Tänään vietetään asunnottomien yötä!
Orpo ja Purra ovat ajaneet useat ihmiset tuohon, hävetkööt!!!
Kommentit (22)
Pyytäkää joku random ukkeli nukkumaan teidän sänkyyn ensi yöksi jos olette yksinäisiä.
Kävin siellä. Ilkka Taipaleella hyvä palopuhe. Halonenkin kävi Pentin kanssa siellä.
Tarjoan peukkua ja hernekeittua kodittomille ensi yönä.
Vierailija kirjoitti:
Otahan sitten kotiisi kaikki juopot ja nistit.
Sulle kokkarepsykolle kuula otsaan!
Sympatiat heille. Iskä oli loppuelämänsä asunnoton 😔
"Riikka" juo laatuviiniä hymyillen. Lämmittää saunan - tai ainakin laittaa lattialämmityksen, ettei lauteiden alla tule vilu - ja pohtii ivallista xitteröintiä vasemmistoliiton hyvesignaloinnista koskien asunnottomuutta.
Petsku syö Kanniaisen valmistamia rautupihvejä, ottaa kuudennen kaljan ja pohtii jämäkkänä: tämä on ainoa oikea tapa.
Nukkukaa hyvin porvarit, ottakaa untuvapeitto - yöt viilenevät, juuri tuli ensilumi.
Mitä silloin tapahtuu? Järjestetäänkö heille asunnot?
Niin ? Lähti meiltäkin naapurin tyttö kadulle kun biletti ja unohti maksaa asumisensa, sähköt otti käytävältä jatkojohdolla kun ilmeisesti unohti nekin maksaa
Asunnottomuus luo lapselle äärimmäistä turvattomuutta
Niitähän piisaa, kiitos nykyhallituksen. M51
Aivan surkeeta että nykyajan Suomessa on asunottomia. Sydän särkyy mutta kun oon köyhä niin todellakaan pysty auttamaan.
Onkohan se hakaristejä ym. vuokrakämppänsä seinille maalannut ja muutenkin karseeseen kuntoon saattanut nisti-raukka vielä ilman asuntoa ?
Hallitus lisää tietoisesti asunnottomuutta ja lapsiperheköyhyyttä. Miten tämän pystyy perustelemaan itselleen?
Itse ne luuserit ovat tilanteeseensa päätyneet omien valintojensa seurauksena. Ottakoot itse vastuun elämästään.
Turha syyttää Orpoa ja Purraa, ap.
Vierailija kirjoitti:
Asunnottomuus luo lapselle äärimmäistä turvattomuutta
Se on sen vanhemman vastuulla, ei yhteiskunnan. Kantakoot vastuunsa.
Ei muuta kuin peukkupiippu tulille!
Vierailija kirjoitti:
Niitähän piisaa, kiitos nykyhallituksen. M51
Ei ole hallituksen vika, että ihmiset sössivät elämänsä. Asunnottomat ovat asemansa ansainneet ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Aivan surkeeta että nykyajan Suomessa on asunottomia. Sydän särkyy mutta kun oon köyhä niin todellakaan pysty auttamaan.
Turha noita on sääliä. Ihmisiä, jotka eivät ota vastuuta itsestään. Jos tällaisessa holhousvaltiossa onnistuu hankkiutumaan kodittomaksi, on todellakin kohtalonsa tilannut ihan itse. Muiden ei pidä hyysätä noita yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus lisää tietoisesti asunnottomuutta ja lapsiperheköyhyyttä. Miten tämän pystyy perustelemaan itselleen?
Ne asunnottomat ja "lapsiperheköyhät" (tuo käsite on vain propagandaa; Suomessa ei ole todellista köyhyyttä) ovat itse aiheuttaneet tilanteensa. Eivät ole varautuneet riittävällä tavalla elämään kuuluviin riskeihin, joita tulee ja menee aina hallituksista riippumatta. Ei sääliä tuollaisille.
Otahan sitten kotiisi kaikki juopot ja nistit.