Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi pettämisblogi

Vierailija
07.05.2012 |

Olen seurannut tällä foorumilla kolmas pyörä -blogiin liittyviä keskusteluja, ottamatta niihin kuitenkaan koskaan osaa. Olen vastikään alkanut lukea uutta pettämisblogia, ja ajattelin jakaa tämän linkin teidään kanssanne ja kysyä mielipidettänne. Onko kukaan muu lukenut? Mitä mieltä olette?

http://kahdenvaiheilla.blogspot.com/

Kommentit (253)

Vierailija
81/253 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo valkoinensilkki.blogspot.fi Lea pistelee aika kipakasti. Sitten törmäsin tälläiseen "pienimunaisenmiehen vaimo".blogspot-blogiin. Onko psyykelääkkeet lopussa vai mistä nämä apteekkarin unelmat oikein sikiävät?

Vierailija
82/253 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 11:41"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 09:42"]

http://elamani-nuuksionkoirana.blogspot.fi/2013/03/24-sitten-keksimaan-hyvaa-seurausta.html?zx=bbc888730a5d1076

Nuuksionkoira ainakin lukee tätä palstaa. Oikein terveisten kera tuo uusin postaus... :D :D :D

[/quote]

No sitten Nuuksion koiran on pakko olla joku kirjoittelua harrastava nainen.

[/quote]

Aika kaukaa haettu ajatus. Tuossa bloggerissa näkee mistä liikenne tulee, joten kyllä kaikki solat ja nuuksionkoirat tänne löytävät kun statistiikkoja katsovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/253 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 15:43"]

Aika elämäänsäkyllästynyttä porukkaa täällä kun kiinnostaa toisten ihmissuhdesotkut noin paljon. Hei muistakaa että kohta alkaa kauniit ja rohkeet :D

[/quote]

Samaa mieltä. Jos joku OIKEASTI ahdistuu jostain anonyymista nettiblogista niin kannattaa alkaa järjestelemään omaa elämäänsä uuteen uskoon. Ja lopettaa se toimeentulotuen varassa muiden asioiden murehtiminen...

Vierailija
84/253 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 19:30"]

Aika elämäänsäkyllästynyttä porukkaa täällä kun kiinnostaa toisten ihmissuhdesotkut noin paljon. Hei muistakaa että kohta alkaa kauniit ja rohkeet :D

[/quote]

Samaa mieltä. Jos joku OIKEASTI ahdistuu jostain anonyymista nettiblogista niin kannattaa alkaa järjestelemään omaa elämäänsä uuteen uskoon. Ja lopettaa se toimeentulotuen varassa muiden asioiden murehtiminen...

[/quote]

Se on erikoista miten aina syytetään toisen elämän liiallisesta kiinnostamisesta. Itse olen ihminen, joka tykkää lukea blogeja, kirjoja, lehtijuttuja ja aika usein ne sattuvat koskemaan toisten ihmisten elämää. Siltä ei voi välttyä.

Se miksi itse ahdistun Nuuksion koirasta ja Solasta, johtuu siitä, että olen itse joskus ollut vastaavassa tilanteessa ja ne olivat elämäni ahdistavimpia aikoja. Molemmat kirjoittavat sujuvasti, siitä ei todellakaan ole kyse.

Veikkaan, että tämä johtuu siitä, että toisilla on parempi kyky asettua toisen ihmisen "elämään" ja mielikuvitus on parempi tuntemaan niitä tunteita ja ikään kuin elää sitä kirjoittajan elämää.

Ei tässä mielestäni ole kyse siitä, että olisin normaalia uteliaampi, ei suinkaan. Minulla on vain hyvä kyky eläytyä toisen teksteihin!!

Vierailija
85/253 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 07:47"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 19:30"]

[/quote]

[/quote]

Se on erikoista miten aina syytetään toisen elämän liiallisesta kiinnostamisesta. Itse olen ihminen, joka tykkää lukea blogeja, kirjoja, lehtijuttuja ja aika usein ne sattuvat koskemaan toisten ihmisten elämää. Siltä ei voi välttyä.

Se miksi itse ahdistun Nuuksion koirasta ja Solasta, johtuu siitä, että olen itse joskus ollut vastaavassa tilanteessa ja ne olivat elämäni ahdistavimpia aikoja. Molemmat kirjoittavat sujuvasti, siitä ei todellakaan ole kyse.

Veikkaan, että tämä johtuu siitä, että toisilla on parempi kyky asettua toisen ihmisen "elämään" ja mielikuvitus on parempi tuntemaan niitä tunteita ja ikään kuin elää sitä kirjoittajan elämää.

Ei tässä mielestäni ole kyse siitä, että olisin normaalia uteliaampi, ei suinkaan. Minulla on vain hyvä kyky eläytyä toisen teksteihin!!

[/quote]

Komppaan tätä. Minullakin vastaava tilanne ole - suurista tunteista huolimatta - pahinta aikaa elämässäni, varsinkin se hetki, kun tajusin, miten minä itse nöyryytän itseäni. Olin oksentaa, kun tajusin, millaista selkärangatonta valehtelijaa olin luullut rakastavani, ja vielä pahempaa, että olin kuvitellut hänen rakastavan minua.

Aluksi jäin lukemaan Solan blogia, koska nainen vaikutti fiksulta, niin pidin vain ajan kysymyksenä sitä, milloin hän havahtuu siihen, ettei se suinkaan ole Hedonisti, joka häntä nöyryyttää, vaan hän itse. Lopetin lukemisen, kun kävi ilmeiseksi, että tilanne vain jatkuu ja jatkuu. Minusta nainen oli luonut itselleen valheellisen todellisuuden. Sellaisen, jossa hän ja tämä Hedonisti kuuluvat yhteen, ja lopulta päätyvät yhteen, kunhan pikku esteet on selvitetty. Nyt en ole enää pitkään aikaan ollut käynytkään blogista, ennen kuin täältä keskustelusta linkkasin lukemaan tämän hetken tilannetta. Näköjään mikään ei ole muuttunut. Kai sitä voi koko elämänsäkin noin viettää, jos haluaa.

Mutta en minä ymmärrä, mitä pahaa on keskustella ja spekuloidakin blogilla, jota joku julkisesti kirjoittaa. Itse en jatka sellaisen blogin lukemista, joka ahdistaa minua, mutta ymmärrän kyllä, jos joku tekee niin. Varsinkin 144:n mainitseman kaltaisessa tapauksessa. Siinä voi samalla tuntea itsensä voittajaksi, kun on jättänyt vastaavanlaisen tilanteen taakseen. Lukukokemus voi siis olla ahdistuksesta huolimatta hyvä.

Vierailija
86/253 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eläytyä toisen teksteihin? Minusta kuullostaa vahvasti siltä, että peilaat muiden tekstit ja tarkastelet niitä oman elämäsi palaselta. Pystytkö lukemaan uutisia samaistumatta vaikkapa mäkihyppääjän vaihtuviin vaimoihin ja heidän mahdolliseen tuskaansa?

Vierailija
87/253 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tuo nuuksionkoira jätti vaimonsa ja vaihtoi siihen toiseen. Mikä siinä sitten ahdistaa? Avioeroja sattuu. Solan suhteen vähän ehkä jopa ymmärrän, mutta kynnysmattoilu on jokaisen oma valinta.

Vierailija
88/253 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi valkoinensilkki Lea vasta minusta on ahdistava... onkse nainen ihan seksi addikti? Miten sen lapset? Minusta sen naisen pitäisi ottaa vastuu tekemisistään. Ei ihme jos mies on vähän jo pelottavankin mustasukkainen, jos nainen ehdottaa parin vaihtoa jne... Mutta täytyy myöntää että tykkään lukea, jostain syystä.

Vierailija
89/253 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se iskee sitten todellisuus vasten kasvoja oikein kunnossa, kun tajuaa, että saattaa jäädäkin aivan yksin. Sola kuitenkin erotessaan tapaili jo tätä Hedonistia, ainakin mitä blogissaan on kirjoittanut.

No, innolla seuraan miten tarina päättyy. Käyn kyllä enää pari kertaa kuukaudessa lukemassa, kun samaa kehää se kiertää päivästä ja viikosta toiseen.

Kuten numero 137 kirjoitti, ahdistun myös Nuuksion koiran elämän lukemisesta.

Vierailija
90/253 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni näistä tämän ketjun blogisteista näkyy lopettaneen. Sääli toisaalta, sillä osan tarina alkoi vähän kiinnostamaankin jo.

Vierailija
91/253 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuota solaa jaksanut enää selatakaan. Tuo uusi trollibolgi on viihdettä enemmän

Vierailija
92/253 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Sola, voi Sola... Olen sanaton.

Oisko mitään siistimpiä blogia joka käsittelisi aihetta muttei mitään irstaita yksityiskohtia?

Vierailija
93/253 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2012 klo 14:06"]

Jännältä vaikuttaa, kiitos vinkistä!

[/quote]

Kannattaa muuten sitten laskuttaa niitä äijiä, kun itsekin pian pettämistä "kokeilet", että saa  perhe edes leipää pöytään.

Huora nimittäin on sentään kunniallinen ammatti, mutta pettävä lutka vain kuvottava ja likainen mato!

Vierailija
94/253 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogilistalta hakusanalla USKOTTOMUUS, sieltä niitä löytyy!

Vierailija
95/253 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
96/253 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 09:44"]

on siellä yksi erilainen blogi elämäniloa etsimässä.

[/quote]

En jaksa koko ketjua kääntää ympäri. Linkkiä näihin, kiitos.

Marjaana

Vierailija
97/253 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Vierailija
98/253 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 07:29"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 00:12"]

[/quote]

Marjaana

[/quote]

http://elamaniloaetsimassa.blogspot.fi/

[/quote]

mainostat omaa blogias? ei tän langan parhaita toi kyl

Vierailija
99/253 |
05.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 10:58"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 07:29"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 00:12"]

[/quote]

Marjaana

[/quote]

http://elamaniloaetsimassa.blogspot.fi/

[/quote]

mainostat omaa blogias? ei tän langan parhaita toi kyl

[/quote]

Hieno asenne sulla.

Vierailija
100/253 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sola on päässyt h:sta eroon.

Mitenköhän nuuksion koiran rakkaus kukoistaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä