Mies kyttää ostokseni s-bonuskortin kautta
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Miks oot tollasen kaa?????
Lähden kun keksin miten elättää itseni.
Osta käteisellä, älä käytä korttia. Niin se miehesi salaa kortsutkin ostaa.
Käytätkö miehesi s bonuskorttia muuallakin kuin porvoossa?
0/5
Mikset itse ole se pääjäsen?
Minä näen mistä muut ovat ostaneet ja millä summalla, en sen enempää.
Plussakortilla en näe enää sitäkään, ainoastaan kokonaissumman ja annetut alennukset, niitä ei ole eritelty. Ennen sielläkin näki, missä, milloin ja millä summalla oli ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö miehesi s bonuskorttia muuallakin kuin porvoossa?
0/5
Ihan kaupassa käytän. Oma on rikki.
Hanki oma s-tili ja siihen oma bonuskortti
Tämä on yksi syy sille miksi en käy s-ryhmän kaupoissa niin paljon ja vielä väheni kun digikuitit tulivat pakollisiksi. Näkevätkö sielläkin ostokseni tarkkaan ja oikeastaan ketkä siellä kyttäilevät niitäkin vielä?
Moni muukin kyttää ostoksiasi bonus-kortin kautta. S-mafian pomot ja myynninedistäjät odottavat kärsimättömästi seuraavaa vilautustasi.
Vierailija kirjoitti:
Hanki oma s-tili ja siihen oma bonuskortti
Mulla on bonuskortti mutta nyt se on rikki. Mielestäni silloin kun sitä käytin niin mies näki myös ostokseni.
Vierailija kirjoitti:
Moni muukin kyttää ostoksiasi bonus-kortin kautta. S-mafian pomot ja myynninedistäjät odottavat kärsimättömästi seuraavaa vilautustasi.
Siksi olen vähentänyt korttien käyttöä ja ostan myös käteisellä. Työnkuvani vuoksi minua seurataan helposti kaikkialla missä vain voidaan seurata minua.
Vierailija kirjoitti:
Mennyt liian pitkälle tämä asiakkaiden seuraaminen, liikaa myöskin juoruilua kaikkialla.
Mietin vaan, että kuinkahan omituiseksi tuo ukko vielä menee. Parissakymmenessä vuodessa mennyt tuollaiseksi.
Vain lampaat käyttää jotain poonuskorttia.
Eilen kävi Tokmannilla ja taas kassa jaksoi kysyä jokaisen asiakkaan kohdalla klubikorttia tai jotain jäsenyyttä. Ei tainnut olla yhtäkään jäsenyyttä. Pitkä oli jono ja vain yksi kassa. Ainakin minua kahdet hinnat ovat alkaneet ärsyttää ja tuskin Tokmannikaan asiasta hyötynyt. Rustassa sama meno ja apteekissa avainkortti, jonka toimi vain vuoden ja sen jälkeen minua ei löytynyt systeemistä. Tämä kyttäys pitää saada loppumaan.
Vierailija kirjoitti:
Eilen kävi Tokmannilla ja taas kassa jaksoi kysyä jokaisen asiakkaan kohdalla klubikorttia tai jotain jäsenyyttä. Ei tainnut olla yhtäkään jäsenyyttä. Pitkä oli jono ja vain yksi kassa. Ainakin minua kahdet hinnat ovat alkaneet ärsyttää ja tuskin Tokmannikaan asiasta hyötynyt. Rustassa sama meno ja apteekissa avainkortti, jonka toimi vain vuoden ja sen jälkeen minua ei löytynyt systeemistä. Tämä kyttäys pitää saada loppumaan.
Olen minäkin eronnut monista paikoista vaikka olisi tarpeen saada etuja hintoihin, juuri siis tämän kaiken kyttäämisen takia olen eronnut paikoista. Puhelimessa toimivat systeemit ovat lisäksi hankalia kassallakin välillä tai eivät toimi.
Perussuomalaisten puoluesihteeri Harri V, jonka sukunimi on täällä jostain syystä sensuurilistalla.
kertoo AP:n miehestä enemmän kuin tuhat sanaa🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃
🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃
Miks oot tollasen kaa?????