Saadaanko me vauva (kuva)
Näettekö tässä saman kuin minä? Tunnin oli liru rakossa..
http://aijaa.com/0084010161202
Kommentit (48)
Minäkin sain eilen positiivisen tuloksen =) Tosin osasin jo kyllä odottaakin sitä,muutamana aamuna on ollut todella vahva raudan maku suussa...ja menkat myöhässä.
Tammikuussa 2013 meillä on sitten kääröt sylissä. :)
Tarrasukkia matkaan.
Toivotaan että kaikki menee hyvin ja pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti.
En vaikka kumpaakin linkkiä tuijotin ja tihrustin, pahoittelut ap :(
kyllä näe positiivista viivaa ollenkaan. Omasta negastakin näky viivanpaikka paremmin
ja siinä pari päivää sitten olleessa kuvassa taas ihan varmasti ei ollut. Näissä on ihan selkeä ero oli henkilö sitten sama tahi eri. Mutta en mä noin haalean varaan jäisi vaan tekisin muutaman päivän kuluttua uudelleen.
kun en tajua niitä. Mutta onneksi olkoon.
t. se joku aiempi, joka näki haalean toisen viivan kun heilutteli tietonkoneen näyttöään.
toinen vaaleanpunainen viiva...
Yritän laittaa paremman kuvan.
vasemmanpuoleinen ohut viiva siis se positiivinen viiva? En oikein tunne näitä testejä.
Mikä kiertopäivä menossa? Testaapa huomenna tai ylihuomena uudestaan ja aamupissasta.
Nää liuskat tuppaa näyttämään mitä sattuu.
Mulla ainakin näytti tosi haaleaa plussaa kun en ollut raskaana.
Nää liuskat tuppaa näyttämään mitä sattuu.
Mulla ainakin näytti tosi haaleaa plussaa kun en ollut raskaana.
Liuskat on luotettavia.
Ja herkkiä.
Tämä johtaa siihen että testaa liian aikaisin, saa haalean plussan, mutta menkat alkaa kuitenkin.
Ei tarkoita että testi olisi ollut viallinen, vaan sitä että tuli varhainen keskenmeno/kemiallinen raskaus josta ei olisi tiennytkään mitään ilman testiä.
keskellä olevan harmaahko ohuen viivan välissä näyttäisi tuossa toisessa kvuassa olevan tositosi haalea viiva. Toivotaan parasta!
keskellä olevan harmaahko ohuen viivan välissä näyttäisi tuossa toisessa kvuassa olevan tositosi haalea viiva. Toivotaan parasta!
mä en vieläkään näe mitään...
Kyllä sen itse näkee, kun plussa on, mutta on ihan totta, että kuvatessa ei saa niin selkeää näkymää, kuin luonnonvalossa jne. Mutta turha tästä enää on väitellä tosin, GRAVID ja sillä sipuli! :) ONNEA!