Katri Manninen Iltasanomissa: Olin jättää perheeni
Näin tänään Iltasanomien kannessa otsikon Katri Mannisesta ja siinä luki suunnilleen näin: Vauva-arki oli liikaa, "olin jättää perheeni". Mistä siinä on kyse, onko joku lukenut?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aikuisiän ADD, tarkkaavaisuushäiriö. Arkeni ei ole kaaosta, lasten luotsaaminen ja hoitaminen, kasvattaminen ei vedä pinnaani kireälle, ole koskaan vetänyt. Lapsia neljä, ikää kohta 50 v. Ärsyttävät Mannisen tarkkaavaisuushäiriöstä antamat haastattelut, yleistykset. Katri Mannisen pitäisi puhua vain itsestään ja siitä, että hänellä on myös oheisongelmia ADD:n lisäksi. Minulla on siisti koti, eikä mitään ongelmia kotihommien tekemisessä. Vertaisryhmissä en ole tavannut juurikaan ihmisiä, joiden ADD tai ADHD oireilisi kuten Mannisen. Ihmettelen, kuinka Manninen voi toimia hyvinvointivalmentajana, kun miltei kaikki hänestä lukemani artikkelit käsittelevät hänen pahoinvointiaan ja päivittäisiä lääkityksiään. Itse olen kieltäytynyt päivittäislääkityksistä. Otan lääkettä vain jos minun tulee olla poikkeuksellisten työ- tai muiden tehtävien vuoksi erityisen skarppina.
En myöskään lakkaa ihmettelemästä Kirsti Mannist
😬
Eikse oo kirjottanu jotain lastenkirjoja?
Katri on viisas.