Että tuo pari Taiveaho/Kaikkonen jaksaa ja kehtaa
Voi hyvää päivää sentään.
Tästä maasta tuskin löytyy enää ihmistä, joka ei tiedä, ettivät he saa lasta ja että adoptioprosessi on jäissä. Heidän rummutus asiasta on kuulunut joka niemeen ja notkelmaan.
On erinomaisen riemullista huomata, että oikeus pätee myös poliittisiin henkilöihin.
Aina voi hakeutua Plan -kummiksi ja tehdä hyvää lapselle jossain päin maailmaa näinkin.
Vai hakeekohan Taiveaho tällä julkisuushakuisuudellaan sympatiapisteitä, joilla yrittää päästä takaisin eduskuntaan. Nähtäväksi jää, mutta sanokaa mun sanoneen.
Kommentit (64)
heidän tarinansa on surullinen ja on hyvä, että he tulevat julkisuuteen sen kanssa.
voi vaikeuttaa tai estää raskaaksi tulon ja vahngoittaa tietenkin kroppaa muutenkin.
minun sympatiani ovat heidän puolellaan ja minusta on hienoa että he siitä puhuvat.
olin tässä muutama päivä takaperin yhdessä tilaisuudessa jossa Satu oli kertomassa lasettomuudestaan. Se oli mielettömän koskettava hetki. Vaikka Satu puhuu aika robottimaisesti ja näyttää jopa jokseenkin kylmältä ihmiseltä, niin kyllä oli surullista nähdä kun ei voinut hänkään pidättää itkuaan kertoessaan tarinoita lapsettomuuden matkaltaan. Eihän tuollaista surua voi ymmärtää sellainen joka on laspen saanut, sillä miettikää, että et saa millään kostilla biologista MUTTA sitten et myöskään adoptoitua. aivan kauheaa!!!
Ja kuinka paljon olisi lapsia ilman kotia ja satu ottaisi kenet vain. Jotenkin sairas tämä maailma!
Mutta voin sanoa hyvänä ihmistuntijana, että kyllä tuo nainen oli puhumassa ihan vain asian takia, ei minkään eduskunnan takia!
Eiköhän se ole tuo lehti, joka päättää että ketä haastatellaan. En usko että ovat mitenkään erityisesti tyrkyttäneet haastattelua. Ihmisiä nyt vain kiinnostaa tietää mitä heille kuuluu. Itseänikin. Heillä nyt sentään on edes joku asia, josta haastatella. Yleensähän noissa lööpeissä on aiheena joku "Pirkko-Liisa kuumana kesäbikineissä". Ne ne minusta turhia ovat ja niitä on liian usein.