Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

näin eilen ekaa kertaa elämässäni kaksi täysburkhaan pukeutunutta naista

Vierailija
08.05.2012 |

ja mulle tuli jotenkin fyysisestikin tosi paha olo! vieläkin mietin näitä naisia. eli siis mustat kaikenpeittävät kaavut, käsissä käsineet, silmiäkään ei juuri näkynyt vaikka siinä se aukko olikin...heidän seurassaan oli mies, oliko sitten molempien aviomies vai mitä...mutta jotenkin se tunnelma oli niin kaamea heidän ympärillään, tämä räikeä toisen sukupuolen alistaminen ja että se hyväksytään niin laajasti..se näky oli suorastaan pelottava kun näin ne 'elävänä'! kyllähän näitä kaapuja näkee pilvinpimein mutta koskaan en ole nähnyt näin peittäviä..

Kommentit (149)

Vierailija
1/149 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea käsittää, miksi kukaan nainen haluaisi sitä. Tai mies!

Vierailija
2/149 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niqab, ei burkha. Burkha on sellainen talebankaapu, sininen jossa on ristikko silmien edessä.

Mutta joo, ne on mustakin kaameita asuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/149 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule vapaaehtoisesti me niitä pidetään. :) ja tiesitkö, Islamin mukaan mies ei saa pakottaa naista Edes huivin käyttöön! Se on oltava naisen oma päätös. Ikävä kyllä monet "muslimit" niin tekevät:/.

Vierailija
4/149 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee kyllä tosi huono olo kun näen niitä. Sekä henkisesti että fyysisesti :(

Vierailija
5/149 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näen persjalkaisen ja ylipainoisen suomalaisnaisen legginsseissä tai navan ja mahaläskit paljastavassa topissa.

Vierailija
6/149 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulle tuli jotenkin fyysisestikin tosi paha olo! vieläkin mietin näitä naisia. eli siis mustat kaikenpeittävät kaavut, käsissä käsineet, silmiäkään ei juuri näkynyt vaikka siinä se aukko olikin...heidän seurassaan oli mies, oliko sitten molempien aviomies vai mitä...mutta jotenkin se tunnelma oli niin kaamea heidän ympärillään, tämä räikeä toisen sukupuolen alistaminen ja että se hyväksytään niin laajasti..se näky oli suorastaan pelottava kun näin ne 'elävänä'! kyllähän näitä kaapuja näkee pilvinpimein mutta koskaan en ole nähnyt näin peittäviä..

Viela huonompi olo tosi tulee, kun joku misukka on ahtanut itseensa silikonia ja botoxia, ja kiskonut liian pienet ja paljastavat vaatteet paallensa vain sopiakseen lansimaiseen ulkonakomuottiin. Tai kun nuoret tytot kehittavat itselleen syomishairion, kun eivat mahdu huippumallimittoihin.

En todellakaan puolustele niqabin tai burkhan kayttoon pakottamista, mutta on ihan harhaluuloa vaittaa etta lansimainen nainen olisi yhtaan sen vapaampi yhteiskunnan tai miesten oletuksista ulkonaon suhteen.

Vierailija
7/149 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on kuin eläin joka ei pysty hillitsemään itseään jos näkee jalan tai käden? eikö teidän miehet tajua että se on myös miehen alistamista silloin...

Vierailija
8/149 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun ensimmäisen kerran näin niqabiin pukeutuneet naiset, jäin tuijottamaan mutta syystä että he näyttivät musta todella kauniilta. Ja eipä mennyt kauaakaan kun itse pukeuduin kuvailemallasi tavalla, ja mulla ei edes ollut miestä, ihan nuori sinkkutyttö olin ;) Joten ei kannata turhaan ahdistua ap ja muut, itse en tunne yhtäkään naista joka olisi pakotettu noin pukeutumaan, varmasti niitäkin on mutta harvemmin täällä meidän suunnalla. Mutta tästä(kin) asiasta on avllä melko turha puhua kun ei se jakeluun mene kuitenkaan, se on tässä vuosien varrella nähty. Stereotypioista kun näyttää olevan niin pirun vaikea päästä irti.

Vierailija
9/149 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan toikin totta...en oikein ole itsellenikään vielä edes jäsentänyt tätä tunnetta, onko se sittenkään sitä että vieroksun naisen asemaa tässä uskonnossa vai mitä se on..joka tapauksessa voin huonosti heidät nähtyäni. ap

Vierailija
10/149 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni se on vain takki, jossa he liikkuvat muiden miesten näkösällä. Kotona hiellä voi olla vaikka kuinka kivat ja värikkäät vaatteet. ettekö ole katsoneet sinkkuelämä 2 elokuvaa? ;)

Vierailija
11/149 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näen persjalkaisen ja ylipainoisen suomalaisnaisen legginsseissä tai navan ja mahaläskit paljastavassa topissa.

Vierailija
12/149 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta jonnekin islamin pimeyden keskelle sitten:)

Vierailija
13/149 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on kuin eläin joka ei pysty hillitsemään itseään jos näkee jalan tai käden? eikö teidän miehet tajua että se on myös miehen alistamista silloin...

Ihmeessä niin ajateltais?

Meidän miehet on kuule jotain niin hyvää, josta suurin osa teistä ikävä kyllä voi vain unelmoida.

Luepa vaan montako alotusta JOKA päivä teiltä tulee siitä kuinka mies pettää, kohtelee huonosti tai on suhde. Islamissa kaikki tuo on Kiellettyä.

Ja jos et vielä tiedä, me peitämme itsemme Jumalan takia, emme miesten. Ei miehet meitä käske, vaan Jumala.

Vierailija
14/149 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pienempi paha heittää lakana niskaan ja tehdä siihen silmänreiät mitä viettää elämänsä neljän seinän sisällä, eikö?

Vierailija
15/149 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pienempi paha heittää lakana niskaan ja tehdä siihen silmänreiät mitä viettää elämänsä neljän seinän sisällä, eikö?

Niin? Mistä tommosta päättelet..?

Vierailija
16/149 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun näen sellaisen, pelottaa että kohta räjähtää. Menenkin aina kiireesti ohi.

Vierailija
17/149 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun ensimmäisen kerran näin niqabiin pukeutuneet naiset, jäin tuijottamaan mutta syystä että he näyttivät musta todella kauniilta. Ja eipä mennyt kauaakaan kun itse pukeuduin kuvailemallasi tavalla, ja mulla ei edes ollut miestä, ihan nuori sinkkutyttö olin ;) Joten ei kannata turhaan ahdistua ap ja muut, itse en tunne yhtäkään naista joka olisi pakotettu noin pukeutumaan, varmasti niitäkin on mutta harvemmin täällä meidän suunnalla. Mutta tästä(kin) asiasta on avllä melko turha puhua kun ei se jakeluun mene kuitenkaan, se on tässä vuosien varrella nähty. Stereotypioista kun näyttää olevan niin pirun vaikea päästä irti.

Vai millä ihmeellä sellaiseen pukeutunut nainen elää?

Vierailija
18/149 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosissas??

Ihan kuule normaalia työtä sillä voi tehdä.. huoh ku on typeriä kysymyksiä joskus. Mikä siinä pukeutumistavassa estäis työnteon??

Vierailija
19/149 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistaa vaikka se ei vaikuta teidän elämään mitenkään. Ei päivää milloin ei kauhisteltaisi että hirveetä..kauheeta. Monihan on lopettanut ton asun sen takia että ihmisten katseet on niin täynnä vihaa eikä siksi että se alistaisi naista. Harva kestää sitä saatanallista mulkoilua esim. työmatkoilla 20min suuntaansa. Kumpi on hirveämpää ihmisten ääretön viha vai ihmisen itsensä valitsema asu. Enempi ne minihameet ja tissivakovaatteet naista alistaa.

Vierailija
20/149 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosissas??

Ihan kuule normaalia työtä sillä voi tehdä.. huoh ku on typeriä kysymyksiä joskus. Mikä siinä pukeutumistavassa estäis työnteon??

Puhelinmyyntiä voisi ehkä tehdä. Mitään kasvokkaista vuorovaikutusta tai asiakaskontaketeja vaativaa ei voi, ei myöskään mitään teollisuustyötä, ei rakennustyötä.

No, siivota ehkä voisi, jos ei väliä että helmat kuraantuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi