Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko huono ihminen?

Vierailija
27.02.2024 |

Olenko huono ihminen jos ajatus jonkin asian tekemisestä saa minut itkemään? Tässä tilanteessa tarkoitan arkipäiväisten asioiden tekemisiä, kuten itsensä huolehtemisestä. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla masentunut. Käy lääkärissä.

Vierailija
2/23 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynnytkin, mutta sanovat aina, että kyllä se siitä vielä, ryhdyt vaikka kävelee päivittäin ja aloittamaan jonkun uuden harrastuksen. Joo aloittaisin jos pystyisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/23 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/23 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kävellyt päivittäin? Muuttanut ruokavaliota? Muuta?

Vierailija
6/23 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä tarvitset lähetteen psykalle, siis terapia ja mahdollisesti lääkitys. Ei tuo sun olotila ole normaali, viittaa masennukseen.

Vierailija
7/23 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kävellyt päivittäin? Muuttanut ruokavaliota? Muuta?

Olen kävellyt päivittäin vaikka se onkin ollut todella vaikeaa ja mitä ruokaa tulee, niin syön sen mitä jääkaapista yleensä löydän.

Vierailija
8/23 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä tarvitset lähetteen psykalle, siis terapia ja mahdollisesti lääkitys. Ei tuo sun olotila ole normaali, viittaa masennukseen.

Lääkitys en saa vaikka psykalla käynkin. Sairaanhoitaja, jonka kanssa käyn kahden viikon välein puhumassa sanoo, että he eivät voi kevyin perustein antaa lääkkeitä. 

Vierailija
9/23 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/23 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/23 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/23 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up 

Vierailija
13/23 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo jos tarvii saikkua. Ei se muuhun auta paitsi saa maksaa lääkärilaskun.

Vierailija
14/23 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynnytkin, mutta sanovat aina, että kyllä se siitä vielä, ryhdyt vaikka kävelee päivittäin ja aloittamaan jonkun uuden harrastuksen. Joo aloittaisin jos pystyisin...

Et ole huono ihminen, päinvastoin. Tuo on täysin normaalia. Monia työkavereita joilla on tuota samaa. Oletko saanut elämässä tukea keneltäkään tai apua? Onko turvattomuudentunnetta?

Vierailija
15/23 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan mut moni masentunut haluaa olla kotona rauhassa. Mene itse sinne psykalle ja saatat huomata ettei kiinnosta paskaakaan ja äkkiä kotiin. Masennukseen ei ole lääkettä. Mielialalääkkeitä määrättiin joskus itkuisuuteen, myös synnytyksen jälkeisessä masennuksessa. Sitä saattaa olla väsynyt ja alakuloinen. Toisilla menkatkin tekee vaikka mitä myllerrystä. 

Vierailija
16/23 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkitys en saa vaikka psykalla käynkin. Sairaanhoitaja, jonka kanssa käyn kahden viikon välein puhumassa sanoo, että he eivät voi kevyin perustein antaa lääkkeitä. 

Sinulla on nyt vähän masennusta sekä flegmaattisuutta varmaankin mutta se on normaalia. Ei ne lääkkeet katsopas edes auta. Järkevän kuuloinen hoitaja.

Vierailija
17/23 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole huono ihminen, päinvastoin. Tuo on täysin normaalia. Monia työkavereita joilla on tuota samaa. Oletko saanut elämässä tukea keneltäkään tai apua? Onko turvattomuudentunnetta?

Tähän saakka elämässäni olen aikalailla pärjännyt yksin. Kavereilta olen saanut vähäsen apua, mutta sekin on siihen jäänyt. Vanhemmiltani en halua apua, koska äitini on omahyväinen narsisti ja sen takia mielenterveyteni on joutunut olemaan koetuksella koko elämän. 

Vierailija
18/23 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/23 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/23 |