48/48 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kokeile vaikka ensviikolla uudelleen