Pomo passitti sairauslomalle- en saanut sairaslomaa tk:sta!
Minulla on flunssa muttei kuumetta kuten ei juuri koskaan. Minulla on nuhan lisäksi kova ärsytysyskä sekä ääni lähes poissa, eilen illalla pamahti pöpö yhtäkkiä päälle.
Olin töissä, työpäivästä selvisin jotenkuten, mutta pomo sanoi että minun olisi hyvä jäädä sairauslomalle pariksi-kolmeksi päiväksi, olen hänen mielestään työkyvytön. Ja kieltämättä työni jossa joutuu puhumaan paljon, oli yskän ja käheyden takia hankalaa, lähes mahdotonta.
Mutta terveyskeskuksessa päivystävä th ei antanutkaan sairaslomaa. Sanoi vaan että kuumetta ei ole, koita ottaa rennosti töissä ja puhua vähemmän, j ota Buranaa Mutta töissäni on puhuttava sen verran kuin on puhuttava. :-D
Eli huomenna vaan töihin, vaikka pomo on sitä mieltä että olen työkyvytön? Vai mitä ihmettä?
Kommentit (2)
poissaolosta, joko th:n tai lääkärin. Ja th vaatii aina kuumetta. Minulle ei sitä tosiaan tule koskaan. Talvella sairastin 6 vkoa, oli poskiontelon,- keuhkoputken,- ja korvatulehdus samaan aikaan, koko ajan lisäksi kova yskä ja nuha. Sain viikon lääkäriltä sairaslomaa, mutta pelkässä flunssaepäilyssä ei saa lääkäriaikaa. Täytyy varmaan taas odottaa että tämä menee pahemmaksi.:-(
ap
poissa, vai onko teillä aina pakko tuoda paperi poissaolosta. Terkkarissa noissa tilanteissa sun lienee syytä aina valehdella, että kuumetta on illalla ollut. Ärsyttävää. Meillä saa olla 3 päivää pois puhelinsoitolla, ja se on hyvä, muuten taudit kiertäisi koko talon.