G: Minkä ikäisenä sinua ensimmäisen kerran seksuaalisesti häirittiin?
Ja nyt en tarkoita mitään molemminpuolista mukavaa flirttiä, vaan ikävää häirintää.
Aloitan:
Olin 12v, kun häirittiin kaksi kertaa. 60v sukulainen kehui mun tissejä kaikkien kuullen sukujuhlilla. Myöhemmin toinen sukulaismies tarjosi "purkkaa" ja tunki kondomeja käteen.
Kommentit (308)
Olin 12. Olin rannalla kavereiden ja isoveljeni kanssa kesällä ja joku mies tuli ehdottelemaan, että näyttäisin rintani. Isoveli kuuli tapauksen ja miehelle tuli kiire muualle, kun veli kyseli että suksiiko kuuseen vai soittaako poliisit lapsen seksuaslisesta häirinnästä.
Ja koska tämä on jonkun mielestä kuitenkin mun oma vika, koska olin rannalla heruttelemassa niin ei, en ollut. Oli ihan peittävä yksiosainen uimapuku päällä ja sen päällä vielä pitkä mekko.
12-vuotias, kun isän paras ystävä alkoi puristella rintoja ja kouria takapuolta. Isä oli jossain ulkona ja me sisällä kahdestaan.
Olin 11-vuotias ja itsestäänpaljastelijanaapuri otti minut uhrikseen. Kotona ei uskottu koska mieshän oli sentään insinööri.
Olin kymmenen, kun sukulaismies kännissä pyyteli minua kovasti tanssimaan ja isäni kiikutti minut nopeasti nukkumaan, jotenkin siitä tilanteesta jäi hämärä fiilis, kun tämä mies oli ollut turhan ystävällinen minulle aiemminkin. Samanikäisenä urheilukerhossa yksi ohjaajista tykkäsi tökkiä takapuoleen mailoilla ja kaikkea sellaista.
Oisinko ollu 16. Odotin bussia ja joku äijä pysähty autolla siihen ja pyyti kyytiin, kun kieltäydyin ni tarjos rahaa, jos menisin. Onneks ei pahempaa sattunut
Kohta 50 ja jännitän eka kertaa vieläkin niin himskatisti. Vieläköhän ehtii ennen hautaa joku nainen häiritsemään..
Olisipa kiva tietää miesten rehellisiä tunnustuksia että minkä ikäinen on nuorin ketä ovat ajatelleet seksuaalisesti. Siis niiden jotka mielestään ovat ihan normaaleja.
Kuudennella luokalla ala-asteella pojat kiusasi tisseistä :(
Olin 16, miespuolinen opettajani ammattikoulussa alkoi heti ensimmäisellä viikolla kommentoida ulkonäköäni, sanoi mm. Että minulla on kauniit muodot, ja että minun tulisi pukeutua minihameeseen kun tulen kouluun. Yhtenä päivänä luokan 'ryhmäytymispäivänä' lähdimme veneilemään ja kun sovitin pelastusliiviä ylleni tämä opettaja tuli selittämään minulle, että liivin takana roikkuva remmi pitää laittaa menemään jalkovälistä ja kiinnittää eteen. Hän yritti auttaa laittamaan remmiä kiinni mutta repäisin sen irti hänen kädestään.
Yhtenä päivänä oppituntien päätyttyä hän kysyi tarvitsenko kyytiä kaupunkiin päin, hänellä olisi kuulemma koko ilta aikaa kyyditä minua paikasta toiseen.
Todella ahdistavaa, keskeytin tuon koulun kuukauden jälkeen.
Ei mikään hirveän uusi ketju, mutta laitanpa silti oman kokemuksen.
Taidettiin olla 9 tai 10v kaverin kanssa, kun istuttiin puistossa keskellä päivää. Naureskeltiin ja leikittiin, kunnes pusikosta tulee n. 30v mies housut nilkoissa ja katselee meitä kun kävelee parin metrin päästä. Eipä sitä lapsina ymmärretty, ja ihmeteltiin vain. Jos nyt tapahtuis sama, soittaisin poliisin.
Parinkympin jälkeen ei ole häiritty kertaakaan että näkyykö tässä mikä on miesten ihanneikä vastakkaiselle sukupuolelle, 5- 12 ilmeisesti..
Yläkoulussa luokkalaiseni tunki kätensä takaapäin paidankauluksesta sisään ja koski selkääni. Koko käsi kyynärpäähän saakka vasten selkääni. Otti sen sitten pois kun kiljuin lopeta. Muut vaan naureskelivat vieressä ja ihmettelivät miksi kiljun. Samassa koulussa vanhempi poika koski niskaani, kun oltiin liikuntasalissa katsomassa jotain esitystä. Istui minun takanani ja en päässyt siitä pakoon vaan yritin liikuttaa itseäni ja ottaa käden pois. Sitten, kun lähdettiin salista pois niin läpsäisi minua takamukselle. "Kaverini" vain nauroivat. Muuten on ollut sitten sanallista häirintää. En ole laskenut kuinka monta kertaa olen ollut h* ora. Siihen on syyllistyneet niin tytöt kuin pojatkin, eikä kukaan koskaan puolustanut.En varmaan toivu siitä koskaan, kun on muutenkin paljon kiusattu. Pelkään miehiä, en tiedä miten pystyn seurustelemaan kenenkään kanssa. Muutenkin olen aivan erilainen kuin haluaisin olla. Omassa unelmassa minä olisin hauska, itsevarma ja iloinen ihminen, joka uskaltaisi pukeutua erilaisesti ja sanoa oman mielipiteensä. En halunnut olla tällainen, mutta aina sitä menee samalla kaavalla. Toivon, että olisin säästynyt tältä sillä olin tarpeeksi ujo ja epävarma jo valmiiksi. Minulle riitti jo tämä pilaamaan elämää.
11-vuotiaana tuntematon parikymppinen yritti saada riisumaan.
En ole koskaan kokenut seksuaalista häirintää. T. Ruma ja tissitön nainen
Itse olin kai jotain 13-15v kun muutaman tytön joukkio jahtasi ja kiinni saatuaan puristeli takapuolesta.
Lukiossa olin kun vanhemmat naiset alkoivat kehua lihaksiani ja tuijottelivat häpeilemättä pullottavaa housujeni etumusta. Tätä on jatkunut nyt aikuisiälle saakka. Naisille tunnun olevan vapaata riistaa, on pepusta ja hepistä puristelijoita niin työpaikalla kuin baarissa. Työpaikan pikkujouluissa vanhempi varattu nainen tunki kätensä housuhini ja sanoi etteihän suihinottaminen ole pettämistä..😑
Olin 15. Torilla myymässä marjoja. En enää muista sanamuotoa, mutta jollain tavalla miesasiakas vertasi mansikoita mun rintoihin.
Olin 5 vuotias ja asuin turun ylioppilaskylällä ja minun ikkunan takana oli mies katsomassa kuin nukun. Jälkikäteen sain tietää että se tehtiin suunitelmallisesti ja että stalkkaamista oli tapahtunut paljon enemmän sekä he kävivät varkaissa. Sama paska on toistunut jokaisessa kodissa missä olen asunut tämän jälkeen jotenkin erittäin hermoja vievästi. Ei koskaan juustovoileipää äidinnussijat tai isänsä perseeseen panijat ole osanneet tehdä. Jos ovat tehneet niin minun avaimellani niin toivon jokaiselle syöpää.