Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidän lapsilla jo uudet talvihaalarit päällä vai vieläkö käytätte vanhempia?

Vierailija
20.11.2005 |

Ei millään raaskisi laittaa uutta haalaria päiväkotiin, kun se on näillä keleillä jo päivän päästä likainen ja ryvettynyt. Viime vuotinen mahtuu vielä mutta olen ajatellut, että pidetäänkö meitä siellä vähän nuukina, kun lapsella on haalarinpolvet kulahtaneet. Tulisi edes lunta, niin ei tarvitsisi joka päivä putsailla noita ulkokamppeita!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika on 2,5 v ja on kyllä kasvanut niin paljon, ettei viime vuoden haalari mahdu enää päälle. Eikä tämän vuoden haalari mahdu vuoden päästä. Tietenkin jos haalari olisi nyt yli-iso, se varmaan mahtuisikin vielä vuoden päästä. Tykkään kuitenkin, että haalari on sopivan kokoinen. Eli meillä uusi haalari päällä nyt pakkasella. Mutta kun ilmat kohta taas lämpeää, niin laitetaan välikausihaalari takaisin päälle.

Vierailija
2/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva vanhempi ostaa rikkimenneen tilalle uutta. Itse en laita omilleni 100 euron pukua vielä päälle, koska haluan, että on kovilla pakkasilla vielä lämmin puku.

Itse laitan päiväkodissa mielellään kurahousut lapsille, että ei tarvi olla välttämättä vedenpitävä puku. t. se päiväkodissa työskentelevä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistakin haalareista useimmiten se kevätpuolella ostettu vielä mahtuu.

Vierailija
4/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudet haalarit on viellä Reiman tehtaanmyymälässä,tarkotus oisi hakea ne ensi perjantaina.ei ole tosiaan ollu tänä syksynä kiirus haalarien kanssa.en kanssa viitsisi viellä laittaa uusia,kun kelit mitä sattuu.lunta odotellessa!!!!

Vierailija
5/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotellaan lunta :)

Vierailija
6/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivä ulkoilulla käytän vanhoja haalareita, kun oma kotipiha on rakentamisen jäljiltä vielä lossakkoa. Mutta hoitoon laitan sitten iltapäiväksi uudet (ja kuivat...). Siellä kuivempi piha, ei oo tarvinnu vielä ees pestä niitä.

Vierailija
7/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhat haalarit eivät enää mahdu, olen ostanut halpoja haalareita näille keleille. Minua ei likaantuminen haittaa, mutta haalarin kuluminen enemmän.

Itse olen myös päiväkodissa töissä, enkä todellakaan pidä pihinä, jos ei ole uutta haalaria. Lähinnä ajattelen, että eivätkö ole viitsineet hankkia jotain toista haalaria näille keleille. Haalari ei ole hyvä enää kovilla pakkasilla, jos sitä nyt jo pitää. Fiksumpana pidän, että lapsella on nyt joku huonompi tai halvempi haalari.

Vierailija
8/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kyllä uudet on jo käytössä.

Vierailija
9/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatteko te todellakin joka vuosi aina uudet!?

Vierailija
10/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tai kyllä se menee hyvin päälle, mutta näkee että lapsella on hieman vaikea se päällä leikkiä ja hommata. Kun ostaa tarpeeksi laadukasta niin ei se miksikään mene.

Vierailija
11/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te todellakaan hanki kuin yhden puvun talveksi lapsillenne? t. päiväkodissa työskentelevä.

Vierailija
12/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla pihalla on nurmikko ja metsässäkään ei ole juuri hiekkaa (eikä siellä kukaan konttaakkaan)

Unohdin, päiväkoti on eri juttu. Ja varmaan lapsistakin on kiinni. Meidän poika juosta ja leikkiä pallolla, ei juuri konttaile.

Vierailija
13/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvettiäkö se sulle kuuluu vaikka lapsella onkin uus haalari käytössä?? Jos menee puhki niin ostetaan uusi, niin helppoa se on. Jos maksan 100 e haalarista niin totta helvetissä laitan sen nyt jo käyttöön koska talvipuvun käyttö loppuu huhtikuussa ja en maksa 100 e parin lumisen kuukauden takia!!!!!!!!!!!!