Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vittu noita teidän kakaroidenne fillareita! Niistä näkee heti, että ne ovat rikollisten välineitä!

Vierailija
08.05.2012 |

Siis ei kunnon fillareita tässä maassa vaan räkäsellä teknologialla tehtyjä fillareita. Kunnon insinöörinen tekemät laitteet ovat kauniita - nuo ovat pelkkää paskaa!

Isot pojat ajavat pienten pyörillä. Tekö heitä sitten hoidatte kun nillä on mennyt jo nuorena polvet hajalle ja amputoitu? Siinä meillä taas yksi vammanen mies, jota mutsi sitten hoitaa. Ei sen elämä minkään arvoinen ole. Jos on joku Nobody, niin piikki perseeseen ja tervemenoa ja elimet myyntiin. Niitä tavisnuoria on kyllä jonossa tulossa minne vain ihan vapaaehtoisestikin, ei tartte kidnapata muuta kuin laatulapsia!

Ja jotkut mudet ajavat nyt istekin sellaisella! Jo on aikoihin nähty! Ja yksi äiti pakotti teinipoikaansa ajamaan jollakin 4-vuotiaan pyörällä! Kun sanoin sille, että osta pojallesi kunnon skandinavinen pyörä ja lähetä lasku mulle, niin haistatteli vain.

Ja jonkun pikkuneidin valkopunainen pikkupyörä on heitetty tuohon pihalle kun sillä ensin oli ajanut joku räkänokkateini koko viikonlopun esitellen temppujaan. Olisi edes laittanut fillaritelineeseen.

On se surullista kun suomalaisilla ei ole enää edes kunnon fillareita joilla ajella vaan jotain suoranaista, rumaa tekniikkapaskaa...

Jokaiselle kakaralle joka tulee vastaan paskasella fillarilla aio huutaa, että oletpa köyhä suomalainen kun sun tarttee ajaa tommosella rumalla ja räkäsellä fillarilla. Tommoisia rakentavat vain räkänokkainsinöörit eivätkä mitkään kunnon insinöörit!

Ja jos ne huutaa mulle, että haista vittu muija niin mä HUUDAN ETTÄ VEDÄ KÄTEES, MULKKU!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, ole hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla