Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette pyörätuolista?

Vierailija
09.05.2012 |

Ei muuta tässä vaiheessa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla lapsellani oli 7 vuotta hyvinkin tärkeä kapistus ja tulee varmaan taas myöhemmin aikuisiällä taas tärkeäksi. Nyt pärjää rollaattorin avulla.

Vierailija
2/8 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaisesta? Mä aattelin että olis ollut joku linkki johonkin hienoon pyörätuoliin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon miten se pöyrätuoli liittyy muhun tai mun elämään. Jos joutuisin pyörätuoliin, niin ikäväähän se olisi. Toisaalta olen istunut pyörätuolissa synnytyksen jälkeen vastasyntyneeni sylissä, kun minut vietiin synnyttäneiden osastolle synnytyssalista ja silloin pyörätuoli oli mielestäni ihan jees.

Vierailija
4/8 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitetaan, että mitä mieltä ollaan pyörätuolista yleensä ja henkilöstä, joka sitä tarvitsee ja käyttää, niin mikäs siinä. Tartteehan itse kunkin päästä liikkumaan sinne ja tänne.

Olen tavannut joitakin hyviä tyyppejä, jotka ovat olleet – ja luultavasti ovat edelleen – pyörätuolin käyttäjiä, ja muutamia, jotka eivät ole olleet ihan niin hyviä tyyppejä. Kaikenlaisia vipeltäjiä on siis heidän keskuudessaan, niin kuin ihmisten parissa aina.

Vierailija
5/8 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä juuri minään pyörätuolissa olevia ihmisiä. Tosi vaikea ottaa vakavasti työelämässä.

Vierailija
6/8 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri suuressa automarketissa ja tuntuu,

että siellä se olisi tosi kätevä. Mulla on pyörätuolia käyttäviä ystäviä ja he hyväksyvät tän mun kiinnostuksen käyttää sitä tervejalkaisena. Kaikilla pitäis olla oikeus päättää, miten haluaa milloinkin liikkua. Onko täällä muita samalla tavalla ajattelevia?

Eihän tuo mitään rienausta olisi, vähän hassu ajatus vain jostain syystä. :) Tuolinkäyttöpäiviä suosittelen kyllä kaikille, on hyvä jos kävelevätkin saavat mahdollisuuden kokeilla mitä vaikeuksia ja etuja tuolista koituu! Harmittaahan se joskus, että pahan paikan tullen kokeilijat voivat vain nousta jalkeille toisin kuin me, mutta kunhan kukaan kävelevä ei (enää) vie minulta kulkuvälinettä, niin tietysti ok.

Se on kyllä mielestäni edelleen törkeää, että kun olin lapsi ja esim. partioleirillä, tuolini luovutettiin kävelemään väsyneelle tytölle ja minut pienempinä kannettiin loppumatka - moinen rajoitti kovasti liikkumistani ja olemista :( (olisin kuulemma ollut itsekäs kieltäessäni, tämäkin tyttö kun oli lievästi liikuntavammainen)

Vierailija
7/8 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hieno keksintö. Ei mulla muuta.

Vierailija
8/8 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri suuressa automarketissa ja tuntuu,

että siellä se olisi tosi kätevä. Mulla on pyörätuolia käyttäviä ystäviä ja he hyväksyvät tän mun kiinnostuksen käyttää sitä tervejalkaisena. Kaikilla pitäis olla oikeus päättää, miten haluaa milloinkin liikkua. Onko täällä muita samalla tavalla ajattelevia?