Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkä ikäisenä sinua ensimmäisen kerran seksuaalisesti häirittiin?

Vierailija
07.05.2012 |

Ja nyt en tarkoita mitään molemminpuolista mukavaa flirttiä, vaan ikävää häirintää.

Aloitan:

Olin 12v, kun häirittiin kaksi kertaa. 60v sukulainen kehui mun tissejä kaikkien kuullen sukujuhlilla. Myöhemmin toinen sukulaismies tarjosi "purkkaa" ja tunki kondomeja käteen.

Kommentit (308)

Vierailija
241/308 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-vuotiaana, isot pojat lukitsi huoneen oven ja esittelivät vehkeitään.

Vierailija
242/308 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaisemmista on vain hataria mielikuvia, mutta selkeä muisto on 14-vuotiaana tapahtunut. Käsitykseni miehistä ryhmänä ei ole kovin korkea. Pidän ikään kuin poikkeuksina lämpimiä, muita ihmisiä arvostavia miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/308 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-6 luokilla välitunneilla alkoi tapahtua sellaista, että pojat jahtasivat tyttöjä ja tytöt juoksentelivat kiljuen karkuun. Kun joku tytöistä jäi kiinni, pojat koettivat pussata tai läpsiä pyllylle tai puristaa tisseistä. Osa tytöistä ilmeisesti oli jossain määrin mukana juonessa, koska kiljahtelut olivat iloisia ja jättäytyivät tietyille pojille kiinni. Ikävänä ilmiönä huomasin että sekä muut pojat että minä itse aloimme tästä toisten menestyksestä kuvitella, että tämä on jotenkin oikea ja sallittu tapa "iskeä" tyttöjä. Siksi osallistuin itsekin joskus näihin tyttöjahteihin. Olen pahoillani, jos se on aiheuttanut ahdistusta, keskenkasvuisen empatiakyky ja ymmärrys ei silloin vielä riittänyt kertomaan, kuinka eri lailla tällaisen asian voi kokea.

Vierailija
244/308 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisiä muistoja saunassakäymisestä on se, että jouduin jäämään kahdestaan isän kanssa ja pestäväksi. Hänen sormensa sattuivat todella paljon emättimessäni ja anuksessani vaikka ne olivat saippuioidut. Vihasin peseytymistä!

Onneksi koko äijää ei ole tarvinnut nähdä peruskoulun jälkeen!

Vierailija
245/308 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v.

Vierailija
246/308 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11v kahdesti. Ikätoveri puristi pepusta koulussa, keski-ikäinen mies kauppakeskuksessa. En muista, kumpi tapahtui aiemmin.

Vierailija
247/308 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 10-vuotias, kun naapuruston 30-40 v. mies kertoi ihastuneensa/rakastuneensa minuun. Toi jotain lahjoja ja jotain lähentely-yritystäkin saattoi olla humalassa. En varsinaisesti pelännyt, mutta tunsin olon epämiellyttäväksi.

Vierailija
248/308 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-7v ikäisenä. Vanhempien tuttavamies oli kesämökillämme ja istuin hänen sylissään uikkari päällä. Hän halusi kuunnella sydämeni sykettä paljasta ihoa vasten ja sitten suukotti rinnan kohdalta. Siitä se lähti..

Vierailija
249/308 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varmaan 5-6-7 vee kun sukulaismies sanoi että ei ole pilluani nähnyt koskaan.Muistan kuinka lähdin hänen luoltaan pois ja mitään ei luojan kiitos tapahtunut.Tuo sukulainen kuoli onneksi pian,joten säästyin pedofiililta.Vasta myöhemmällä iällä tajusin että tuo oli väärin ja kiitän usein tuuriani.Muu suku joskus surkuttelee tuota kuolemaa ja en ole viitsinyt pahoittaa herkkiä mieliä kun muutenkin elämä on vaikeaa välillä.Paha sai jo palkkansa.

Vierailija
250/308 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 11-vuotiaana, isäni ronkki pilluani.

Vierailija
251/308 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-12 v. kun koulun moni-ongelmainen, ehkä lievästi "vammainen" , poika kouri meidän twistiä ja hyppynarua leikkineiden tyttöjen haaroja :( Hyi että tuli loukattu ja nolo olo jo silloin ihan luonnollisena reaktiona.

Vierailija
252/308 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä masentaa havahtua siihen, että tämä on näin yleistä :(

Vierailija
253/308 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun seksuaalisuutta ollaan ahdisteltu ja minua ollaan ahdistettu jotta minua voitaisiin ahdistella. En ole usein antanut ahdistella paitsi kerran minut ollaan raiskattu koska olin voimaton ja minua manipuloitiin ja olen mies.

Vierailija
254/308 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta. Poika samalta luokalta kosketteli intiimejä alueitani tahtomattani. Muistan vieläkin, että kyyneleet tulivat silmiini.

Vierailija
255/308 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:47"]Minun seksuaalisuutta ollaan ahdisteltu ja minua ollaan ahdistettu jotta minua voitaisiin ahdistella. En ole usein antanut ahdistella paitsi kerran minut ollaan raiskattu koska olin voimaton ja minua manipuloitiin ja olen mies.
[/quote] minulle ollaan nälvitty rutkasti yläasteella koska en ole suostunut seksuaaliseen kanssakäymiseen. Olen halunnut seurustella mutta olen saanut aina vain haukkuja miltei aina.

Vierailija
256/308 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:47"]Minun seksuaalisuutta ollaan ahdisteltu ja minua ollaan ahdistettu jotta minua voitaisiin ahdistella. En ole usein antanut ahdistella paitsi kerran minut ollaan raiskattu koska olin voimaton ja minua manipuloitiin ja olen mies.
[/quote] minulle ollaan nälvitty rutkasti yläasteella koska en ole suostunut seksuaaliseen kanssakäymiseen. Olen halunnut seurustella mutta olen saanut aina vain haukkuja miltei aina.
[/quote] Kysymykseen jos vastaan niin varmaan mikä on tuntunut minusta ensimmäiseltä seksuaaliselta ahdistelulta on jokin kaverin äiti ihan pienenä ja kosketellut minua. En osaa sanoa ikää. Varmaan jokin 3-10vuotias.

Vierailija
257/308 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kun täytin 13 vuotta niin känniset aikuiset miehet järjestäen näkivät oikeudekseen voida kommentoida ja yrittää iskeä, tosi limasia. Muistan vieläkin kuinka paljon pelotti ja ällötti, hävettikin. 

Kukaan tuttu mies ei luojan kiitos ole koskaan häirinnyt, mulla on hyvä lähipiiri.

Vierailija
258/308 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mikään ihme, että naisille jää ikuisesti ikävä mielikuva setämiehistä jotka ahdistelee. Miehet ei vaan näytä tajuavan, että suurin osa naisista joutuu kokemaan jotain tällaista lapsesta teini-ikäiseen tai myöhemmin nuorena naisena. Kyllä sitä vähän katsoo sen jälkeen millaisten miesten kanssa sitä alkaa seurustelemaan. Itsellekin tapahtunut kaikenlaista. Parhaiten mieleen on jääneet ne inhottavat katseet. Sen näkee miehen silmistä aina kun on tuollaisia ajatuksia. Sitä ei pysty peittelemään.

Täälläkin oli se yksi nelikymppinen mies joka ihmetteli miksi nelikymppinen mies ei kelpaa 20 kymppiselle nuorelle naiselle. Joopa joo.

Vierailija
259/308 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne tarinat ovat normaalien miesten kanssa aikuisena tapahtuneita ei tuollaisten keski-ikäisten sairaiden ukkojen kanssa. Järkyttävää, että ylipäätänsä sinua kiihottaa se että pienet tytöt ovat joutuneet tuollaisen uhriksi. Olet sairas pedo.

Vierailija
260/308 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin olisi pieni opus kerrottavaksi tällaisia kokemuksia aina 7 vuotiaasta asti. Olen ollut lapsena ja tietty aikuisenakin nätin näköinen ja olisi kiva tietää onko tämä ahdistelu yleistä juuri vähän kauniimmilla tytöillä koska esim. nuorempaa sisartani ei kukaan ahdistellut hän kun oli aika tavallisen näköinen. Se siitä kauneuden ihanuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi