Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa, jonka kynsissä leveyttä enemmän kuin pituutta?

Vierailija
08.05.2012 |

Sormetkin ovat aika tapit, ja kynnet tosiaan hirmu leveät, etenkin peukaloissa. Pikkusormen kynsi ainoa, joka on vähän kapeampi. Mälsää.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkurilliä myöten. Ja muutenkin jotenkin rumat kynnet, ei lainkaan naiselliset.

Vierailija
2/22 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

peukalo ja peukalon kynsi lyhyt ja leveä. Muut sormet pitkät ja hoikat ja kynnet niissä normaalti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on peukalonkynnet oikeasti ihan tylpät. Pituutta on n. 1-1,5cm näin äkkiseltään arvioituna ja leveyttä tuplamäärä, siis oikeasti. Näyttävät ihan epämuodostuneilta.

Muutenkin kynteni ovat aika leveät ja sormeni nakit, mutta eivät noin pahat kuin nuo peukalot. Lapsena hävetti helvetisti omistaa tällaiset vammapeukut.

Vierailija
4/22 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muuten sirot ja pitkät sormet & kädet, mutta kynnet leveät. Lisäksi olen pianisti, joten joudun pitämään kynteni lyhyinä, mikä näyttää vielä korostavan leveyttä.

En voi kuvitellakaan lakkaavani kynsiäni, ettei leveyteen kiinnitettäisi huomiota. Varpaan kynsiä moni puolestaan on kehunut poikkeuksellisen kauniiksi:/

Sormien kynsistä mulla tulee väistämättä mieleen agraarinainen:/ Ei maailman isoin ongelma, mutta ärsyttää, kun sisarellani on unelmakynnet...

Vierailija
5/22 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista on vaikea sanoa ihan varmasti mutta näyttävät aika samanlaisilta kun minullakin. Itse olen perinyt nämä oudot kynnet isältäni. Yritetään iloita siitä että sormet toimivat kuitenkin;-)

Vierailija
6/22 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ok kynnet, mut pehmoiset eivätkä kasva pitkiksi ilman lohkeiluja.

Pikku varpaissa kynnet on epämuodostuneet ja niin tuntuu olevan lapsellakin.

Vierailija
7/22 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten peukalon kynnet joillakin on todella isot itselläni 3x3cm jos edes harkitsisi kynsien kasvatusta, niin huh kun kynsille tulisi kokoa! Harmittaa, ei olevtodellakaan sirot naisen kynnet? Onko jotain leikkausta tai jotain?

Vierailija
8/22 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:23"]

Miksi muuten peukalon kynnet joillakin on todella isot itselläni 3x3cm jos edes harkitsisi kynsien kasvatusta, niin huh kun kynsille tulisi kokoa! Harmittaa, ei olevtodellakaan sirot naisen kynnet? Onko jotain leikkausta tai jotain?

[/quote]

En usko että olisivat 3x3 cm!! Mittaa uudestaan.

Vierailija
9/22 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin toi leveä peukku, muut normaalit. Sille oli joku hieno nimityksen, on peritty ominaisuus. Clubbed thumb hakusanalla löytyy tietoa ja kuvia. Tieto kohtalotovereista huojentaa, olen aina hävennyt ja piilotetut peukaloitani.

Vierailija
10/22 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HeI KAIKILLE TIEDOKSI! Älkää stressatko jostain kynsistä, ymmärrän että se vähän ärsyttää mutta kyseessä on eräänlainen syndrooma :) itsellä siis ihan normaalit kynnet, mutta älkää stressatko oikeesti :)

Vierailija
11/22 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:24"]

HeI KAIKILLE TIEDOKSI! Älkää stressatko jostain kynsistä, ymmärrän että se vähän ärsyttää mutta kyseessä on eräänlainen syndrooma :) itsellä siis ihan normaalit kynnet, mutta älkää stressatko oikeesti :)

[/quote]

Kiitos tästä tiedosta.

Vierailija
12/22 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö kynnen leveyttä kaventamaan jotenkin jo kynnen juuresta? Jos leikkasi mattoveitsellä molemmilta kynnen puolilta palat pois? Olisiko tulos pysyvä, leikkasi pplastikkakirurgi kynnen kapeammaksi? ,

Vierailija
13/22 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:24"]

[/quote]

No mikä syndrooma se on nimeltään?

Vierailija
14/22 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko noita kynsiä kaventaa?

Vierailija
15/22 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myöskin peukalonkynnet ovat leveät 2cm, muutenkin peukalo on miesmäinen, voisko noita peukaloita jotenkin kaventa ja voisiko kynsiä kaventaa. Mitään kynsilakkaa ei voi käyttää, eikä myöskään kasvattaa pitkiä peukalonkynsiä, korostaa leveyttä entisestään..voiko kynsiä kaventaa jotenkin juuresta lähtien?

Vierailija
16/22 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul o sama juttu.kynnet ovat ainaki peukus n.1-1,5cm ja leveyttä noin kaksin kerroin.mua nolottaa nää mu kynnent ku muuteki iha pehmeet eikä kasva pitkiks ettei lohkeile:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(

Vierailija
17/22 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveät kynnet täälläkin, ei kovin kauniit todellakaan.

Vierailija
18/22 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/22 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET-kynnet

Vierailija
20/22 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kärsinyt valtavasti leveästä peukalosta oikeassa kädessä. Aika lyhyet on sormet muutenkin. Nuorena erityisesti häpesin ja piilottelin sormea. Vasemmassa kädessä peukalo on normaali.

Nyt työpaikallani on kaksi muuta naista, joilla myös on samanlainen peukalo, olen muitakin ihmisiä nähnyt. Kaikki, joilla on sellaisen olen nähnyt, ovat olleet naisia.

Megan Foxillakin on sama juttu, joten muutenhan me ollan nättejä naisia :)

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288708455617.html