Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo vaan jaksaa nassuttaa tuosta vasektomiasta....

Vierailija
20.11.2005 |

Enpä ole täällä ennen käynytkään mutta on äkäsempi puolisko suihkussa ja jätti tämän tähän auki.Tästä aiheestahan me ollaan keskusteltu jo pidempään ja periaatteessa olen valmis, mutta, on se vaan jotenkin niin nöyryyttävää ja alistetun tuntuista, kuin ei olisi mies eikä mikään.Vaimo ei halua syödä hormoneja, kierukka ei sovi, kortsu ärsyttää ja vie halut, kuulemma. Aika nurkkaan ajettu olo.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet avioliitoista särkyy. Seuraavassa suhteessa saattaa olla lapsettomuus ongelma, jos päätyy totaalisiin ratkaisuihin. Omassa elämässäni tein toisen pesueen yli nelikymppisenä. Onneksi en päätynyt 10 vuotta sitten totaali ratkaisuihin. Koskaan ei voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan, minulla on nyt uusi liitto ja onnellinen perhe-elämä.

Vierailija
42/44 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi ystäväni miehelle joka epäröi toimenpidettä " ihan samalla tavalla seisoo, luistaa ja roiskuu" niin että menepäs nyt kiiruusti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteen aikana ja kun sitten halusimme yhteisen lapsen, jouduin käymään läpi hedelmöityshoidot ja saimme lapsen " koeputkihedelmöityksellä" - lapsi tosin jää ainoaksi, kun muut pakastetut alkiot eivät selvinneet ja hoidot maksoivat yksityisellä niin paljon ettei niihin enää ole varaa.

Mieti siis tarkkaan mitä teet. Miehen sterilisaatiota ei voi purkaa, naisen sterilisaation voi!!!!!!!

Vierailija
44/44 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Taidat olla mies...? kun on päätös sterilisaatiosta tai yleensäkin siitä tehty että ei enää lapsia, on jonkinlainen surutyö tehtävä. Minulla ainakin ja kaikilla joiden kanssa on puhuttu ko. aiheesta. Itse itkinkin noin viikkoa ennen toimenpidettä ja sitä enne kun ajattelin että meillä ei koskaan enää tule olemaan vauva-aikaa. Silti en päätöksessäni horjunut enkä ole katunut, se vain pitää käydä läpi ja on tosi hyvä että käy. Siinä sitten vielä on puntarissa se että onko päätös oikea.